Cybergun colt 1911 blackwater r2 tabancam var. Dış görünüşü ve boyası haricinde witness 1911 in aynısı mekanizma bakımından. Bu aralar tutukluk yapmaya başladı. Sürgü 4-5mm geride kalıyor, tetiğe basınca sadece horoz düşüyor. Bazen sürgüyü çekip baktığımda; biri namluda biride atım yatağının açılı kısmında 2 bb oluyor. Her zaman değil ama bir şarjörde 2-3 kere yaptığı oluyor. Gerigetirme yayının yumuşaması ile alakalı olabilirmi? Veya başka bir fikriniz var mı? Hafta içi servise yollamaı düşünüyorum.
Cybergun Colt Blackwater tutukluk sorunu.
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
-
-
2bb nin ne zaman olduguna dikkat ediniz, sarjoru ilk taktığınız da mı oluyor? manuel blowback hareketinde mi oluyor. blowback özelliği ile her atış yaptığınızda 2 bb olur mekanizmada olsa, daha onceden söküp toplamissaniz tekrar sokerek herseyin dogru yerinde olduguna emin olun ayrica fazla yagladiysaniz temizleyin son olarak da şarjörü baştan aşaği yağdan yada silikondan arındırın silikonlu co2 tüp ile yapilan atislarda ayni bbnin yeniden yataga serilmesi ile uzerindeki silikonlar sarjor kanalina bulaşabiliyor, ozellikle sarjor ucundaki magneti iyi temizlerseniz ve ayni bbleri tekrar tekrar kullanmazsanız bence sorununuz çözülebilir.
-
Evet arkadaşım, silahı fazla yağdan arındırınca 4 şarjörde sadece 3 kere yaptı aynı şeyi. Olayda sürgünün şarjörden mermi alıp namluya sürememesi sonrasında sürgü çek bırak yapılınca iki bb sıkışması ile oluyor. Tutukluk esnasında sırası ile sürgüyü yarım çekip, şarjörü çıkardıktan sonra tabancayı namlu yere bakacak şekilde aşağı doğru tutarak, şarjöden ilk çıkan bbyi atım yatağına yuvarlayıp ardından sürgüyü bırakıp son olarak şarjörü tekrar takınca normal çalışmaya dönüyor. Bu arada icra yayı ve namlu etrafındaki diğer yayıda biraz gerdim belkş buda etkili olmuştur. Aynı bb yi ikinci defa kullanmıyorum. Söktüğümde bir detay daha takıldı gözüme; icra milinin dibinde yayın milin tabanına temas ettiği yerde biri metal biri plastik iki pul var. Metal olan pul plastik pul ile mil tabanı arasında, plastik pulda metal pul ile yay arasındaydı. Yayın baskısından ötürü plastik pulun içi biraz deforme olmuştu, bu pulların yerinide değiştirdim. Metal pul yaya daha fazla mukavemet gösterecektir. Bekli orjinal halide bu şekildeydi ama sök çıkarlar sırasında farketmeden yanlış takmış olabilirim.
-
Sadece vidaya göre tornovida ile söküme kalkışıldığında bu şekilde durumlar ortaya çıkabiliyor. Sökümlerde isinizi kolaylastirmak icin fotoraf çekimi yada yakin cekim video kaydı, sökülen her parcayi sokum sirasiyla koymak gerekirse numaralandirmak işinizi kolaylastiracaktır. Fazla yağlanma ısıyı arttıracaktır tutunmayı düşürecektir, fazla yukleme yaptiginda namlu ucunu düşey pozisyona getirdiğiniz de icerisindeki fazla bbler dökülecektir, mumkun oldugu kadar celik yada plastik bb tercih ediniz kursun bbler namluda sıkışma gibi sorunlara yol açabiliyor. Sorun giderildimi şuan?
-
Hiç tornavida ile sökmedim. Sadece temizlik ve yağlama amacıyla sürgü, namlu, irca yay ve milini söktüm. Tekrar toplarken pulların yerini değiştirmişim farketmeden. Çelik bb harici kullanmıyorum. Dediğim gibi 4 şarjör attım 3 kere yaptı toplamda. Daha önce her şarjörde en az 3 sefer yapıyordu. Pullardan dolayı irca yayı 3-4mm geride duruyordu. Tüplerim bitmiş daha fazla test edemedim. Tüp alıp birkaç şarjör daha atacağım.
-
Sıkıntı şarjör kaynaklıymış, başka bir şarjör ile denediğimde tutukluk yapmıyor. Şarjörü servisine yolladım ama şarjör garanti kapsamı dahilinde değilmiş. 20 tl fark ile başka bir şarjör yollayacaklar.