Öncelikle Selamlar Yeni Aldığım Mod 135 qe Yanında hediye olarak Gelen 3x9-32 optima dürbünü kullanayım dedim Yatagun dampa aldım bir türlü dürbün sıfırlanmıyor hedef kağıdının her defasında saçma sapan yerlerine gidiyor pellet atış sehpası be bipod kullandığım halde bilgisi olan kardeşlerim abilerim fikirlerinizi bekliyorum..Teşekkürler
Bir Türlü Ayar Tutmayan Dürbün
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
Bizimle Paylaşmak İstediğiniz Resimlerinizi Galeri Dışında Link Olarak Vermek Yasaktır.
Galeriye Nasıl Resim Yükleneceğini Bilmiyorsanız Lütfen Konumuzu İnceleyin Buradan Açtığımız Konuyu Ziyaret Edebilirsiniz.
-
-
tüfek sıfır ise yay alışana kadar dürbün takma,eğer namlu ve piston yağlı ise sapma ve dizelleme (namludan duman çıkarma) olur bu da sebep olabilir, kullandığın saçmadan da olabilir, en iyisi bir kaç kutu saçmadan sonra dürbün ü tak ondan sonra ayar yapmaya çalış .
-
Ayni sorun at44'ümde başıma gelmişti. Arkadaşlarimizin abilerimizin tavsiyesine uyarak jsb pellet aldım. Bütün sorun ortadan kalktı. Denemenden zarar çıkmaz diye düşünüyorum.
-
Ayni sorun at44'ümde başıma gelmişti. Arkadaşlarimizin abilerimizin tavsiyesine uyarak jsb pellet aldım. Bütün sorun ortadan kalktı. Denemenden zarar çıkmaz diye düşünüyorum.
Bende jsb kullandım hocam ama birtürlü randıman yok iki alttan saçma biryere denk geliyor iki üstten. Birde size bir sorum olacak bende pcp geçmeyi düşünüyorum at-44 çok öneriliyor forumda sizin fikriniz nedir alsam şuan hangi modelini almalıyım
-
Bende jsb kullandım hocam ama birtürlü randıman yok iki alttan saçma biryere denk geliyor iki üstten. Birde size bir sorum olacak bende pcp geçmeyi düşünüyorum at-44 çok öneriliyor forumda sizin fikriniz nedir alsam şuan hangi modelini almalıyım
tüfek yeni mi?
-
tahribat iyi 50 metreden bira şişesini kırmadan delip geçiyor. yine 50 metreden küçük doğum günü pastasının mumlarını rahatça vurabiliyorum. bende at44-10 tactical modeli var. önereririm.
-
2 ay olmadı alalı
-
yeni iken böyle oluyor, namlu içi yağlı , piston silindir içi yağlı fazlalığı atana kadar tüfek resmen hem dürbünsüz hem dürbünle ayar tutmuyor,2-3 kuru saçmadan sonra oturuyor, tabi birde durbunsüz dene belki dürbünde bir sorun var, hatta ayaklar tek parça veya dampa olması gerekiyor emin olmak için, hemen pes etme ilk tüfeğin ise ata ata tüfeğin dilinden anlamaya başlaycaksın sadece biraz sabır .
-
yeni iken böyle oluyor, namlu içi yağlı , piston silindir içi yağlı fazlalığı atana kadar tüfek resmen hem dürbünsüz hem dürbünle ayar tutmuyor,2-3 kuru saçmadan sonra oturuyor, tabi birde durbunsüz dene belki dürbünde bir sorun var, hatta ayaklar tek parça veya dampa olması gerekiyor emin olmak için, hemen pes etme ilk tüfeğin ise ata ata tüfeğin dilinden anlamaya başlaycaksın sadece biraz sabır .
-
Başka bir dürbünle deneme şansın varsa çok iyi olur. sorunu çözmüş olursun.
-
Benim hatsan mod 90'da dürbün ayarı sürekli kaçıyordu..Malum üzere yaylı-havalılarda bu kronik bir sorun..Dampa masrafı yapmak istemedim..Sorunu değişik bir yöntemle çözdüm..Sonra 500 atış ile test ettim..Ayar kaçmadığından emin olduktan sonra çözüm yöntemini affınıza sığınarak paylaşmak istedim..Öncelikle bu yöntemde ayak bilezik çapı, dürbün gövde çapından araya o-ring girecek şekilde mutlaka büyük olmalıdır..
1. Ayağın tek parça veya 2 parça olması farketmiyor..
2. Her bileziğin altına denk gelecek şekilde ikişerden dört adet o-ring aldım..(2 lira tuttu)
3.Dürbünün arka gözlem ucu ile ön mercek tarafını sökerek o-ringleri dürbün gövdesine iki adet önden iki adet arkadan ayak bileziklerine hizalanacak şekilde bilezik gibi geçirerek yerleştirdim..(o-ring iç çapı dürbün gövde çapından 1-2 mm dar olmalıdır..)
4.Son olarak ayak bileziklerini alien anahtarla o-ringler üzerine sıktım..Saygılarımla..
-
hatsan torpedo 105x tufegimin uzerinde yatagun dampa ve 3-9x32 optima durbun kullaniyorum ayni sikinti bendede var ,emin degilim ama problem durbunden olabilir.
-
Benim hatsan mod 90'da dürbün ayarı sürekli kaçıyordu..Malum üzere yaylı-havalılarda bu kronik bir sorun..Dampa masrafı yapmak istemedim..Sorunu değişik bir yöntemle çözdüm..Sonra 500 atış ile test ettim..Ayar kaçmadığından emin olduktan sonra çözüm yöntemini affınıza sığınarak paylaşmak istedim..Öncelikle bu yöntemde ayak bilezik çapı, dürbün gövde çapından araya o-ring girecek şekilde mutlaka büyük olmalıdır..
1. Ayağın tek parça veya 2 parça olması farketmiyor..
2. Her bileziğin altına denk gelecek şekilde ikişerden dört adet o-ring aldım..(2 lira tuttu)
3.Dürbünün arka gözlem ucu ile ön mercek tarafını sökerek o-ringleri dürbün gövdesine iki adet önden iki adet arkadan ayak bileziklerine hizalanacak şekilde bilezik gibi geçirerek yerleştirdim..(o-ring iç çapı dürbün gövde çapından 1-2 mm dar olmalıdır..)
4.Son olarak ayak bileziklerini alien anahtarla o-ringler üzerine sıktım..Saygılarımla..
İyi akşamlar. Levent Bey mümkünse görsel atabilir misiniz?
-
İyi akşamlar. Levent Bey mümkünse görsel atabilir misiniz?
memnuniyetle..
-
Görsel yüklemede biraz zorlandım ama...
-
Bu da dürbün ayağı sökülmüş hali..
-
4x32 diana dürbün alın sorunu giderirsiniz...
tüfeği bir kaç saat kurulu bırakıp yay basıncını düşürtmek te yararlı olabilir,bu arada gerçek dampa ayak öneririm. -
Levent Bey tebrik ederim. Basit gibi görünsede aslında çok yerinde ve etkili düşünülmüş bir yöntem olmuş. İlk fırsatta deneyeceğim inşallah. Sağolun
-
Est. Teşekkür ederim. .
-
oring yöntemi gerçekten çok iyi olmuş ama takmak biraz zor olur.
-