Olay stoklu-stoklu çalışmak değil dürüst çalışmak, 2010 yılından beri bu şikayetleri okuyorum hiçbir değişiklik yok. Kendim de aynı problemleri yaşadım alış veriş yapmalarına aracı olduğum arkadaşlarıma karşı da maalesef yüzümü kara çıkardılar, ben zorda kaldım. En iyisi hızlı kargo-güncel stoklu firmalardan alış veriş yapmak.
H.lalav !!!
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
-
-
Ben, başka bir konuya değinmek istiyorum. Gecikmelerin nedeni büyük bir oranda stoksuz çalışmaktan kaynaklanıyor ve stoksuz çalışma yönünden eleştiriler getirilmiş. Ama, stoksuz çalışmanın müşteriye sağladığı çok önemli iki avantaj vardır:
1 - Stok maliyetleri düşer. Dolayısı ile ürünler, daha düşük fiyatlar ile tüketiciye ulaşır. Bu konuyu Serdar'da mesajında dile getirmiş.
2 - Stoklu çalışma durumunda, bazen satılmayan eski mallar stokta kalır ve alıcısı çıktığında o müşteriye, stokda bekleyen bu mal gider. Uluslararası bir kuraldır ve uluslararası ticarette FIFO (First In, First Out) olarak adlandırılır, yani stokta "İlk giren, ilk çıkar" kuralı olarak uygulanır.
Siz aldığınız ürünün sıfır da olsa 3-4 yıl stok da beklemiş ürün olmasını mı, yoksa fabrikadan gelecek en son ürün olmasını mı tercih edersiniz? Aynı zamanda, satılmayan bu tür ürünlerin stok maliyetleri, direkt olarak diğer ürünlerin fiyatları üzerine binecektir, hiç bir ticaret adamı bu maliyeti kendi cebinden karşılamaz.
-
yıllar önce ilk ticarete bgaşladığımda yaklaşık bir yıldır gözlemlerim ve hesaplarımla başladığım işimde tahminlerimim yakalayamadım batacağımdan korktum, daha sonra sektörden bir kaç arkadaşın benim için yaptığı tanıtımlar ve reklamlar sayesinde biraz iş yapabildim ama asıl sezon girdikten iki hafta sonra beklemediğim bir izdiham oldu ve elimdeki mal talebe yetişmedi . Soranlara yok dedim hatta o kıadar fazla yok dedim ki daha sonra ilk yıllardaki sessizliğe geri döndüm.
H. av da sanırım bu işin bu kadar tutacağını tahmin etmemiştir. Ve şimdi büyük taleplere küçük bir teşkilat ve büyük de olsa esnaf zihniyetiyle yetişemeyeceğini yeni yeni anlıyor ama kurumlaşmanın ilk doğum sancılarını çekiyordur.
Bence bir kaç aya kadar biraz daha iyi olacak.
Tabii benim henüz hiç bir alış verişim olmadı, inşallah bu günlerde olur ve sorun çıkmaz.
-
Olay stoklu-stoklu çalışmak değil dürüst çalışmak, 2010 yılından beri bu şikayetleri okuyorum hiçbir değişiklik yok. Kendim de aynı problemleri yaşadım alış veriş yapmalarına aracı olduğum arkadaşlarıma karşı da maalesef yüzümü kara çıkardılar, ben zorda kaldım. En iyisi hızlı kargo-güncel stoklu firmalardan alış veriş yapmak.
-
ben adanadan yazıyorum, bahsi geçen yerden elden alışverişlerim oldu, ürün portföyü geniş bir yer, benim birebir görerek edindiğim izlenim şudur, çalışanlardan bazısı işine çok hakim, bazısı hiç değil, sanki tavuk dönercide çalışan adamı getirip koymuşlar, bu kadar göz önünde olan bir yerin müşteri ile ilgilenen şahısları dikkatli seçmeleri gerektiğine inanıyorum, örneğin raflardaki pcp tüfeklerden soru sorduğumda bir personel muhteşem cevaplar verirken, bir diğeri dünyadan bihaber şeyler söyledi, bahsi geçen dükkan öyle kocaman büyük bir yer değil, bildiğin esnaf tarzı bir yer, adanada belki ondan büyük 5 tane av bayi biliyorum ben, ama bu firma internet olayına onlardan daha fazla önem verip ilk girenlerden ve bunun nimetlerinden faydalanıyor, yazdıklarımdan kesinlikle firma hakkında kötülüyor gibi bir şey anlaşılmasın, ama şehrinizde girdiğiniz herhangi bir esnaftan farkı olmayan bir yer, yani gerek telefondan gerekse internet üzerinden verdiğiniz siparişler tamamen insan eliyle takip edilip paketlenip yollanıyor, yani öyle bilgisayarlı bir otomasyon falan yok bu sebepten bu tarz aksaklıklar her zaman yaşanmaya müsaittir, ama burada firmayı eleştireceğim nokta şu olur, bir ürünün üzerine stokta ise var yazın, yok ise ''sipariş ile 1 haftada temin edilir'' yazın, diğeri malesef ticaret için herşey mübahtır sınıfına girer, bu ister av bayisi olsun, ister gıda firması, işin bu tarafı malesef biraz kötü olmuş, itibar kaybettirir bu tarz şeyler firmalara
-
Bu konu daha öncede Osman bey tarafından belirtilmişti :
Siparişi verince hemen kargolanmasını bekliyoruz...H.av web sitesinde,, sayfanın en altında "satış sözleşmesi" sayfasını tıklayıp okuyan vardır mutlaka.
Açıkça satış şartları belirtilmiş. ürünlerin tamamının stoklarında bulundurulmadığı,zaman içerisinde tedarik edilmeye çalışıldığı,en geç 10 iş günü içerisinde ürünün siparişi verene ulaştırılacağı,tedarik edilemeyecek durum söz konusu ise ödenen ücretin iade edileceği vs. yazılmış zaten ...
Bir kutu BB için aylarca ,Bir tüfek için parasını verdiğimiz halde 1.5 yıl beklediğimiz günlerden bu günlere H-lal av sayesinde geldik şükür.
Garanti bankası 4.5 aydır bana kredi kartımı ulaştıramamış .
Bindiğim Citroen C5 arabanın servisi CD çalar da CD sıkışması problemine 6 aydır çare bulamamış.
PTT den aldığım HGS , PTT çalışanın plakayı 2312 yerine 2321 yazması yüzünden 750 tl kaçak geçiş yemişim.
Sorarım size, Garanti bankası-Citroen-PTT bu problemleri yaşatıyorsa H-lal av 3 gün bekletmiş, 2 gününüz atış yapmadan geçmiş çok mu?
Bende bayramdan önce 6 kutu pelet sipariş ettim daha dün kargoya vermişler. Canları sağolsun .
PTT dende GARANTİ dende CİTROEN dende daha kurumsallar benim için.En azından daha insanlar. -
Bu konu daha öncede Osman bey tarafından belirtilmişti :
Siparişi verince hemen kargolanmasını bekliyoruz...H.av web sitesinde,, sayfanın en altında "satış sözleşmesi" sayfasını tıklayıp okuyan vardır mutlaka.
Açıkça satış şartları belirtilmiş. ürünlerin tamamının stoklarında bulundurulmadığı,zaman içerisinde tedarik edilmeye çalışıldığı,en geç 10 iş günü içerisinde ürünün siparişi verene ulaştırılacağı,tedarik edilemeyecek durum söz konusu ise ödenen ücretin iade edileceği vs. yazılmış zaten ...
Bir kutu BB için aylarca ,Bir tüfek için parasını verdiğimiz halde 1.5 yıl beklediğimiz günlerden bu günlere H-lal av sayesinde geldik şükür.
Garanti bankası 4.5 aydır bana kredi kartımı ulaştıramamış .
Bindiğim Citroen C5 arabanın servisi CD çalar da CD sıkışması problemine 6 aydır çare bulamamış.
PTT den aldığım HGS , PTT çalışanın plakayı 2312 yerine 2321 yazması yüzünden 750 tl kaçak geçiş yemişim.
Sorarım size, Garanti bankası-Citroen-PTT bu problemleri yaşatıyorsa H-lal av 3 gün bekletmiş, 2 gününüz atış yapmadan geçmiş çok mu?
Bende bayramdan önce 6 kutu pelet sipariş ettim daha dün kargoya vermişler. Canları sağolsun .
PTT dende GARANTİ dende CİTROEN dende daha kurumsallar benim için.En azından daha insanlar.Akif Bey, bu açıklamadan sonra sizi alkışlamak istiyorum.
-
ben adanadan yazıyorum, bahsi geçen yerden elden alışverişlerim oldu, ürün portföyü geniş bir yer, benim birebir görerek edindiğim izlenim şudur, çalışanlardan bazısı işine çok hakim, bazısı hiç değil, sanki tavuk dönercide çalışan adamı getirip koymuşlar, bu kadar göz önünde olan bir yerin müşteri ile ilgilenen şahısları dikkatli seçmeleri gerektiğine inanıyorum, örneğin raflardaki pcp tüfeklerden soru sorduğumda bir personel muhteşem cevaplar verirken, bir diğeri dünyadan bihaber şeyler söyledi, bahsi geçen dükkan öyle kocaman büyük bir yer değil, bildiğin esnaf tarzı bir yer, adanada belki ondan büyük 5 tane av bayi biliyorum ben, ama bu firma internet olayına onlardan daha fazla önem verip ilk girenlerden ve bunun nimetlerinden faydalanıyor, yazdıklarımdan kesinlikle firma hakkında kötülüyor gibi bir şey anlaşılmasın, ama şehrinizde girdiğiniz herhangi bir esnaftan farkı olmayan bir yer, yani gerek telefondan gerekse internet üzerinden verdiğiniz siparişler tamamen insan eliyle takip edilip paketlenip yollanıyor, yani öyle bilgisayarlı bir otomasyon falan yok bu sebepten bu tarz aksaklıklar her zaman yaşanmaya müsaittir, ama burada firmayı eleştireceğim nokta şu olur, bir ürünün üzerine stokta ise var yazın, yok ise ''sipariş ile 1 haftada temin edilir'' yazın, diğeri malesef ticaret için herşey mübahtır sınıfına girer, bu ister av bayisi olsun, ister gıda firması, işin bu tarafı malesef biraz kötü olmuş, itibar kaybettirir bu tarz şeyler firmalara
Çok güzel açıklama. Ayrıca; mesela, Hatsan gezi isteyince, Webley patriot un toz içinde ki gezi ni göndermek gibi hatalar! yapmasalar da iyi olabilir. Veyahut, telefonda dk. larca konuşulup, aranıp bulunup var denilen, elimizde şu an denilen tüfek yerine başka tüfek göndermeseler de iyi olabilir. Ya da, teyit edip aldığımızı zannettiğimiz ürünü alabilmemizi, yoksa açık bir dille olmadığını söylemeleri de iyi olabilir. Netice de ortada bir gerçek var... Kendi adıma konuşayım, bu müesseseden(H.av a hayırlı bol kazançlı işler dilerim) alışveriş yapmayı bıraktım. Tıpkı Hatsan(Hatsan a da hayırlı bol kazançlı işler dilerim) ürünlerini almadığım gibi.
Not: Tabii ki ilerleyen zamanlar da düzelme olduğu takdirde İnşallah yine alışveriş yapılabilir...
-
Burada arkadaşımızın şikayeti "bana yalan söylediler" şeklindedir. Bence buradaki yanlışlık o anda stokta olmayan malı satmaya çalışmak değildir. bence sorun stokta var olan malın sırada bekleyenlere yetişemeyeceği tahminini yapabilecek, stok durumunu o saniyede internette gösterecek bir sistem kurmamalarıdır. Bu durum daha önce de soruna yol açmıştır.
Şahsi kanaatim burada bir yanlışlık vardır ama kötü niyet yoktur.
Bizler için piyasa malları da,en leri de getiren(thebeno pcpleri gibi), nerdeyse bizim kadar bu hobiye hevesli bir firma daha halihazırda yoktur , bu doğrudur. Ama, Bu gibi eleştiriler sevdiğimiz bir ağabeyimizi yada bir firmayı karalamak değildir, bizlere daha çabuk ve doğru hitabedecek düzeye gelinceye kadar yapılacak hataları en aza indirmesi açısından yararlı oloacaktır. Velhasıl eleştirirken nasıl hassas olmamız lazım geliyorsa tenkitlere cevap verirken de aynı hassasiyeti gösterelim ,
bir suçlu aramaktansa bizden biri olan h.lal av ı istediğimiz yöne tevcih etmenin yolunu tartışmalıyız.
-
Varan 3. Şuan itibariyle siteye giriş yaptım. Siparişi Yurtiçi Kargo olarak vermiştim. Aras Kargoyla yola çıkmış. Ben dahada birşey demiyorum. Şuana kadar karalamadımda savunmadımda top sizde..
-
Yok oğlu yok.
Herkez aylardır 18 grain pellet muhabbeti yapıyor.
Olaya bakın:
Firma 6 ağustosta AVRUPALI DÜRÜST SATICIYA 4500 kutu sipariş geçmiş.
SATICI 19 ağustosta siparişi ve stok durumunu onaylamış.
22 ağustosta SATICI fatura göndermiş ve gönderi tarihini 14 Eylül vermiş.
Soran müşterilere eylül 15 ten sonra stoklarda denmiş.
22 Eylül SATICIYA gönderi durumu sorulmuş.
24 Eylül SATICI yoğun sıkışıklıktan dolayı siparişin yetişemediğini en kısa sürede çıkacağını yazmış.
Soran Müşterilere EYLÜL sonu inşallah bilgisi verilmiş.
7 Ekim SATICIYA a son durum sorulmuş cevap satış temsilcimiz yıllık izinde gelince bilgi verecek.
21 Ekim Satış temsilcimiz izinden döndü 24 ünde gönderi hakkında bilgi verilecek.
Bugün 24 Ekim SATICIDAN gelen e-mail.
Ürün henüz stoklarımıza girmediği ve yoğun olduğumuz için gönderiniz KASIM sonuna yetiştirilecektir kusura bakmayın.
Şimdi koskoca dünya firması 10 kere yalan söyleyip 3 ay H-ilal avı sallıyor. Hemde medeniyet timsali avrupalı bu.
Bu durumda müşteriye gün veren H-lal av üçkağıtcı. Koskoca üretici CİCİ.
Sizin siparişiniz hiç olmassa yurt içi yerine Arasa verilmiş(nedenide H-lal av kaynaklı değil distrubutor kaynaklı)-.
Ya H-ilal av ın siparişi ne olucak. O daha yola bile çıkmamış ... Bu sene gelir inşallah. :)))))
Bu Arada bugün hiçbir H-lal av personeli öğle yemeği yemedi biliyormusunuz. Sebebi yedikleri fırçadan doydularda ondan.
Ben burada bir kelime yazıyorsam onlara bin kelime ediyorum ve onlara sarf ettiğim sözler burada yazdıklarımla kıyasla çok ağır.
Sonuçta hatalar var ve olmaması için elimizden gelen her vtürlü tepkiyide gösterelim.
Ama unutmayalım HATASIZ DOST ARIYAN DOSTSUZ KALIR.
P.S : ORİJİNAL YAZIŞMALARIN TÜMÜ BENDEDİR İSTEYENE GÖNDEREBİLİRİM. -
bu vesile ile geçen ay içinde alışveriş yaptığım a.su av ve a.mer av şirketlerine teşekkür ediyorum. eksiksiz ve zamanında teslimatları için.
a.su av şiparişime tüfek ruhsat kılıfı hediye koymuş sağolsun..
-
Sonuç olarak müşteri daima haklıdır. Ben alışverişlerimi genelde h.lal avdan yapıyorum. Geç gelme olasılığını yada hatalı ürün gelme olasılığını göze alarak yapıyorum çünkü daha önce çok başıma geldi. Alma sebebim nedir? Diğer firmalarda istediğim ürünler olmuyor. Olanda fiyat farkı oluyor bu yüzden tercih ediyorum.
Ama mesela konuyu açan kullanıcı bir çok firmada mevcut olan bir ürünü sipariş etmiş ve bir mağduriyet söz konusu. Herkes geniş açıdan bakmak mecburiyetinde değil, sonuç olarak haklıdır. Yapacak bir şey yok V.eli abi bir an önce çalışma sistemini biraz olsun profesyonelleştirmelidir.
Burada sırf iyi niyetlerinden dolayı savunma yapanlar bile başlarına gelen bir çok şeyi yazmıyor. Sonuç olarak h.lalava ihtiyacımız vardır ama h.lalav çalışma prensiplerini değiştirmelidir.
Herkes gidip s510 ya da daystate almıyor, hatsan gamo crosman marka kullanların sayısı bir hayli fazla ve diğer firmalarla bu konuda eşit düzeydeler. Hatta bu markaları baz alırsak bazı firmalar h.lalavdan iyi durumda.
Sonuçta bu bizim açımızdan bir hobidir. Maddi külfeti de az sayılmaz. Bu yüzden neresi işinize geliyorsa oradan alışveriş yapılmasında fayda var. Ben şahsen öyle yapıyorum.
Zaten hiç kimse illaki bu firmadan alın dememiş. Bu firmayı bu kadar yermemek gerekir babında savunma yapmışlar ve kendi açılarından haklılar.
-
Sonuç olarak müşteri daima haklıdır. Ben alışverişlerimi genelde h.lal avdan yapıyorum. Geç gelme olasılığını yada hatalı ürün gelme olasılığını göze alarak yapıyorum çünkü daha önce çok başıma geldi. Alma sebebim nedir? Diğer firmalarda istediğim ürünler olmuyor. Olanda fiyat farkı oluyor bu yüzden tercih ediyorum.
Ama mesela konuyu açan kullanıcı bir çok firmada mevcut olan bir ürünü sipariş etmiş ve bir mağduriyet söz konusu. Herkes geniş açıdan bakmak mecburiyetinde değil, sonuç olarak haklıdır. Yapacak bir şey yok V.eli abi bir an önce çalışma sistemini biraz olsun profesyonelleştirmelidir.
Burada sırf iyi niyetlerinden dolayı savunma yapanlar bile başlarına gelen bir çok şeyi yazmıyor. Sonuç olarak h.lalava ihtiyacımız vardır ama h.lalav çalışma prensiplerini değiştirmelidir.
Herkes gidip s510 ya da daystate almıyor, hatsan gamo crosman marka kullanların sayısı bir hayli fazla ve diğer firmalarla bu konuda eşit düzeydeler. Hatta bu markaları baz alırsak bazı firmalar h.lalavdan iyi durumda.
Sonuçta bu bizim açımızdan bir hobidir. Maddi külfeti de az sayılmaz. Bu yüzden neresi işinize geliyorsa oradan alışveriş yapılmasında fayda var. Ben şahsen öyle yapıyorum.
Zaten hiç kimse illaki bu firmadan alın dememiş. Bu firmayı bu kadar yermemek gerekir babında savunma yapmışlar ve kendi açılarından haklılar.
konuya katılıyorum diğer markalar konusunda biraz eksiklik sahip olabilir ama yakın zamanda almayı dusundumuz bi hw veya aa yı baska hangi firma satma riskini göze alır bunlar cok büyük paralar stokta tutması zor olur bu tip tüfekleri bu forumda son 6 ayda kac kişi bi aa veya hw veya daystate aldı tas catlasa 40 kişidir tahminen o kadar tüfeği elinde tutucakğına 5-10 gün bekliyip az karla ucuza satmak varken niye bize kazık bi fiyattan satsın hazır tutup yada zarar etsin bayramda perşembe günü gamo black fusion sipariş ettim baska bi av bayisinden salı günü elimdeydi tüfek nedeni ise bayram olarak kargo firmaları calısmıyor dediler.aldığım tüfekte h.av dan ucuza satıyordu ama diğer marketler buyuk tüfeklere girmeye korkuyolar veya cesaretleri yok işe girmeye kucuk bi not daha h.avın en büyük eksiği o meshur dolum aparatırıdır kac kişiye daha yollancak cok merak ediyorum ben 4 ay içinde 3 kişiyi saydım forumdan -
Yok oğlu yok.
Herkez aylardır 18 grain pellet muhabbeti yapıyor.
Olaya bakın:
Firma 6 ağustosta AVRUPALI DÜRÜST SATICIYA 4500 kutu sipariş geçmiş.
SATICI 19 ağustosta siparişi ve stok durumunu onaylamış.
22 ağustosta SATICI fatura göndermiş ve gönderi tarihini 14 Eylül vermiş.
Soran müşterilere eylül 15 ten sonra stoklarda denmiş.
22 Eylül SATICIYA gönderi durumu sorulmuş.
24 Eylül SATICI yoğun sıkışıklıktan dolayı siparişin yetişemediğini en kısa sürede çıkacağını yazmış.
Soran Müşterilere EYLÜL sonu inşallah bilgisi verilmiş.
7 Ekim SATICIYA a son durum sorulmuş cevap satış temsilcimiz yıllık izinde gelince bilgi verecek.
21 Ekim Satış temsilcimiz izinden döndü 24 ünde gönderi hakkında bilgi verilecek.
Bugün 24 Ekim SATICIDAN gelen e-mail.
Ürün henüz stoklarımıza girmediği ve yoğun olduğumuz için gönderiniz KASIM sonuna yetiştirilecektir kusura bakmayın.
Şimdi koskoca dünya firması 10 kere yalan söyleyip 3 ay H-ilal avı sallıyor. Hemde medeniyet timsali avrupalı bu.
Bu durumda müşteriye gün veren H-lal av üçkağıtcı. Koskoca üretici CİCİ.
Sizin siparişiniz hiç olmassa yurt içi yerine Arasa verilmiş(nedenide H-lal av kaynaklı değil distrubutor kaynaklı)-.
Ya H-ilal av ın siparişi ne olucak. O daha yola bile çıkmamış ... Bu sene gelir inşallah. :)))))
Bu Arada bugün hiçbir H-lal av personeli öğle yemeği yemedi biliyormusunuz. Sebebi yedikleri fırçadan doydularda ondan.
Ben burada bir kelime yazıyorsam onlara bin kelime ediyorum ve onlara sarf ettiğim sözler burada yazdıklarımla kıyasla çok ağır.
Sonuçta hatalar var ve olmaması için elimizden gelen her vtürlü tepkiyide gösterelim.
Ama unutmayalım HATASIZ DOST ARIYAN DOSTSUZ KALIR.
P.S : ORİJİNAL YAZIŞMALARIN TÜMÜ BENDEDİR İSTEYENE GÖNDEREBİLİRİM.Nerede hata yapıyorum bilmiyorum ama olay büyütülüyor. Ben firmayı kötülemek için yazmadığımı daha ilk mesajda belirtmiştim. Hatasız kul olmaz klişedir ama %100 doğrudur. Lakin ticarette dürüstlük esastır. ( Yaşım bir çoğunuzdan küçük belki ama esnaf bi aileden geliyorum esnaflığı biraz olsun babamdan dedemden gördüm nasıl olması gerektiğini) Ben mi anlatamıyorum bilmiyorum ama Her aradığımda bugün yolluyoruz denmesi insanın hevesini kırıyor. İş kesinleştiğinde bu cevabı alsam ağzımı bile açmam çalışma sistemlerini az çok biliyordum zaten mesele beni sallamaları. Müşretiye hitap şekli bile etkili oldu bu konuyu açmamda. İlk aradığımdaki beyefendi dışındaki herkes 2 kişiyle görüştüm bir an önce kapansın konuşma bitsin der gibiydi ve kaçamak cevaplar verildi. Sadece durumun özetini geçselerdi dürütçe olay orada kapanacaktı. Ben tüketici olarak şikayetimi yaptım sadece. Sorunda çözülmüş sayıyorum yarın elimde kısmetse. Hepinize iyi günler. Saygısızlık ettiysem özür dilerim..
-