Sayın ziyaretçi, hoş geldiniz! Bu sayfanın tüm özelliklerini kullanmak için kayıt olmayı düşünmelisiniz. Eğer önceden kayıtlıysanız, lütfen giriş yapınız.
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
Bizimle Paylaşmak İstediğiniz Resimlerinizi Galeri Dışında Link Olarak Vermek Yasaktır.
Galeriye Nasıl Resim Yükleneceğini Bilmiyorsanız Lütfen Konumuzu İnceleyin Buradan Açtığımız Konuyu Ziyaret Edebilirsiniz.
Merhaba, Bu basınçlı hava işleri hiç şakaya gelmez. Allah korusun canından bile olmak mümkün. O yüzden skuba tüp harici tüplere ne dolum yaptır ne de dişi uyuyor diye kullan. Tüpün sanayi tipi Azot tüpüne benziyor. Rengi yeşil ise eğer. Mavi oksijen tüpü ise ölümüne bile neden olabilir. Ayrıca bu tip tüpler genelde arkasında bir regülatör ile kullanılırlar, yani bağladıktan sonra vanasını bir kere açarsın sonra bitene kadar kapatılmaz, skuba tüplerinin vanaları ise devamlı aç kapa yapılacak şekildedir ve yavaş yavaş açmak gerekir. Senin tüpün bu şartları karşılar mı, onu da dikkate almak lazım. Bizim kullandığımız 300 bar ve 232 bar tüplerin vanaları farklıdır. Örnek olsun diye resimlerinin olduğu bir link veriyorum.
azot regulatoru alıcam tornacıdada o regulatore gore yuksek basınca dayanıklı rekor ve hortum yapılacak bı denıyelım bıde sonu sorayım tufegın uzerındekı tupu söküptemı doldurcez yoksa tufege takılı haldemı ? tskler...
Tüfeğin tüpü ne şekilde doldurulması gerekiyorsa öyle doldurulur. Bu da kullanım kitapçığında belirtilmiştir. Hızlı dolum tipi ise üzerinde dolum yeri vardır. Yok ise tüp sökülüp bir skuba tüpüne bağlanmasını sağlayan 232 Bar Din Dişi vidaya uyacak bir adaptör ile gelirler.
Dişler yanlış olursa tüpün içindeki basınç ucuna taktığının parçanın mermi gibi fırlamasına ve tüpün de uçmaya başlamasına neden olabilir. Tüp işinin şakası olmaz. Öyle tahminle iş yapılmaz, bunun standardı var, kuralı var. Lütfen dikkat.
Tamam bazı şeyler yeni denemelerle ve yeni fikirlerle ortaya çıkıyor ama öncesinde kuvvetli bir bilgi birikimi ve sağlam bi araştırma yapmak lazım. Bu işin sonunda bi sakatlık çıkmaz umarım...