BT-65 için ince mehmet point lead pellets aldım ve her konuda türk malından uzak durmak gerektiğini bir kere daha anladım. Şarjöre pelletleri dizdim ve tüfeğe taktım. 1 atış bile yapamadım, şarjör sıkıştı çıkmıyor. Ne yapmam lazım, bilen var mı?
Şarjör sıkıştı çıkmıyor, yardım lütfen...
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
-
-
çıkmıyorsa fazla zorlama .namluyu tutan iki vidayı gevşet ve namluyu çıkar olsun bitsin.
-
çıkmıyorsa fazla zorlama .namluyu tutan iki vidayı gevşet ve namluyu çıkar olsun bitsin.
namluyu tutan vidalar hangileri? bilmediğim için yanlış birşey yapmak istemiyorum. teşekkürler -
Şarjör nasıl sıkışır?
Bir fotoğraf koyar mısınız?
-
Arıza her tüfekte olabilir ki benim AirRanger'da da oldu.Şarjör çıkmadığı gibi girmediği de oldu.Direk olarak Türk Malı'nın hemen kötülenmemesi taraftarıyım.İngiliz malında da oldu ve arızayı bir şekilde giderdim.Problem devam ederse fabrikayla görüşmenizi tavsiye ederim.
Sayg. -
gezin altında 1.5 veya 2 alyanla açılır.Ana vidanın üstünde tampon vidalar vardır önce onları çıkar.Birde namlu oringide zarar görmüştür büyük ihtimal.
-
Şarjör nasıl sıkışır?
Bir fotoğraf koyar mısınız?
Şarjörün takılı olduğunu düşünün. Çıkarmak istediğimde çıkmıyor.
-
gezin altında 1.5 veya 2 alyanla açılır.Ana vidanın üstünde tampon vidalar vardır önce onları çıkar.Birde namlu oringide zarar görmüştür büyük ihtimal.
mümkünse eklediğim resmin üzerinde gösterebilir misiniz?
siteye bir türlü resim ekleyemedim. resmin linki : http://img420.yukle.tc/image.php?id=783885xfy.jpg
-
*Şarjör kilidini açtığınızı varsayıyorum.
Acaba 2-3 pellet üst üste mi sürüldü yoksa, şarjörü yerine takıp, şarjör kilidini kapadıktan sonra kurma konunu kapatınca mı sıkıştı?
Yani olay nasıl oldu.Silahı sökmeyin, kesinlikle zarar verirsiniz. Herkezin alelade alet ve tekniklerle sökebileceği bir vida değil onlar.
-
Bence pelletin yarısı şarjörde yarısı da namluda kalmıştır . Bana da olmuştu . Şarjörü yerine oturtup kurma koluyla pelleti namluya sürmeyi deneyin , eğer sürülürse kolu geri çekip şarjör tutucuyu da serbest bırakıp çıkartabilirsiniz.
-
Bence pelletin yarısı şarjörde yarısı da namluda kalmıştır . Bana da olmuştu . Şarjörü yerine oturtup kurma koluyla pelleti namluya sürmeyi deneyin , eğer sürülürse kolu geri çekip şarjör tutucuyu da serbest bırakıp çıkartabilirsiniz.
Aynen dediğiniz gibi olmuş. Namluyu sökememiştim, meğer vida altına vida koymuşlar. Bu durumu çözünce namluyu söktüm ve sorunu hallettim. Öncelikle omer845627 olmak üzere yorum yapan herkese teşekkürler...
-
benim at44 de sıkışma oluyor.ince mehmet pelet ile.öncelikle mermiler biraz uzun geliyor atışı yaptıktan sonra kurma kolunu çektiğinizde uzun mermi dönmek isteyen şarjörle gövde arasına sıkışıyor.bazende namluya iterken zorlanıyor.kurma kolunu tam geriye çekip şarjörü çıkarmak için sarı pirinç koluda geriye doğru sabitleyin sonrada şarjörünüzü itin korkmayın sadece sıkışma olmuştur kanaatimce.ayrı ince mehmmet bana güzel geldi biraz daha dikkatlice şarjöre yerleştirirseniz sorun olmayacaktır.saygılarımla.
-
BT-65 için ince mehmet point lead pellets aldım ve her konuda türk malından uzak durmak gerektiğini bir kere daha anladım. Şarjöre pelletleri dizdim ve tüfeğe taktım. 1 atış bile yapamadım, şarjör sıkıştı çıkmıyor. Ne yapmam lazım, bilen var mı?
Geçmiş olsun bende bt65 te ince mehmet point lead kullandım. Hatsan şarjöründe durmuyor pellet, geriye kaçıyor. Dikkat etmesem bendede aynı problem olacaktı.
Yalnız beğenmediğiniz mermiler Türkiyedeki 50fp üzeri güçteki silah kullanıcıları için ilaç olmuş durumda bilginize -
sorunun çözüldüğüne sevindim.saygılar.
-
şarjörün sıkışması genellikle kullanıcı hatasından kaynaklanır, genellikle de namluya birden çok pellet sürülmesi sonucu oluşur. böyle birşey olduysa zorlamayın ve namluyu sökün.
-
Ben daha ilk günlerden arıza çıkarmayan yerli malı görmedim, her türlü üründe de aynı şey geçerli.
-
Ben daha ilk günlerden arıza çıkarmayan yerli malı görmedim, her türlü üründe de aynı şe
ben iki tane aldım. ikisi de arızalıydı. kendim tamir ettim.