ülkemizde kullanıslı olmasada yurtdışında fare küçük av amaçlı çok güzel kullanılaibilir hafif portatif olması, küçük hafif bir dürbünle çok güzel bir kombo oluşturabilir onun dışında 50m üstünde çok isabet aramamak lazım... eğer tüpü daystate de ki gibi 230bar olsa biraz daha tüp ve namlu uzun olsa(5cm gibi) ve de güzel bir shroudlu namlusu(ses kesme özelliği barındıran) çok güzel bir seçenek olabilirmiş açıkcası p2 den terk farkı kundağı olmuş bu yüzden hatsanı kınıyorum...
Hatsan AT-P2
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
-
-
kurma kolu dün akşam çok takılma yaptı, buna bir çözümü olan var mı?? yoksa hatsana yol mu göründü
-
kurma kolu dün akşam çok takılma yaptı, buna bir çözümü olan var mı?? yoksa hatsana yol mu göründü
Kurma kolu, emniyet kilidi dandik olduğundan takılma yapıyor. Ben emniyet kilidini iptal ettim, daha dikkatli kullanıyorum. -
takılma nedenleri aynı mı acaba. bazen kolu çektiğimde tetiği kurmuyor (az çektiğimden olabilir) kolu sürüyorum, bakıyorum tetik boş. Sonra bir daha çekiyorum tetiği kuruyor ama 2. pelleti de sürüyor namluya. mesela çekiyorum kolu ileri süremiyorum. çekiyorum, çekiliyken şarjör dönmüyor, çıkmıyor vs. bu sorunlara çözüm olabilirmi emniyetin iptal edilmesi?
-
Yağlamanın faydası olur mu, kullanma kılavuzunda kurma kolunu, şarjörü döndüren mekanizmayı yağlayın yazıyor.
-
takılma nedenleri aynı mı acaba. bazen kolu çektiğimde tetiği kurmuyor (az çektiğimden olabilir) kolu sürüyorum, bakıyorum tetik boş. Sonra bir daha çekiyorum tetiği kuruyor ama 2. pelleti de sürüyor namluya. mesela çekiyorum kolu ileri süremiyorum. çekiyorum, çekiliyken şarjör dönmüyor, çıkmıyor vs. bu sorunlara çözüm olabilirmi emniyetin iptal edilmesi?
Kolu çektiğinde emniyet kilidinide geri çekiyor. Emniyet kilidini biraz sağlıksız yapmışlar bu yüzden bazen kurulmasına mani oluyor. Ben emniyet kilidini çıkardım bir daha takılma yapmadı.
E tabi sökersen daha dikkatli atış yapmak zorundasın.
-
AT 44 lerde direk güç ayar düğmesi yok ama dipçiği sökünce kundağın altınta çekici sabitlemek için bulunan delikten içeri bir pim sokulup sonra emniyetin altında bulunan delikten uzun bir allen sokulup güç ayarı yapılıyor. AT P2de emniyetin altındki delik mevcut ama tetik daha önde olduğu için çekici sabitlemek için kullanılan delik yok, güç ayarı yapamadım. Stabiletede bir sorun olduğunu sanmam.
At p2 de güç ayarı var dipçik söküldükten sonra arkadaki delikten 4 numara alyan sokuldugunda tetiğin hemen üstünün az gerisinde 2 delik var biri küçük biri büyük küçük olan deliğin orda kurma kolunu azıcık geri çekince at44 deki gibi sabitleme deliği ortaya çıkıyor.Bilgi olsun diye yazayım dedim. Daha dün güç ayarını artırdım.Deliği görmüyorsanız arkadaki alyanı çevirin sabitleme deliği denk gelince ince bir alyanla sabitleyin isteyen olursa foto atarım
-