CROSMAN 2100- ''Hayata Dönüş ''

Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..

Bizimle Paylaşmak İstediğiniz Resimlerinizi Galeri Dışında Link Olarak Vermek Yasaktır. Galeriye Nasıl Resim Yükleneceğini Bilmiyorsanız Lütfen Konumuzu İnceleyin Buradan Açtığımız Konuyu Ziyaret Edebilirsiniz.
  • chapter 2:

    Ne kadarcık bir zaman geçmişti ki ayrı düşeli.. oysa hep beraber olmayı istediklerini söylerlerdi de, bir arada kalmanın bunca zor olduğunu tahmin edememişlerdi..
    Biraz sıkıntıya tahammül etselerdi , şimdi herşey daha başka olabilirdi.

    ....

    Pistox: Neden bırakıyorsun beni, hani biz..
    Tutacax: Sus lütfen, başka bir şey..
    Pistox: Birbirimizin cümlelerini kesiyoruz farkındamısın, hem ben..
    Tutacax:Lütfen dedim sana.

    :))

    Pistox artık Tutacax ile beraber olamayacağını anlamıştı, bu sıkıntıyı kaldırmaya Tutacax'ın gücünün yetmeyeceğini biliyordu, ve artık gitme zamanı gelmişti.. Ve onu daha fazla üzmekte istemezdi.

    Üstelik trende az önce istasyona yanaşmış ve tüm yolcular çoktan yerini almışlardı bile..
    Pistox son bir defa daha ardına bakıp birşeyler mırıldandı ; ama kimse duymadı onun ne dediğini..

    ...

    8| :))


    çok teşekkürler arkadaşlar.. Turan abi ayrıca teşekkürler o faydalı bilgi için, aklımda olacak ;)

    Dün tüfeği dağıttıktan sonra orjinal piston üzerinde, tekrar bir araya getirip pompalama yaparken yanal kenarlardan contanın kaçırdığı havayı daha minimize etmek için o-ring uygulaması yapmıştım..

    fakat orjinali iki parçadan oluştuğundan, pistonun(pistox) plastik tutacak (tutacax :P ) kısmına takılan ek yerinden daha sıkı bir tutunmada bu parçaların bir arada duracak gücünün olmadığını gördüm

    Yani başlangıçtaki tasarımdan ötürü daha sıkı bir piston çalışmasına müsade etmiyordu..
    Bugün yakaladığım küçük bir fırsatta, orjinali ile aynı boyda, yine sağlam olan orjinal contayı kullanabilecğmiz, ama ilaveten, yanal yüzeylerden kaçan havayıda engellemek adına üzerine 2 adet o-ring kanalı açılmış tek parçadan oluşan yeni bir piston yaptım..

    Herhalde böylesi sıkıştırılan havayı tamamen tutacak,..

    Artık bu saatten sonra olacaksa sadece valfin olduğu bölümden kaçak olabilir, ilk fırsatta o tarafa müdahale de görüşmek ümidi ile,

    esen kalın ;)


  • Anlatımın, uğraşın gerçekten 10 numara olmuş abim, hiç aklıma gelmezdi bi kenarda öylece dururken bu tüfeğin böyle hayata dönüşü yolculuğuna çıkacağı demek ki gerekli ellerde mümkünmüş Ferhat abinin uğraşlarıyla anlamış oldum, en önemlisi ve asıl beni mutlu eden Ferhat abi ile tanışmama vesile olmasıdır.Ben yedek parça için, proje için göndermeyi planlarken,Ferhat abim çalıştırıp benim kullanmamı ön planda tuttu, yukarda görülen emekler, bana söyledikleri, herşey ortada, ben bu hobiyi bin kez daha sevdim böyle güzel insanlarla tanışma, dayanışma fırsatı verdiği için daha da sımsıkı sarılacağım bu hobiye..Ferhat abimin emeklerini de ödeyemem.Ferhat abim başta herkesden Allah razı olsun bin defa böylesine samimi ortam için.Saygilar.

    Kral N-11 Gas Piston

  • bu arada tüfengi bi toplayım dedim akşam, pistonu tamamenaşağıya kadar indirmeye gücüm yetmiyor.. 3 cm kadar bir açıklık kalıyor..
    oysa piston boyu aynı ölçülerde idi, ya tam sızdırmazlık sağladığından sıkışan havadan dolayı buna yetmiyor güç..yada bi terslik var...

    açıp bakmakm lazım tekrar..
    yarım yarım diyeyim artık 2 pompada 12 metrede giden noktaya, yine tek pompada az düşme göstererek ulaşıyor..


    bi daha sökeyim bakalım şunu neymiş durum çözeriz..

  • ferhat kardeş geçmiş olsun eh buda tedavi süreci moral yükseltme heralde rabbim daim etsin

    kral bull pup .22
    stoeger atac suppressor .22
    hatsan mod 99 .22
    tacvectör optic 10-40x60 satılık

  • Merhabalar abiler bende de hor kullanılmış bi crosman 2100 var hava kaçırdığı için servise gönderdim 170 lira istediler bende yaptırmadan geri istedim kendim uğraşmaya başladım soktum pompaya yeni bi oring taktım havayı hiç kaçırmiyodu lakin bu dediklerim bugün 100 atış yapana kadardı tekrar havayı kaçırmaya başladı ve bugün hiç pompa yapmamaya başladı havayı hiç içerde tutmuyor bana yardımcı olabilirmisiniz

  • bendede aynı sorun vardı oringi değiştirdim yine tekrarladı belli bir süre sonra.ikinci oringi viton takmıştım yine olmadı.muhtemelen 10 pompa yapmamak gerekiyor basınç çok olunca oring yatağı güzgün olmadığından oring yerinden çıkıp tahliyeden hava kaçırıyor.müsait olduğumda bir şey deneyeceğim faydası olursa paylaşırım

  • bulma imkanım yok viton oringi olduğum yer küçük bi koy dener paylasirsaniz bende memnun olurum

  • Merhabalar abiler bende de hor kullanılmış bi crosman 2100 var hava kaçırdığı için servise gönderdim 170 lira istediler bende yaptırmadan geri istedim kendim uğraşmaya başladım soktum pompaya yeni bi oring taktım havayı hiç kaçırmiyodu lakin bu dediklerim bugün 100 atış yapana kadardı tekrar havayı kaçırmaya başladı ve bugün hiç pompa yapmamaya başladı havayı hiç içerde tutmuyor bana yardımcı olabilirmisiniz

    Valfi boruya takarken o ringin yaralanmamasına dikkat edin silindir borunun ağzına biraz sıvı sabun sürün , Ben borunun ağzını zımparaladım o ring yaralanmasın diye işe yaradı.
    Birde borunun ucunda pimin geçtiği karşılıklı iki delik, var dikkatli ve yavaş takmazsanız o ringi yaralıyor buna dikkat etmenizi tavsiye ederim...

    '.


    ]

  • Şunuda hatırlatmak isterim; o ring den arıza pek olmaz neticede sabit duran bir parça önemli olan hasarsız yerine takabilmek, Valf in içinde iki tane klape var her pompa yaptığınızda ve tetiğe her bastığınızda çalışır bunlarda olabilecek aşınma veya kirlenme bu klape yüzeylerinin bir birini hava kaçırmıyacak şekilde öpememesi hava kaçağına sebep olur , valf in sivri ucundan ağzınızla emiş yapın valf dilinize yapışıp yere düşmezse valf in içi sağlamdır şayet dilinize yapışmazsa valf bozuktur o ring değiştirmek çözüm olmaz.

    The content cannot be displayed because it is no longer available.

    '.


    ]