Avcı birader her hw97k ile ilgili konuda biz diana mod54 en iyisidir hw97k tukakadır yazalım sen de yorulmazsın nası olur?
Hw 97 Vs TX200
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
-
-
Avcı birader her hw97k ile ilgili konuda biz diana mod54 en iyisidir hw97k tukakadır yazalım sen de yorulmazsın nası olur?
Nasıl ve yazmak istiyorsan onu yaz, senin yazdıkların seni bağlar nasıl olsa..
evet benim tecrbübeme göre yaylıda
1-mod56/54
2-tx200
3-hw97k dır.
yine söyülüyorum benim kullanım tarzıma göre hiçbir klasmanda hw97k tx200 ve mod 54 ile rekabet edemez -
birader sen bana neden uluslararası ft müsabakalarında böyle bir sıralama olmadığını açıkla ona göre tartışalım
-
1978 model bi bmw 60/7 toplamıştık bir zamanlar. disk kilidi ihtiyacı hasıl olunca fren diskinin hava deliklerinden birini 3mm kadar genişletelim dedik. o günden beri konu çelik olunca; 35 yıllık tornacı amcamızla beraber, almanlara abi deriz.
-
birader sen bana neden uluslararası ft müsabakalarında böyle bir sıralama olmadığını açıkla ona göre tartışalım
Niye bu kadar gerdi seni anlamadım bu olay?
ft müsabakasından banane, kim ne kullanırsa kullansın sanki gidip dünya şampiyonasında yarışacağız.Hayatımızda kaç kere yaptık ft müsabakası?
hem izmir ft de gördük , en iyisi denen üstüne birde modifiye edilmiş silahları kim ne yaptı ne etti o kadar iddealı kişiler vardı silahlar vardı.
neyse konu dağılmasın herkesin görüşü kendine,
yaylı silahlarda tecrübeli birisi olarak hatta forumdaki yaylılar konusunda tecrübeli ilk 3 kişiden birisi benim.
benim görüşüm değişmez. soranada mod 54 tavsiye ediyorum hw97k bana boncuk atan silahları anımsatıyor benim görüşüm budur katılırsın katılmazsın -
Yaylılar ile ilgili her konuda hep aynı şeyleri yazmaktan sıkılmıyor musun?
-
Arkadaşlar burda herkes kendi görüşünü paylaşıyor ve düşünceleri sadece kendini bağlar.Kimse kimseye bir şey ispatlamak ya da kabul ettirmek durumunda değil.Ben sadece kendi fikrimce bir markada kullanılmayan emniyet sisteminin neden olmadığını sordum.Yoksa her markanın kendine göre üstünlükleri vardır.Yorumlarda kırıcı değil yapıcı olalım lütfen...
-
Yaylılar ile ilgili her konuda hep aynı şeyleri yazmaktan sıkılmıyor musun?
Avcı10 nick li arkadaşı germe çalışmanızı hiç hoş karşılamadığımı belirtmek isterim...
-
Ben cidden şuna takıldım Hw 97 i tasarlayan mühendisler tüfeği dizayn ettiler piston tetikten kaçarsa diye emniyet unsuru koymayı unuttular ( kendilerine göre emniyet unsuru vardır ama şu an da kastettiğim konu Tx200 ve Diana modellerindeki emniyet unsuru) ya da dediler ki boşver ne olucak kullanıcı pellet yüklerken kurma kolunu zaten elinde tutacak ve tüfek atışa hazır hale gelene kadar elinden bırakmayacak boşu boşuna extra bir güvenlik unsuruna gerek yok...
-
Tutmak da gerekir zaten. Tetiğin pistonu tutamayacağını düşünüyorsan tutmalısın. Aynı şekilde AA TX200 ün pistonu tutan kilidi ne kadar güvenli , onda da güvenmemek lazım. Bunlar neticede bir nevi kilit , kurtulabilir. Peki pistonun milinin kopmasına ne demeli. Namludan çıkan kurşunu ne tutacak. Diana nın hatası çok daha ölümcül. Tetiğe basmadan yayın basıncı altında kalan piston mili tetikte bırakıp ileri fırlıyor yani ateş alıyor.
Bu resimler bir diana 460 a ait.
[Resim Engellendi: http://img.photobucket.com/albums/0803/braudo/P1000347.jpg]
[Resim Engellendi: http://img.photobucket.com/albums/0803/braudo/P1000348.jpg]
[Resim Engellendi: http://img.photobucket.com/albums/0803/braudo/P1000350.jpg]
Bu da mod 56 ya ait.
[Resim Engellendi: http://i1320.photobucket.com/albums/u532/scott_schneider1/DSCI0079_zps1f3160da.jpg]
[Resim Engellendi: http://i1320.photobucket.com/albums/u532/scott_schneider1/DSCI0080_zps7882f599.jpg]
[Resim Engellendi: http://i1320.photobucket.com/albums/u532/scott_schneider1/DSCI0081_zps5e082232.jpg]
Bu da benim listemde Diana'nın Hatsan'ın bile altına inmesine neden olur.
-
bildiğiniz mil kopmuş yani nasıl bir eskimeyse yada nasıl bir yaysa, teorik olarak mile at bagalayıp çekseniz bile çıkaramazsınız. ee işte hatalar oluyor herzaman yukarıdada söylediğim gibi biz yine kurma kolunu tutalım en azından parmak kopmaz kırıkla sıyırırız
-
TheNightHawk hocam nerden buldun o fotoyu . 460 da bahsettiğimiz emniyetten olması işe yaramış demek ki pellet yüklerken milin koptuğunu düşünsenize , kurma kolunu tutmak da fayda etmez...
-
Google da diana piston stem failure yazın karşınıza konusu çıkar.
-
DIana ile ilgili güzel bilgilerin paylaşıldıgı bir forum saygılar .
-
Ankarada bir abimizin Diana tüfeğinde kurma koluna bağlı olan kolun eğildiğini gördüm ve çok şaşırmıştım. Benim gördüğümde aynı vakanın ikinci tekrarıymış hatta.
Şu yaylılara ben nasıl ısınayım şimdi...
-
Ankarada bir abimizin Diana tüfeğinde kurma koluna bağlı olan kolun eğildiğini gördüm ve çok şaşırmıştım. Benim gördüğümde aynı vakanın ikinci tekrarıymış hatta.Şu yaylılara ben nasıl ısınayım şimdi...
Hocam vallahi bende fiyat politikasından mı ?? yoksa ambleminden mi ?? henüz karar veremediğim sebeplerden dolayı Diana markasına hiç sempati duymuyorum nedense..
-
Ankarada bir abimizin Diana tüfeğinde kurma koluna bağlı olan kolun eğildiğini gördüm ve çok şaşırmıştım. Benim gördüğümde aynı vakanın ikinci tekrarıymış hatta.
Şu yaylılara ben nasıl ısınayım şimdi...
Yandan kurmalı bir Dİana ise emniyet kapatılmadan kol kapatılmaya çalışılınca o mil yamulup kırılabiliyor. Bir arkadasım sayesinde başıma geldi.
-
Google da diana piston stem failure yazın karşınıza konusu çıkar.
Benim mod 54ün piston başı da biraz oynaklık var. Kimisi sorun olmayacağını söylemiş. Kimisi de problem olduğunu sizin görüşünüz nedir. Dianalarda bu normal bir durum mudur?
-
Normalde bence kesinlikle oynamaması gerekir. Bence imkanınız varsa pistonu değiştirin.
-
Kesin uyumlu mu bilemiyorum yalnız.
-