Corolla reklamı da çok güzel olmuş
85 bin liralık otomatik otomobil tavsiyesi
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
-
-
Merhaba,
Arazi için Grand Cherokee 3.0 CRD kullanıyorum 2007 model ve Gayet memnunum, hiç bir sıkıntı yaşamadım. Yakıt şehiriçi ve arazide 14.3 lt ortalama / şehirdışı 10lt. Amarok değil fakat L200 kullandım bir süre, biraz kötü arazi koşullarında modifiye yok ise drive shaft kesiyor. Pick up araçların en büyük sorunu arka kısımlarının hafif olması ve şasi aralığının uzun olması bence. Malzemeler için tavan üstü bagaj kullanmak bana daha pratik geliyor.
-
Ben amarok alırsam arkasını cam şşe kapatmayı düşünüyorum. Çok ağır arazi koşullarında kullanmam zaten, hafif arazide kullanıcam.
Belki ileride sırf zevk için eski kasa bi cherokee alırım 4 lt benzinlilerinden.
-
Ben amarok alırsam arkasını cam şşe kapatmayı düşünüyorum. Çok ağır arazi koşullarında kullanmam zaten, hafif arazide kullanıcam.
Belki ileride sırf zevk için eski kasa bi cherokee alırım 4 lt benzinlilerinden.
4 lt yi tavsiye etmem en cok 5.2 ler tutulur. Benim 95 model 5.2 vardi, tadi hala damagimdadir.. marsa bastigimda otoparkta alarmlar calar bizim kiz disardaysa aglamaya baslardi
-
4 lt yi tavsiye etmem en cok 5.2 ler tutulur. Benim 95 model 5.2 vardi, tadi hala damagimdadir.. marsa bastigimda otoparkta alarmlar calar bizim kiz disardaysa aglamaya baslardi
Aynen aslında 5.2 en güzeli tam bir efsane off road için de çok iyi. Bunlardan alıp ayda bir dağ tepe gezmek lazım.
-
Aynen aslında 5.2 en güzeli tam bir efsane off road için de çok iyi. Bunlardan alıp ayda bir dağ tepe gezmek lazım.
4.0 da iyidir çok tutulur problemsizdir fakat benim için 5.2 efsane,resimlerdeki aracımı geçen sene başka bir proje için sattım bir yıldır çocuğumu evlatlık vermiş gibi hissediyorum kendimi.
-
4.0 da iyidir çok tutulur problemsizdir fakat benim için 5.2 efsane,resimlerdeki aracımı geçen sene başka bir proje için sattım bir yıldır çocuğumu evlatlık vermiş gibi hissediyorum kendimi.
Hocam ne yaptın öyle satın alan dua etmiştir sana..dodikli şnorkelli delicili sepetli gıcır gıcır dursaydı ilerde çocuklarda binerdi...
-
4.0 da iyidir çok tutulur problemsizdir fakat benim için 5.2 efsane,resimlerdeki aracımı geçen sene başka bir proje için sattım bir yıldır çocuğumu evlatlık vermiş gibi hissediyorum kendimi.
Fotoğrafları yeni gördüm, telefondan girmiştim sanırım o yüzden göremedim. Gerçekten mükemmel bir araç, tam benim istediğim gibi Hiç problem çıkarmadı mı ufak tefek de olsa masraf açtı mı acaba ?
eski arabalar çok daha keyifli bence bende de 250 hp lik bi volvo s40 t4 vardı onu sattıktan sonra hiçbir arabadan keyif alamadım. şehiriçinde 15 lt benzin yakıyordu ama yine de aşırı bi şekilde insanı kendine bağlıyordu. Çevremin baskılarına dayanamayıp sattım sonra.
-
Bir kaç tip otomatik şanzıman var. Hemen aklıma gelenler tork konvertörlü(Opel, 2015 e kadar Hyundai) cvt(Toyota, Honda) otomatikleştirilmiş manuel( pegeuot, Toyota multimode) ve yarı otomatik( dsg, edc). Bunların hepsinin kendine göre avantajları var. Çok fazla detaya girmeyeceğim ama kısaca şunu belirteyim tork konvertörlü eski teknoloji olması ve çalışma prensibi gereği modele göre %10 illa 20 arası gücü törpüler ve yakıt tüketimini artırır. Ama işletim maliyeti düşüktür ve nadiren arıza yapar. Eşimin dizel i30 şehir içi ortalama 11 litrelere çıkıyordu. Dsg ve edc gibi çift kavramalı otomatikler ise çoğu zaman sürÜcüye görE daha doğru vites seçerek manuel araçlardan bile daha az yakıt tüketirler. Burda önemli olan ve satıcılar tarafından söylenmeyen ve çoğu Zaman bilinmeyen vites geçişlerini sağlayan mekatronik adlı parçanın belli bir kullanım ömrünün olduğudur. Tıpkı manuel araçlardaki baskı balata gibi. Sıkışık trafikte çok dur kalk çok vites değişimi anlamına gelir. Bu da kullanım ömrünü azaltır. 135bin kilometre Ankara şartlarında kullandığım Renault fluence hiç arıza yapmadı fakat son Zaman'larda kalkışlarda titremeye başlamıştı. Yani mekatronik değişim için sinyal vermeye başlamıştı. Trafiğin yoğun olmadığı şehirlerde ya da çoğu Zaman uzun yolda kullanılan bir araç rahatlıkla 180 -200 bin yapabilir. Fakat İstanbul trafiğinde bu 60bine kadar düşebilir.
-
Hocam ne yaptın öyle satın alan dua etmiştir sana..dodikli şnorkelli delicili sepetli gıcır gıcır dursaydı ilerde çocuklarda binerdi.
Üstad almasın diye bin dereden su getirdim fakat bir kere karar vermiştim geri vites yapamadım. İnşaallah nasipse kafamda bir proje var vakit bulunca hayata geçireceğim.
-
Fotoğrafları yeni gördüm, telefondan girmiştim sanırım o yüzden göremedim. Gerçekten mükemmel bir araç, tam benim istediğim gibi Hiç problem çıkarmadı mı ufak tefek de olsa masraf açtı mı acaba ?
eski arabalar çok daha keyifli bence bende de 250 hp lik bi volvo s40 t4 vardı onu sattıktan sonra hiçbir arabadan keyif alamadım. şehiriçinde 15 lt benzin yakıyordu ama yine de aşırı bi şekilde insanı kendine bağlıyordu. Çevremin baskılarına dayanamayıp sattım sonra.İnşaallah daha iyisi sizin olur, beni çok üzecek problemler çıkarmadı araziden geldiğim zaman ufak şeyler oluyordu tabi ama oda benim için çok sorun değildi, bostancı sanayide americanlar konusunda uzman bir ahbabım var sağ olsun çözüyordu problemleri hemen.
Eski arabalara 4x4 çeker ise benimde ilgim var,onlarda sanki ruh var gibi hissediyorum -
Fotoğrafları yeni gördüm, telefondan girmiştim sanırım o yüzden göremedim. Gerçekten mükemmel bir araç, tam benim istediğim gibi Hiç problem çıkarmadı mı ufak tefek de olsa masraf açtı mı acaba ?
eski arabalar çok daha keyifli bence bende de 250 hp lik bi volvo s40 t4 vardı onu sattıktan sonra hiçbir arabadan keyif alamadım. şehiriçinde 15 lt benzin yakıyordu ama yine de aşırı bi şekilde insanı kendine bağlıyordu. Çevremin baskılarına dayanamayıp sattım sonra.S40 T4
-
Sahibinden de 2013 model 82 bine 4.000km de Mercedes B180 Elite paket vardı beyaz renk o fiyatlara hemen satıldı , 70-80 arası çok güzel araçlar var, tavsiye ederim ben de eşime aldım çok memnunum.
-
DSG vites Türkiyede çift kavramların atası konumunda ve en çok satan çift kavramalı(otomatize manuel çift baskı balatalı sistem) sistem oldu. Haliyle sayı olarak (oranı bilmiyorum) en çok arıza veren ve göze batan sistem oldu, ilk geldiğinde çok problemli vitesler vardı gerçekten gitgide düzeldi, ben fiesta powershift çift kavrama sahibiyim buda problem çıkarmaya 7 bin km de başladı, bence güçlü motor sorunsuz tork konvertörü en güzeli. Çift kavramlar yüksek torkda daha sorunlu wv grubu 250 nm tork üstü tork konvertörü kullanıyor, diğer firmalar şanzımana daha çok güveniyor. 4 sene sonra garanti bitince satacam dersen wv grubu araçlar bence iyi ikinci eli orantılı düşüyor, yoksa 85 bin tl ye peguot 308 çok zevkli bana göre küçük direksiyonu ile:)
-
Astra dizel otomatik test sürüşüne çıktım. Araç çok rafine. Yol tutuşu mükemmel. Sadece fiyatı peguot kadar ucuz değil.
-
Selam abicim, 2012 focus kullanıcısıyım, araç sağlam ve kullanımı rahat, tavsiye ederim, 2016 fiyatları yormaz
-
Fordların sürüş dinamikleri çok güzel, yeni kasa mazda 3 de ford şasisi olduğu için kasası çok rigid ve direksiyon tepkileri mükemmel, fordun yeni dizel otomatiklerinin powershift şanzımanı ıslak tip, daha sağlam, arabanın 0-100 değeri biraz düşük ama tork hissiyatı manuel kıvamında, filo çıktısına denk gelmezsen ZEVKLİ bir araba.
-
85 bin bandında benim en çok hoşuma giden 2. el volvo S60 D5 ler. İkinci eli düşük olduğu için tam fırsat arabaları.
-
Artık Mazda 3 Dizel Otomatik versiyonu satışa sunulmuş ve malesef sadece hayallerimi süslemeye devam edecek...
-
6 ayda bir servis aralığı ve servis ağının gerçekten zayıf olması çok problem yoksa mazda
-