bmw x5 ile range rover

Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..

Bizimle Paylaşmak İstediğiniz Resimlerinizi Galeri Dışında Link Olarak Vermek Yasaktır. Galeriye Nasıl Resim Yükleneceğini Bilmiyorsanız Lütfen Konumuzu İnceleyin Buradan Açtığımız Konuyu Ziyaret Edebilirsiniz.
  • Arazi aracı konusunda şu iyi bu kötü demek çok da doğru değil. Her aracın artı ve eksi yönleri var. Fakat Audi Q7, VW Touareg, BMW X5, Mercedes ML serisi gibi araşları baştan SUV saymak bir hata zaten. Gerçek arazi araçları yani SUV klasmanından sayılabilecek araçlara gelince;

    Jeep bu konuda fena değil. Kartal görünümlü Cherokee XJ özellikle gerekli arazi kitleri ile donatıldığında arazide çok yüksek performansa sahip. 1993- 1998 yılları arasında üretilen Grand Cherokee ZJ de aynı şekilde. Ama tabii ki Jeep'i Jeep yapan seri olan CJ(Civilian Jeep) serisidir efsanesi. CJ5, CJ7 gibi aletler hakikaten keçiden beterdir.

    Toyota Land Cruiser güney kutbunu boydan boya karadan geçen tek araçtır. Yanlış hatırlamıyorsam VX80 modeliydi. VX100'ler aynı şekilde mükemmel araçlar. Bu aletler tam bir dağ tankıdır. Gözünüze kestirebileceğiniz, denemekten korkmayacağınız her yeri geçebilirler. Toyotanın asıl efsanesi ise FJ40 modelidir. 1960 - 1984 yılları arasında üretilen aracın iyi durumda ve donanımlı modelleri hala 25.000TL gibi fiyatlara alıcı bulmakta. Toyota'nın FJ serisinin yeni concept üyesi FJ Cruiser'ın da arazide hiç fena olmadığı, atalarını utandırmadığı söyleniyor.

    Land Rover Discovery 1, Discovery 2 ve Defender ile bu sınıfın tanınmış üyelerinden. Aynı zamanda Land Rover'ın bir modeli olan Range Rover'lar da üretim amacı olarak araziden çok yola yönelik olsa da hiç fena olmayan araziperformansına sahipler.

    Chevrolet. Tabii ki Captiva falan gibi abuk subuk arabalar değil. K5 Blazer. Amerka'nın efsane suvlarından olan araç kaslı yapısı ve tipik amerikan çizgileri ile görene bir daha baktırıyor. Arazide güçlü motorları ve kuvvetli yürüyen aksamı ile ön plana çıkıyor. Bu aracın kabininde oturmak bile bambaşka bir keyif.

    Diğer bir Amerika'lı ise Dodge Ram. Her ne kadar SUV sınıfına değil de kamyonet hatta Amerika'da kamyon(full sized truck) sınıfına dahil olsa da Özellikle 3. jenerasyonunun 6.7L olan Cummins Turbo Dizel motora sahip 4x4 modelleri aşmış bir yürüyen aksam ve 881Nm gibi korkunç bir tork ile dev kasasına rağmen arazide pek çok SUV'un korkulu rüyası olmuştur.

    Lada Niva. Fazla söze gerek yok sanırım. Ufak, sağlam, inatçı, ucuz. O tuhaf tipli aletin çıkabildiği, geçebildiği yerleri görsenz inanamazsınız.

    Subaru Forester yine tam olarak SUV olmasa da CSUV(Compact Spor Utility Vehicle) sınıfında gerekli modifikasyolarla büyük abilerine kafa tutabilecek bir hale gelebilen araçlardan.

    Mercedes G sınıfı hakkında oldukça fazla şey yazılmış. Bu aletlerin arazi performansı tartışılmaz. Listedeki en iyi tırmanıcılardan biri. Mercedes diyince SUV olmasa da benim yazmadan geçmek istemediğim bir alet daha var: Unimog. Bir alet bu kadar inanılmaz bir arazi performansına sahip olamaz. Yapımında uzaklıların parmağı olsa gerek.
    Bu arada Mercedes'in ML sınıfı hakkında "Bu araç tam bir arazi aracı değildir. Ağır arazi koşullarında kullanmayınız." benzeri bir uyarı ile satış yaptığını da bir dip not olarak ekleyeyim.

    Mitsubishi Pajero. Hakkında fazla bilgim yok fakat off-roadçular hiç fena olmadığını söylüyor. 12 kez Dakar şampiyonu olmuş bir araç; tabii fena olmaz.

    Nissan Pathfinder için de fazla bir şey bilmemek ile birlikte arazide güçlü ve çavik araç olduğunu duymuşluğum vardır.

    Hatalarım varsa affola.

    Air Arms S400 MPR-FT .177/ Hawke Optics Sidewinder 30 Tactical 8.5-25x42
    Air Arms S410-SL Xtra FAC .22 / BSA Deerhunter 8-32x44 SWF
    Webley Raider 10 .22

    A Rh + fakat benden başkasına yaramıyor. =/

  • Kanımca Jeep markası arazi alanında en iyi geçmişe sahip araçlardan birisidir. İlk arabamız 62 Cj5 idi.

    Bunun yanında pek bilinmeyen araç olmasada 1956 Chevrolet Apachi Amerikan. Tam bir jip olmasada Pick-uP sınıfında bir 4x4 dür. Tank gibi araçtır.

    HATSAN MOD 70 + 4X20 OPTİMA
    PGO SCOOTER 50cc 5 HP İTALYAN

  • x5 in içi kamyon gibi. göstergeler falan berbat. ama dış görünüşü çok güzel. cip sevmem ama eğer alacak olsam audi q7 alırdım.

    Gamo CF-X 4.5mm + 3-12x44 AOE optima ;box;x
    Kalem, fırça, mermer nedir birer oyuncak,
    Şaheserler süngülerle yazılır ancak!

    bursateam.png

  • 1.ülkemizde 98-99 modelleri bulunabilen 3.5 24 valve v6 pajero otobanda 220 basar arazide her şartta ilerler (özellikle tek kapısını geçeçek araç nadir çıkar )ve kıramazsınız...

    2.land rover defender

    3.toyota land cruiser bence ülkemizin arazi yapısına pek uygun araçlar değiller daha çok çöl tipi arazi için iyi bence...

    4.mercedes G aslında tüm araçlar içinde emsalsiz en baba arazi aracıdır ancak yüksek fiyatları yüzünden ülkemiz şartlarına uygun değiller...

    5.suzuki vitarayı alır 5 000 lira harcarsanız arazide basarılı bir araç olur...

    6.lada niva alınır direk araziye cıkılır yukarıda bahsi gecen aracların önünde arazi kabiliyeti sergilenir,çünkü hafiftir ve serttir,şehir içi kullanımda konforsuzdur ...

    Benim tercihim pajerodan yana...

    webley patriot 5.5 + hawke reflex 4-12*50 mildot
    TOZ MC 20-01(SATILDI)
    ARMSAN A612W 71+61 slug namlu(ahşap kundak,karbon plastik kundaklı,satılır)
    REMİNGTON 870 20" F.R.

  • Fiyat - performans - kalite olarak üçünde de BMW bence birinci , 3.0 dizel 313 beygir BMW motorları audi 2 yıldır kulanıyor , şanzuman derseniz 8 ileri ZF8HP , getrag firmasının 7 DCT (çift kavrama- bmw -M araçlarda kullanılıyor) 'den sonra en iyi şanzuman. Malzeme kalitesi-servis olarak da bence mercedes ve rangerover'dan işleride , ayrıca Range-rover'ı donanımhaber ve bilimum forumlarda sürekli elektronik arıza çıkaran bir araç olarak okudum . Arabada Alman , Almanda BMW. Hatta X6 - 4.0D(3.0 -313bhp)

    filinta

    dulce bellum inexpertis