Bugün akşam üzeri adanadaki av bayii ile görüştüm. Sağolsunlar itiraz etmeden değişim yapacaklarını söylediler. Elimdeki 11 kutu pelleti yarın mng kargo ile gondercem inşallah.
Ben de pazartesi günü sabahın 9:30 da aradım..Pelletlerin durumunu izah ettim.Hemen değiştirelim dediler.Hatta sizden de bahsettim.Bir forum arkadaşımıza da kötü pellet göndermişsiniz o da şikayet etti diye sizden bahsettim.Hatta sizin arayıp değişim talep edebileceğinizden de bahsettim. O zaman da bana sizinkileri de değiştiririz O arkadışımızınkileri de dedi, telefondaki av bayisinde çalışan beyefendi..
Yanlız ben pelletleri geri göndermedim.Zira ellerindeki tüm pelletler eski üretim sanırım tüm 18.50 grain olanlar aynı durumda..
Kendisi her ne kadar değiştirmeyi teklif etse de bir anlamı yok .Çünkü değişimden göndereceği pelletlerde eski ürün olacak.Bunu kendisine de söyledim.O yüzden bu seferlik sineye çekeceğimi ve bir şekilde pelletleri daha iyi hale getireceğimi ve bu seferlik geri göndermeyeceğimi söyledim.Kendisi de bu jestim için teşekkür etti..Karşılıklı iyi niyet çerçevesinde anlaştık.
Yanlız bana şu sözü verdi.Eğer yeni spot on 5.5 18:50 grain gelirse.Bu ürünü vitrinde yeni ürün ibaresiyle teşhir edip satışa sunacak..Ben yeni ürünün gelmesini bekleyeceğim ve öyle yeni sipariş vereceğim.Eski ürün 18:50 grainler berbat vaziyette...Sorun karşılıklı anlayışla halloldu..Daha doğrusu ben fazlaca sineye çekerek bu seferlik böyle olsun dedim...uzatmanın bir anlamı yoktu...
Geri iade talebinizin kabul edilmesine sevindim...