Hatsanda LW namlu üretiyorsa patent ile ilgili bir takım haklar satın almış olabilir ve buda normal Hatsan namlu ile LW namlu arasındaki fiyat farkını açıklar gibi bir düşünce geliyor aklıma. Herkese selamlar.
LW ve HATSAN Namlu arasındaki gerçek fark nedir ?
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
-
-
Yıllarca yüzey kalitesi husunda çalışmalar yapmış, bu konuda otomotivin önde gelen bir firmasına yön vermiş biri olarak iki namlu arasındaki gözlemim şudur.
İki namluyu yan yana koyun.
Namluları ışığa doğru tutun. (Gözle yakın açı yüzey kontrolü yapacağız )
Yaklaşık 20 derecelik açı ile namlu dış düzlemselliğine bakın.
Tek gördüğüm fark, LW lerin dış honlama operasyonlarının daha başarılı olduğudur.
Hatsan namlular, balans ve yiv setti konusunda önemli bir başarıya imza atsa da, dış düzlemsellik benim için LW namlu tercihimdeki en büyük neden olmuştur.
bu gözlemlerınız detaylar,inceleme işte budur...tşkler Peki lw nin bu artısı tam olarak ne işe yarar sizce (Bu arada çok güzel bılgıler gelıyor herkeze cok tskler) -
bu gözlemlerınız detaylar,inceleme işte budur...tşkler Peki lw nin bu artısı tam olarak ne işe yarar sizce (Bu arada çok güzel bılgıler gelıyor herkeze cok tskler)İşçilik farkı doğrudan kaliteyi etkiler diye düşünüyorum. Ayrıntılara takılmazsak Hatsan namluların başarısı yurt dışı pazarında da kendini kanıtlamış görünüyor. Sonuçta tutulan piyasa belli. Hatsan namluyu alması kolay, LW namluyu satması kolay.
-
Hatsan namluların başarısı yurt dışı pazarında da kendini kanıtlamış görünüyor.
-
Arkadaşlarım ve abilerim çelikte pişirme diye birşey yoktur.Seramik çamurunu pişirirsiniz sadece demirin ergime sıcaklığı bellidir. 1560 derece sıcaklıkta ergimiş olur bundan daha düşük ya da daha yüksek sıcaklıklarda ocaktan döküm alamazsınız çünkü karbon % sini tutturamazsınız.Velasıl ocaktan çıkan çeliğin karbon % si oksijen ve fosfor ppm değerleri ölçümleri alınır ondan sonra ark ocağından çelik dökülerek pota metalurjisine gider. Pota metalurjisinde kullanılan atmosfere vakuma kullanılan alaşım elementlerine çelik içindeki empüritelere curufun kalitesine göre çeliğin değerleri değişir. Burdan çıkan çelik bazen çok değerli çelik olur bazen inşaat çeliği olur bunu belirleyen içindeki alaşım elementleri oluyor ve karbon yüzdesi ordan sonra ccm de işlenmesi yüzeydeki tufalin temizlenmesi ve haddedeki tavlama işlemleri yine çeliğin yapısını etkiler. kaldı ki en son safhalarda üretilen ürünler tekrar ısıl işleme tabi tutulur. Uygulanan ısıl işlemde çeliğin kullanım alanlarını etkiler. Dayanıklılığını etkiler. Hala boşa eleştiri yapıldığını görüyorum. Ayrıca demir çelik sektöründe Türkiye'nin payını sakın ola ki küçümsemeyin şu an Türkiye'de üretilen çeliği çok ülke üretemiyor. Gemi üretmek felan onlar demir çelik üreticileri için sorun değil. Biz çalıştığımız yerde doğu blok ülkelerinden hurda alımı yaptığımızda gelen gemiyi de parçalayıp hurda niyetine kullanabiliyoruz İsviçreninde lider olduğunu ilkkez burda duyuyorum. Demir çelik sektöründe başları çin ve almanya çekiyor.
-
İsviçreninde lider olduğunu ilkkez burda duyuyorum.
İsviçre değil İsveç..Haritada bile çok farklı yerdeler İsveç, İskandinavya yarımadasında yer alan bir ülkedir..İsveç'in lider olduğu değil en kalitelisini ürettiği anlatıldı mevzu bahis konuda sanırım mesajları okumadan yüzeysel bir anlam çıkarıyorsun!
-
Kaliteli çelik arıyorsanız otomobil sektörüne göz atınız. Hatam için üzgünüm isveç üretimde 20 küsur sıralarda kaliteli konusuna gelince de aynı üründen birçok yerde üretebilirsiniz çelik sınıfları belli bariz numaralıdır zaten kalite sınıfları da bellidir aksini de kimseye satamazsınız ne kadar belirleyici olur bilemiyorum.
-
Kaliteli çelik arıyorsanız otomobil sektörüne göz atınız. Hatam için üzgünüm isveç üretimde 20 küsur sıralarda kaliteli konusuna gelince de aynı üründen birçok yerde üretebilirsiniz çelik sınıfları belli bariz numaralıdır zaten kalite sınıfları da bellidir aksini de kimseye satamazsınız ne kadar belirleyici olur bilemiyorum.
Şu yazıdan hiç bir şey anlamadım desem yeridir zaten geçmiş mesajlarda bu konulara değindik..Otomobil sektöründe İsveç çeliği Volvo ile özdeşleşmiş olsada pek çok ağır iş makinesi,vinç,silah sanayi,demiryolu,gemi sanayi,el aleti,bıçak vs vs liste uzar gider..Bizim ifade ettiğimiz konu kalite..Kimin daha çok ürettiği kimin daha çok tükettiğini tartışmıyoruz..Çelik endüstrisi ve ürün gamı olarak İsveç kendini kanıtlamış hemde yüzyılı aşkın tecrübesiyle..
Konuyu anlaşılan pek iyi okumamışsın ülkenin ismini karıştırmanı anlıyorum fakat lider olduğunu değil kalitesine vurgu yaptığım halde söylemediğim bir kelimeyi nasıl yanyana getirdin orasını hiç anlayamadım
Almanya ve Çin'in üretim anlamında lider olduklarınıda zaten geçmiş mesajımda belirtmiştim..Ah şu google herkesi mühendis yapıyor
-
Dimi ne güzel dört yıldır google dan mühendislik yapıyorum ben
-
bugün Hatsan at-44 s 10 sentetik delikli kundak ayalanabilir dipcik siparişini verdim sizce seçimim nasıl ve birde dürbünü hemn takmalımıyım biraz beklemelimiyim
-
bugün Hatsan at-44 s 10 sentetik delikli kundak ayalanabilir dipcik siparişini verdim sizce seçimim nasıl ve birde dürbünü hemn takmalımıyım biraz beklemelimiyim
Güle güle kullanın fiyatına oranla çok güzel tüfektir at44 kundak tercihiniz de güzel olmuş. Dürbünü hemen takabilirsiniz bi sakınca yok. Belli bi atış bekleme olayı yaylı tüfeklerde oluyordu dizel etkisini kaybetsin diye. Keyifli atışlar -
shoter54 , acaba aynı etki yeni nesil pistonlu tüfekler içinde geçerli mi.atac ya da vortex gibi?
-
shoter54 , acaba aynı etki yeni nesil pistonlu tüfekler içinde geçerli mi.atac ya da vortex gibi?
Vortex sistemde pistonu iten yay yerine sıkıştırılmış hava sonuçta piston ve keçesi varsa yağlanmıştır, eğer petrol bazlı bir yağ ile piston etrafı yağlanmışsa dizel yapar mutlaka. Anlamak basit atımdan sonra koku ve duman varsa dizel yapmış demektir.
Dizel etkisini en aza indirmenin yolu ise sentetik gres kullanımı. Dizelleme gücü arttırır ama stabiliteyi bozar güçlü tüfeklerde kundak vidalarını atar üzerinde dürbün tutmaz. -
teşekkürler cevap için
-