Adamlar kendi hatalarından kaynaklanan sebeplerden geri istedikleri silahı, güya servisten komple bakımını yapıp, kontrolünü, eksiğini giderip müşteriye gönderiyor lakin kargo ücretini yine müşteriye ödetiyor,
Tamam eyvallah, tam iştahla atışa gidiyoruz, bi de ne olsun namlu sağa sola döner vaziyette ileri geri gider şekilde elimizde kalıyor, namluda oringler yırtık. Üzerine sabitleme setuskurlarını takmayı UNUTMUŞ lar. Kendi beyanları.
Arıyoruz kendilerini gönderiyoruz siz takarsınız diyorlar, işe bakın SİZ TAKARSINIZ. Bu da Kendi beyanları.
Bu kez kargo yine müşteri ödemeli,
Arıyoruz yine bu nedir diye,
Neymiş ŞİRKET PRENSİP i böyle imiş. Yine kendi beyanları.
Kendi noksanlıklarını düzeltebilmek adına, bi arayıp müşteriden insan bi özür diler, bi hata olmuş kusura bakmayın der, demeli bence.
Kalkıp ta hem suçlu hem güçlü olunur mu? Müşteriniz olduk bi hata yaptık amma, bunları hakedeceğimizi tahmin etsek olmazdık
Şimdi denilir ki, efendim siz de bir kargo ücretine mi takılıyorsunuz?
İş o değil, biz bilmem kaç bin lira verip tüfek alıyoruz, bunlar kargo ücretini hesab ediyor. Hem de hata üstüne hata yapıp maliyetini ve külfetini bizlere yüklüyorlar.
Süper yaa.
Hatsan Umursamazlığı
-
bluemai -
12 Nisan 2016 12:54
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
-
-
Tüfeğim bugün servisten geldi. 1 haftada servislik olan tüfek için kargo parası ödedim. Üstelik özensiz kargo yapmışlar tüfeğin namlusu dışarıda kalmış ve içine pislik girmiş.
-
Arkadaşlar garanti süresi kapsamında tüm masraflar firmaya aittir ki buna nakliye masrafları da dahildir. Elinizde evrakınız var ise konuyu tüketici hakem heyetine götürebilirsiniz.
-
vakti zamanında kargosu kolay olsun diye namlusu yamulmuş bir mod125 kundaksız gönderdiydim sarıp sarmalayarak namluyu yapmışlar bir kenarda duruyormuş, ben arayınca tamam gönderiyoruz dediler...uzun tüfek kutusuna öylece koymuşlar tüfeği, sağa sola çarpa çarpa geldi tabii, geldiğinde gez de kırılmıştı...
-
Hatsan forumda tanınan kişilere sattığı ürünlerin garantisi bitmiş olsa bile ücretsiz bakım-onarım yapıyor, güzelce telefonda konuşuyor ama bizim gibi sıradan müşterilere aynı özeni göstermiyor. Benimde garantili pompam bozuldu servise gönderdim çok güzel tamir ettiler ama dönerken kargoyu bana ödettiler.
-
Kargo ücreti meselesi aslında sorun ama çoğu kişi nasıl olsa servis işimi görüyor diyerek hakkını aramıyor diğer yandan Hatsan ın belli bi kalite standartı olsa ürünleri sık sık arıza yapmayak müşteri servis ve kargo ile uğraşmayacak
beimde Hatsan servis ile tatsız bi deneyimim oldu hatalı ürünü geri kabul etmeyip tamir edelimde gönderilim diye ısrar ettiler -
moralim bozulmaya başlıyor
-
Sanırsınız ki sattıkları ürünü bedavaya veriyorlar,
Haketmediğimiz bu durum için firmayı esefle kınıyorum.
Kesinlikle bir daha alışveriş yapmayacağım kendilerinden. Ve yaptırmayacağım.
Edep edep.. -
Müşteriye iyi davranmama konusunda;esnaf ya paraya doymuştur ya vazgeçilmez olduğu hissine kapılmıştır ya da gerçekten çalışanlarını ve sistemi kontrol edemez hale gelmiştir.Bunların hepsi müşteri kaybına neden olur.fark etmez biri gider biri gelir düşüncesi ise en tehlikeli olanıdır.beni yanlış anlamayın karşı tarafta insan sonuçta eşref ve eşek saatleri vardır.ters anına denk gelindiyse belki en ufak çıkışını biz müşteriler abartıyor olabilirmiyiz acaba.ama kargo ödetme kabul edilemeyecek bir durum.Hatsanın buna bir çözüm getirmesi gerekiyor.gerçi her tamir için gelen giden ürünün kargosunu karşılasa(ki karşılaması gerek) günde sattığı 5-10 tüfeğin parasını kargoculara vermesi gerekiyor.yani o kadar çok tamire giden ürün var ki verilen para göze batar olmuş ve bunu müşteriye kaydırmak istemiş olabilirler.Hatta kargo firmasının Hatsan fabrikasına bir şube açması şart olur.Kargo çalışanlarının gelip giderken yorulmaması açısından...
-
Selamlar bende geçenlerde mod 135 qe aldım şu ceketli namlu modellerden bir kaç sorun çıktı ki sorunlar düzeltemeyecekleri sorun aradım bir umursamazlık gönderdim bakalım ama umudum yok sıkıntılı bir model paylaşmak istedim..
-
bende potansiyel bir hatsan müsterisiyim.bilgisizligimi bagışlayın,bu pcp tüfekler dayanıklı tüketim ürünümüdür,yoksa habire sorun çıkartan ürünlermidir.veya daha kötüsü bizim yerli üretimlerimizmi sürekli sorunlu.bir firmanın servisinin iyi olması önemlidir elbette.ancak yine bir firma servisi ile cok fazla gündeme geliyorsa,hatta sırf servis güvencesinden dolayı tercih edilir hale gelmişse o firmanın ürünleriyle ilgili cok problem var demektir.peki soru şu ne yapacagız şimdi:-).
-
ben şahşen Hatsan ürünlerini almaya devam ederim benim bütçeme göre ürün çeşidi bol ancak garanti kapsamındaki ürünlerin kargo ücretlerini müşteriye ödetmesinden ve zaman zaman teknik servisin tutumundan memnum değilim
-
hatsan alalım alalım da.bt65 yada nova compact ikisinden birini alacagım gibi.ingilize 3000 4000 veresim yok,daha bunun pompası var dürbünü var vs vs.ama bu servisle akraba olma konusu fena halde canımı sıkıyor.
-
Tüfeğim bugün servisten geldi. 1 haftada servislik olan tüfek için kargo parası ödedim. Üstelik özensiz kargo yapmışlar tüfeğin namlusu dışarıda kalmış ve içine pislik girmiş.
Aynen öyle işlerini düzgün yapmıyorlar bu düzelirse iyi olacak.
Müşteriye iyi davranmama konusunda;esnaf ya paraya doymuştur ya vazgeçilmez olduğu hissine kapılmıştır ya da gerçekten çalışanlarını ve sistemi kontrol edemez hale gelmiştir.Bunların hepsi müşteri kaybına neden olur.fark etmez biri gider biri gelir düşüncesi ise en tehlikeli olanıdır.beni yanlış anlamayın karşı tarafta insan sonuçta eşref ve eşek saatleri vardır.ters anına denk gelindiyse belki en ufak çıkışını biz müşteriler abartıyor olabilirmiyiz acaba.ama kargo ödetme kabul edilemeyecek bir durum.Hatsanın buna bir çözüm getirmesi gerekiyor.gerçi her tamir için gelen giden ürünün kargosunu karşılasa(ki karşılaması gerek) günde sattığı 5-10 tüfeğin parasını kargoculara vermesi gerekiyor.yani o kadar çok tamire giden ürün var ki verilen para göze batar olmuş ve bunu müşteriye kaydırmak istemiş olabilirler.Hatta kargo firmasının Hatsan fabrikasına bir şube açması şart olur.Kargo çalışanlarının gelip giderken yorulmaması açısından...
Evet kardeş doğru diyorsun,
Bilmem kaç bin metrekare alanda şu kadar çalışanımız ile falan falan diye saymakla iş bitmiyor,
Önemli olan sattığının arkasından satış sonrası verdiğin hizmet kalitesidir.
Eskidedir o günler, şimdi müşteri hem bilinçli hem de alternatifi var markaların,
Valla kendileri bilir.
Bugün kaybedilen bir müşteri yarının iflasının temelidir. ( sözü daha önce söyleyen oldu mu bilmiyorum ) -
bende at44ü ilk aldıgımda şarjör mekanizması bozulmuştu ve tüpü hava kaçırıyodu. silahımın ustası oldum tamir ede ede. bu adamlar malın iyisini yurt dışına gönderiyo bizede defolular kalıyo sonra garanti garanti uğraşıp duruyoruz. yazık değilmi verilen paralara?
-
Bir de bu herkül ün tanıtımındaki medyatik facia. Şahsen benim gibi iki senelik havalı tüfek kullanan birisi yapsa şu tanıtımı belki aynısını yapabilir, daha iyisini demiyorum dikkat edin.. acaib,
Bu adam gerçekten Hatsan ın sahibi mi bilen var mı?
Eğer öyleyse oldukça enteresan geldi.. -
Fabrikada üretimi yapılan bir mamulün fiyatlandırmasına 1-Garanti kapsamında birebir değişimi veya yedek parça+servis ücreti 2-Satış amaçlı nakliye 3-Çalışanların ödemeleri mutlak ama mutlaka eklenir.
Eklenmesin demiyorum ama 10 lira olan maliyet 50 liradan aşağıya satıcıya yansıtılmaz.Satıcı da en az %15-20 hatta 30 kar marjı eklenir.Müşteri 500e aldığı tüfeğinde 20 liralık plastik görünce,eğik bir yerler yada çapak görünce midesi bulanır.
Aynı ürünü yurtdışına satamaz çünkü daha avrupada girişte kontrole tabi tutulur.Bunları Koç bu koç için 18 ay çalışmak zorunda kalınca öğrenmiştim. -
maalesef kar oranları böyle değil...mesela 250 tl lik bir tüfek aldınız, fabrikanın bayiye verdiği rakam 100 ü geçmez...zaten, modeller arasındaki ufacık kozmetik farklardan dolayı oluşan garip fiyatlandırmalar dikkatinizi çekmiştir...
-
Bende gecenlerde tüp hava kacagindan dolayi gonderdim 10 gun de yapip gonderdiler kargo ucretlerini bana odettiler odemek istemedigimi belirttim sonucta alali 2 ay oldu telefondaki bayan sanki adami dovecekmis gibi azarlar gibi konusuyor
-
Evet haklısınız telefona çıkan bayan oldukça kaba ve sert davranıyor.
bunun bir çaresi olması gerek.. -