Bu durbun ayagı nasıldır?

Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..

Bizimle Paylaşmak İstediğiniz Resimlerinizi Galeri Dışında Link Olarak Vermek Yasaktır. Galeriye Nasıl Resim Yükleneceğini Bilmiyorsanız Lütfen Konumuzu İnceleyin Buradan Açtığımız Konuyu Ziyaret Edebilirsiniz.
  • söküm takım işlerinde dikkat edilecek hususlardan biri ,vidaları gres le yağlamadan sıkmayın darbe gördüğünden kayma yaptığından fazla torkla sıkılıyor ,sonra sökmek kabus oluyor ikinci husus dürbün tüplerine nazik davranın altına üstüne dengesiz dolgu yapıp kaymasın diye de çok sıkarsanız tüpler yamuluyor (ben yamulttum ;kihhik, ) bilginize

    Termopl arkadaşıma ben de katılıyorum: dürbünü bileziklerine monte ederken kesinlikle fazla sıkmayın. Gövde ne de olsa alüminyum (veya alaşımı) ve eziliveriyor. Kaldı ki sezebildiğim kadarı ile dürbün ile bileziklerin arasına konacak malzemenin dürbün oynamasına pek faydası olmayacak, çünkü kaymaların önemli bir kısmı buradan değil de ayakların tüfeğe bağlandığı yerde meydana geliyor. Yani esasında dürbünü sıkmak değil ayakları iyice sıkmak gerekir.

    +1 aynen katılıyorum. yalnız benim merak ettiğim bişi var dün bi dampa ayak aldım ama webleye tam oturmadı, sıkınca tüfeği sıkan ek parça eğik duruyo dampayı biraz yonttum ama gene aynı sanırım tüfek üzerindeki kanalın genişlemesi lazım, spor match ayaklar webleye göre değilmi ?

    Steyr Challenge 4,5 - Schmidt&Bender FTII 12.5-50x56
    Steyr Hunting 4,5 - Sightron SIII 10-50x60
    FX Bobcat 6,35 - Bushnell 4200 6-24x50
    AA S410 5,5

  • teşekkürler ecyad.anlattığın sistemi uyguladım bir sorun yok.yaşlı kirpi ustamında dediği gibi;kayma dürbünde olmuyor tüfeğe bağlanan kısımda yani ayakta kayma oluyor.serdarhavsut'un da dediği gibi kanallar çok ince.bence çözüm kanalları biraz daha derinleştirmekten geçiyor(naçizane fikrim)iş onu yapacak ustayı bulmakta saygılarımla emrah.

    EVLİ MUTLU ÇOCUKLUYUM ^^

    MARAŞLIM BİR HAMASET DESTANI NAKŞEDİLDİ BAĞRINA
    YURDUMUN ARSLANLARI ÖLDÜ İMAN UĞRUNA

    emrahkazici@hotmail.com

  • söküm takım işlerinde dikkat edilecek hususlardan biri ,vidaları gres le yağlamadan sıkmayın darbe gördüğünden kayma yaptığından fazla torkla sıkılıyor ,sonra sökmek kabus oluyor ikinci husus dürbün tüplerine nazik davranın altına üstüne dengesiz dolgu yapıp kaymasın diye de çok sıkarsanız tüpler yamuluyor (ben yamulttum ;kihhik, ) bilginize


    Yamulma olayı yalnız bazı kaliteli olan dürbünlerde aha fazla oluyor.Sebebi ya ince aliminyumdan yapılması yada cidden metalin ince olması.Belki dürbün hafifletmek içindir.Nerdenmi biliyorum 2 tane gazi vermiştim.

  • [Resim Engellendi: http://img169.imageshack.us/img169/3245/tekparaayak2og0.jpg]

    yanlış anlaşılma olmuş; ben dürbün boğazına yapıştırmıyorum bandı, kızakla ayak arasındaki boşluğa yapıştırıyorum.
    ayrıca dürbün boğazına çok gerekirse bez bant kullanılabilir hem çizilmeyi önler, hemde ezilmeyi.