Hatsan AT 44 10S tufek ve Hatsan Pompa kampanyasindan aldim. Tufegi ilk deneme sansini az once buldum. Manometre 150nin altina indiginde pompanin uygun aparatini takip 15 dakika kadar kesintisiz pompaladim ama sanirim bir yerde bir yanli$lik yapiyorumcunku manometre bir tirnak bile oynamadi. Pompanin tahliye valfini cevurdigimde ise bir nefes bile di$ari cikmadi. PCP sistemine yeniyim ama bu kadar sanssiz ve beceriksiz baslayacagimi tahmin etmiyordum. aranizda yardimci olabilecek birileri varsa cok makbule gecer hakikatten
Pompa problemi
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
Bizimle Paylaşmak İstediğiniz Resimlerinizi Galeri Dışında Link Olarak Vermek Yasaktır.
Galeriye Nasıl Resim Yükleneceğini Bilmiyorsanız Lütfen Konumuzu İnceleyin Buradan Açtığımız Konuyu Ziyaret Edebilirsiniz.
-
-
Selamlar. pompanın tahliye vanasının tamamen doğru yöne sıkılı olduğuna eminseniz ve pompalama sırasında hiç bir yerden hava kaçağı olmuyorsa, pompanın içinde hiç o-ring yoktur Espri bir yana pompan arızalı olabilir.
-
Selamlar. pompanın tahliye vanasının tamamen doğru yöne sıkılı olduğuna eminseniz ve pompalama sırasında hiç bir yerden hava kaçağı olmuyorsa, pompanın içinde hiç o-ring yoktur Espri bir yana pompan arızalı olabilir.
Pompanın o-ring'lerinin nereye takıldığını veya pompanın nasılaçıldığını da bilmiyorum. Problem burada sanırım Adaptörün üstünde o-ringler var ama onları gördüm ve kontrol ettim. Hava kaçağı olduğuna inanabilirim çünkü hava sızıntısı sesi geliyor pompalama sırasında. Pompanın el kundağının içinden çıkan bir poşette birkaç tane o-ring gördüm ama şu an nereye takılacakları hakkında en küçük bir fikrim olmadığını farkettim. hatta bunlar yedek bile olabilir
-
Onlar pompanın yedek o-ringleri. Pompalama sırasında hava kaçağının yerini bulmalısın. ama çok bariz bir hava kaçağı yoksa, manometre yinede azcık bile olsa kıpırdamalıdır. bağlantılarını kontrol etmelisin. Teflon sardıysan o teflonları çıkar ve sıkarken konik parçaların birbirine oturduğuna emin ol.
-
Onlar pompanın yedek o-ringleri. Pompalama sırasında hava kaçağının yerini bulmalısın. ama çok bariz bir hava kaçağı yoksa, manometre yinede azcık bile olsa kıpırdamalıdır. bağlantılarını kontrol etmelisin. Teflon sardıysan o teflonları çıkar ve sıkarken konik parçaların birbirine oturduğuna emin ol.
Hava kaçağı tüpün pompa adaptörü girişinde oluyor. Adaptör havayı pompalıyor ama tüpün içine gitmiyor. Adaptör ucundan ve tüpün girişinin ucundan biraz kaçıyor. Zaten havanın sıkışmadığı da belli çünkü pompanın manometresinde en küçük bir oynama olmuyor. Tüfekle birlikte bir tane daha adaptör gelmişti. o adaptör de tüp söküldüğünde ortaya çıkan ucuna giriyor fakat onun da pompaya takılabilme ihtimali yok çünkü uyan bir uç yok.
Çok karışık anlatıyorum kusuruma bakmayın biraz da sinirlendim keyfim kaçınca
-
problemi çözdük!
Pompanın hortumunun bağlantılarından biri gevşekmiş ve bir o-ring daha ekleyerek hava kaçağını sıfıra indirdik!Şimdi de kol koparıyoruz
-
Probleminin çözülmesine sevindim.
Güle güle pompala, terle, kol ve karın kası yap