Arkadaşlar şu anda bt 65 kullanıyorum.tüfeğimle ilk geldiğinde güzel grupman çıkarırken şimdi su koyverdi servise gitmesine rağmen bi düzeltme halen yok bir tane de at 44 almak istiyorum en sorunsuz ve tatminkar at 44 hangisi
Hangi AT 44
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
-
-
At44 lerde mekanizma aynı namlu olarak LW farkı var. Birde uzun namlu farkı
-
Ben de bt65 kullanıyorum. Grupmanın bozulmasının en büyük sebebi oringler. Tüfeğin grupmanını bozabilen üçü namluda ikisi hava tahliye portunda ikisi de tüpte olmak üzere toplam 7 adet oring var. Size tavsiyem atış esnasında hava kaçağı olup olmadığını kontrol etmeniz. Eğer kaçak var ise tüfeğin neresinden hava kaçırdığını bulmanız. Atışa etki eden diğer faktör ise pellettir. Jsb pelletler gerçekten bt65 için iyi seçenek. Özellikle exact jumbo monster. Ayrıca dürbünün de iyi sabitlendiğinden ve her atışta sıfırının bozulmadığından emin olun. Saygılarımla.
-
Syn HPI ayağı ve dürbünü değiştirdim.ayak mak milmont 500 euroluk ayak dürbün üst sınıf bir kendi yivli tüfeklerimde kullandığım dürbün scdmıt bender Zenit buna rağmen bozuk servise gitti hatta tüm o ringlerin değişmesi gerektiğinin notunu düştük lakin tüfek geldi aynı tüfek neyse kendimizin değiştirme imkanı varsa kendim değiştirmek istiyorum lakin o ringleri nerden bulabilirim bilmiyorum
-
Ayrıca dediğiniz Pelleti hangi siteden güvenilir bir şekilde alabilirim güvenilir den kastım elinde olmamasına rağmen siteden varmış gibi gösterenler
-
Kendiniz oringleri çok rahat değiştirebilirsiniz. Sadece oringlerin yerlerini bilmeniz gerekiyor. Ayrıca tüfeği toplarken sıkılması gereken vidaları, somunları ve civataları sıkmanız gereken kadar sıkmanız lazım. Özellikle namluyu yerine taktıktan sonra setskurlarını sıkarken bile ikisini aynı anda aynı sertlikte sıkmak lazım. Oringleri oto sanayi sitelerinde yada organize sanayi sitelerinde bulabilirsiniz. Ama öncelikle tüfeğin hava kaçırıp kaçırmadığını tespit etmeniz lazım. İlk iş tüfeğin sürgüsü namluya sürülü vaziyette namluda pellet yokken ve hava tüpü takılıyken namlunun ucundan kuvvetlice üfleyin ve hava kaçağının nereden olduğunu bulun. Hava kaçağının olduğu yeri doğru tespit edip bana söylerseniz size sorunu nasıl çözeceğinizi anlatabilirim.
-
üfle dğmde sadece fosultu geliyor ama nerden olduğunu anlayamıyorum
-
ayrıca bu o ring conta larının kesin net bir ismi nedir ölçüsü boy falan
-
Kesin adı oring. Siz tüfeği servise göndermişsiniz ama tüfeği yağlayıp geri göndermişler. Üflediğinizde ses geliyorsa büyük ihtimalle oringlerden biri yada birkaçı yırtılmıştır. Tüfekte yıpranmaktan ziyade yırtılmaya müsait oringler tüfeğin içinde bulunuyor. Tüfeğinizin gövdesi iki parçadan oluşuyor. Alt ve üst gövde arasında hava geçişini sağlayan portlar arasında kanal var ve bu kanalın her iki ucunda oringler var. Bu oringlerin et kalınlığı ince. Ben be bu oringlerden birini yırtmıştım devamlı max güçte atış yapmaktan. İstanbul'da oturuyorsanız müsait bir zamanda buluşup tüfeğinizi tamir edebilirim. Ama siz de kendi başınıza bu işi halledebilirsiniz. Size tavsiyem hava kaçağının neren olduğunuzu bulmanız. Eğer bulursanız nokta atışı yapabilirsiniz. Eğer ben orada olsam tek tek her noktaya bakar bulurdum ama siz tüfeği tamamen sökenibilir misiniz bilmiyorum. Dediğim gibi önce hava kaçağının yerini bulun. Tarif ettiğiniz gibi ise bence az önce dediğim kanalın oringlerinde yırtık var. Tüfeğiniz eskiye göre çok daha fazla hava harcıyordur atışlarınızda. Bekliyorum yardım etmek için.
-
Syn HPI ben Mersin Anamur'da ikâmet etmekteyim siz nerde ikamet ediyorsunuz
-
İstanbuldasınız galiba bana sadece tüfeği söküp o ringlerin yerlerini göstermenin bunu Video şeklinde bana atsanız beni büyük bir sıkıntı dan kurtaracak sınız tabi bunun bi acelesi yok ne zaman isterseniz olur eğer bu işin içinden çıkamaz sam at 44 almaya niyetliyim onun mekanik aksamının daha basit olduğunu ve youtube da heryeri ile ilgili videolar mevcut