Forumda bir konu altinda elimde, puro kutulari oldugunu isteyen hobidaslara yollayabilecegimi belirtim, bunun akabinde bir arkadasimiza talep etmesi üzerine bir adet yolladim, arkadasimiz egitimci oldugu icin(ki bunu suanda ögrenmis bulunuyorum) sabah okulda oldugu icin ulasamamislar kapiya kagit biraktiklarini geri dönüs yapilmadigini telefon numarasininda yanlis oldugunu söyleyerek bana bugun geri dönüs yaptilar. Kargo iadesi yapilacagini ve ücretin benim tarafimdan karsilanacagi yahut aliciya ulasip kendilerine geri dönmelerini istediler. Gönderinin hic bir maddi manevi degeri yok cuba dan gelmis olmasininda bizim burdaki agaclardan degerli olmadigini düsünecek olursak bildigimiz ''tahta'' icin sanki ellerinde rehin varmis gibi bir tavir sergilemeleri neticesinde de forumdaki arkadasimizin iyi niyetinden süphe etmis olmama sebep oldular.
Bu yüzden hep söylüyorum herhangi bir kurumsal sirkette calisanlarin bireysel hatalari kurumlarini baglar.Olay münferitte olsa yasanan hadise sonrasinda bir daha Aras kargoyu kullanmayi düsünmüyorum.