Puncher Maxi tetik takılıyor

Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..

Bizimle Paylaşmak İstediğiniz Resimlerinizi Galeri Dışında Link Olarak Vermek Yasaktır. Galeriye Nasıl Resim Yükleneceğini Bilmiyorsanız Lütfen Konumuzu İnceleyin Buradan Açtığımız Konuyu Ziyaret Edebilirsiniz.
  • 1 hafta önce maxi modelini aldım. Yaklaşık 10 şarjör atışdan sonra tetik kitleme yapmaya başladı. Tetik takılı kaldığı zaman emniyet de takılı kalıyor. Namluya pelet sürüldüğü ve aynı zamanda çekiç de kurulu olduğu için, ve emniyeti de kapatamadığım için namluyu sökerek peleti çıkardım. Ertesi gün tetik kendi kendine boşalmış. Tekrar atış yapayım dedim, bir kaç atışdan sonra yine takıldı. Sorunun çözümünü bilen var mı?

    İkinci konu olarak, 27 grain ince memet namluda tıkanıyor. Namluyu söküp pirinç bir çubukla (tornada uç kısmına gerekli müdahele yapılmış) hafifçe dönürerek çıkarmayı başardım. 27 grain ince memet ler Maxi namlulara büyük mü geliyor?

    Her türlü cevaba şimdiden teşekkür ediyorum.

  • Merhaba,4 no alyan ile önce tüfeği kundaktan ayırın daha sonra tetik ve ona bağlı çalışan tırnağın vidalarını saat yönünün tersine çevirin bir miktar,tüfeği kundağa takmadan sağlama yapmak amacı ile kurma kolunu kurun en düşük güçte patlatın:) umarım etrafınıza rahatsızlık verecek bir pozisyonda değilsinizdir.Bu araada tüfeğe iyice alıştıktan sonra tetik istinad ayarı ve hafiflik ayarını rahatca yapabilirsiniz ve yaptıktan sonra mutlaka tüfeği kundağa vidalayıp tüfek boş ve kurulu halde iken belli şiddetle kundak pedi üzerine yere çarptırarak test edin çünkü hassas tetik ayarı yaptığınızda tırnak çekiç dediğimiz parçayı ucu ucuyla tutuyor diyebiliriz ve diyelimki sarsıntı anında patlamadı ! yinede güvenmeyin ! bütün havalı silahlara bu şekilde yaklaşılmalı çünkü temel yapı ve amaçlar hep aynı hepsinin kendiliğinden patlama riski var yaylı'sı pcp'si ile(tüfeğinizi iyi tanıyana kadar temkinli olun),çevrenizdeki değeri olan herşeyi düşünmek önceliklidir insan,hayvan,ev içinde değerli eşya vs.(Ben annemin yeni almış olduğu sıfır mobilyasına yanlışlıkla ateş etmiştim başka tüfeğe tetik ayarı yaparken,deldiğimde dünya başıma yıkılmış idi:)

  • Merhaba,4 no alyan ile önce tüfeği kundaktan ayırın daha sonra tetik ve ona bağlı çalışan tırnağın vidalarını saat yönünün tersine çevirin bir miktar,tüfeği kundağa takmadan sağlama yapmak amacı ile kurma kolunu kurun en düşük güçte patlatın:) umarım etrafınıza rahatsızlık verecek bir pozisyonda değilsinizdir.Bu araada tüfeğe iyice alıştıktan sonra tetik istinad ayarı ve hafiflik ayarını rahatca yapabilirsiniz ve yaptıktan sonra mutlaka tüfeği kundağa vidalayıp tüfek boş ve kurulu halde iken belli şiddetle kundak pedi üzerine yere çarptırarak test edin çünkü hassas tetik ayarı yaptığınızda tırnak çekiç dediğimiz parçayı ucu ucuyla tutuyor diyebiliriz ve diyelimki sarsıntı anında patlamadı ! yinede güvenmeyin ! bütün havalı silahlara bu şekilde yaklaşılmalı çünkü temel yapı ve amaçlar hep aynı hepsinin kendiliğinden patlama riski var yaylı'sı pcp'si ile(tüfeğinizi iyi tanıyana kadar temkinli olun),çevrenizdeki değeri olan herşeyi düşünmek önceliklidir insan,hayvan,ev içinde değerli eşya vs.(Ben annemin yeni almış olduğu sıfır mobilyasına yanlışlıkla ateş etmiştim başka tüfeğe tetik ayarı yaparken,deldiğimde dünya başıma yıkılmış idi:)

    İlk kilitlenmeden sonra tetik ayarı yaptım, ama fayda etmedi. Tetik basılı kalıyor. Yani tetik düştükden sonra geri gelmiyor, emniyet F den S ye geçmiyor.

    Daha önce bir havalı tabanca ile bende kendi bilgisyayarımı pert etmiştim. O günden beridir havalı silahlara başka türlü yaklaşıyorum.

  • Zaman zaman çalışıyor, zaman zaman takılıyor. Yay çıksa devamlı olarak takılı kalmaz mı?

  • Dedigim gibi kundagi sokun kasanin arkasindaki kucuk alyan basli civatayi biraz gevsetin ve tetigin icindeki vidayida tamamen gevsetin bununla birlikte onceki resimde kirmizi ok isaretli vidaya bakin yerindemi ve tam sıkılımı diye bunlarda sorun yoksa birde kurma kolunun baglandigi her iki noktadaki vidalarida kontrol edin bunlardan sonra netice alamadiysaniz kasa icinde kurma koluna bagli olan cekici geriye ceken mil var belki o deforme olmus olabilir,tecrubeniz var ise sökün bakin derim olmadi servis yolunu kullanabilirsiniz.

  • Tetik, çekiç, yay, kurma kolu vs herşeyi söktüm ve geri taktım. Deforme olan bir şey görünmüyor.

    Resimdeki vida bende mevcut değil. Yay ayarı mı yapıyor?

  • Sıkıntı bu yuzden olabilir cunku o vidanin amaci cekic dedigimiz parcayi kasa icinde hep ayni eksende calistiriyor,siz bir kac tane o vidadan temin ediniz yedek fabrikadan ve yerine taktiginizda mutlaka civata sabitleyici sivi surunuz ve 1 kac saat bekledikten sonra kullaniniz,ayrica tetigin icindeki civatayi gevsetin ve kasanin arkasindaki emniyet mandali tertibatini sökün yinede bi kontrol edin derim(vida ile beraber yay ve misket cikar)

  • tetik istinad ayarı ve hafiflik ayarını rahatca yapabilirsiniz ve yaptıktan sonra mutlaka tüfeği kundağa vidalayıp tüfek boş ve kurulu halde iken belli şiddetle kundak pedi üzerine yere çarptırarak test edin çünkü hassas tetik ayarı yaptığınızda tırnak çekiç dediğimiz parçayı ucu ucuyla tutuyor diyebiliriz

    mühim bir konu gözden kaçsın istemedim!.

    Sizin sıkıntınızda makul sınırların dışında kalmış bir tetik ayarından kaynaklanıyor gibi duruyor.

    ...

    Tetiği az daha az daha diyerek her yumuşattığımızda, ve artık makul seviyenin altına indiğimizde; tetik grubu riskli bölgede çalışmaya başlayacak ve dolayısı ile güvensiz bir hale gelecek.

    Tetik ayarlarını makul seviyenin altına düşürmemeye dikkat edelim!.
    İdeal tetik ağırlığı 200-750 gr gibi değerler arasında olduğu forumdaki inceleme-değerlendirme konularından birinde mevzu bahis edilmişti diye hatırlıyorum.

    (Bu hobiyi sevenlerin eski konuları sıklıkla okumalarını tavsiye ederim. )

    Tetiğinizin ağırlığını namlu boş ve yukarı gelecek şekilde tetiğe bağladığınız bir poşete, su, kum { kum daha mantıklı:) } gibi hassas tartılabilir bir malzemeyi tetik düşene dek yavaş yavaş doldurarak ölçebilirsiniz.

  • Kral teknik servis le yaptığım telefon görüşmesi sonucunda, problemin emniyet kilidinden kaynaklandığını öğrendim. Çözüm olarak çok basit bir işlem: kundak söküldükten sonra, emniyet kilidinin pimine (kilitlenmeyi sağlayan şekilli pim) dipçik kısmı yönünde fazla sert olmayan bir kaç tık vuruş yapmam önerildi. Şimdi takılmıyor. Sorun çözülmüş gibi görünüyor.

    Yardımlar için teşekkür ediyorum.

  • Kral teknik servis le yaptığım telefon görüşmesi sonucunda, problemin emniyet kilidinden kaynaklandığını öğrendim. Çözüm olarak çok basit bir işlem: kundak söküldükten sonra, emniyet kilidinin pimine (kilitlenmeyi sağlayan şekilli pim) dipçik kısmı yönünde fazla sert olmayan bir kaç tık vuruş yapmam önerildi. Şimdi takılmıyor. Sorun çözülmüş gibi görünüyor.

    Yardımlar için teşekkür ediyorum.

    hocam sorunu çözdüğünüze göre yeni başlayacak birine tavsiye edermisiniz tüfek hakkındaki görüşleriniz nedir