kral puncher maxi 6.35 her atista kurma kolu aciliyor.buyuk ihtimalle cikis hizinida dusurur.onceden yapmiyordu bunu.neden olabilir acaba basina gelen yada bilgisi olan arkadaslar tavsiye verebilirmi.selamlar
Kral puncher maxi kurma kolu
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
-
-
Hocam kurma kolu yamulmuştur. Fabrikayı arayıp durumu bildirirseniz yeni üretim sorunsuz kurma kolu yollarlar.
-
Hocam kurma kolu yamulmuştur. Fabrikayı arayıp durumu bildirirseniz yeni üretim sorunsuz kurma kolu yollarlar.
Tes.ederim.dediginiz gibi once bir arayayim fabrikayi bakalim ne diyorlar
-
Sn. cicekci60 ,mutlaka geri bildirim bekliyoruz, enteresan bir durum dediğiniz gibi kaçak hava nedeniyle sürat ve isabet bozuluyordur.Kurma kolu normalde yükleme portuna pelleti sürdükten sonra kitlenmesi lazım ki siz de elinizle açıp ikinciyi yükleyesiniz.Belli ki kilit direncini zayıflatacak bir sıkıntı var, basınç kurma kolunu da attırıyor.
-
evet ilginc bir durum.daha once yapmiyordu bunu.dahaca vakit bulamadim kendim bakmaya.belkide basit birseydir cozumu.bu tip seylere elim yatkindir azbucuk ama firsat bulup bakamadim calisma prensibini gormedim.mutlaka geri bildirim yapacagim Umtys.
-
- Resmi Gönderi
namlu içindeki oringi kontrol ettiniz mi?
-
bu videoda kurma kolu kilitlenmesinde yaylı etkeni var. (14.08 den itibaren). namlu içindeki oringi kontrol etmek için kurma kolunu gövdeye güvenli şekilde sıkarak ateş edebilirsiniz. eğer kaçak hava varsa demek ki oring gitmiş.
belki kurma kolunda da sorun var oringle beraber. ikincisi bozulunca birincisini de etkilemiş olabilir.
Harici İçerik www.youtube.comDış kaynaklardan gömülen içerik, izniniz olmadan görüntülenmeyecektir.Harici içeriğin etkinleştirilmesi yoluyla, kişisel verilerin üçüncü şahıs platformlarına aktarılabileceğini kabul edersiniz. Gizlilik politikamızda bununla ilgili daha fazla bilgi verdik. -
Kurma kolu cekic ve tetik kisacasi govdedeki parcalari komple cikardim.kurma kolunu kontrol ettim.gozle gorulur hehangi bir sorun yok.en son benimde aklima gelen namlu icindeki oringdi.herhangi bir deforme gorunmuyor ama namluya giren o metalin kenarinda(ismiji bilmiyorum indeksleme cubugu deniyor sanirim)hava kacagi yapmis gibi bir renk degisimi vardi.elimde yedek oring olmadigi icin oringi degistirip deneyemedim arkadaslar
-
Yükleme oringinde oluşan sorun atış esnasında hava kaçağı (elinizi şarjöre yasladığınızda hissedersiniz)ile kendini belli eder. Burada sorun kurma kolunun kendiliğinden atması, birinden yardım alarak kurma koluna destek verip atış yapın, sol tarafta elinizle hava kaçağını kontrol edin
-
aynı sorun bende oldu gözle göremeyeceğiniz şekilde kurma kolunda eğilme meydana geliyor ve bu eğilmeden dolayı kurma kolu tam oturup kiltlenmiyor ve geri atıyor idris beyle görüştüm durumu anlatmıştım kol eğilmiş dedi ve yenisini yolladı değiştirdim ve sorun cözüldü
-
aynı sorun bende oldu gözle göremeyeceğiniz şekilde kurma kolunda eğilme meydana geliyor ve bu eğilmeden dolayı kurma kolu tam oturup kiltlenmiyor ve geri atıyor idris beyle görüştüm durumu anlatmıştım kol eğilmiş dedi ve yenisini yolladı değiştirdim ve sorun cözüldü
Idris beyle nasil iletisime gecebilirim kardes.yardimci olursan sevinirim
-
idris arı kral arms 0530 323 2295
-
tesekkur ederim kardes
-
en son care fabrikaya gonderdim.kurma kolunu pellet iticiyi ve namluyu ucretsiz degistirip gonderdiler.musteri memnuniyeti hususunda gayretlerinden dolayi kral a tesekkur ediyorum.lakin pellet itici uyumsuz oldugundan hem sarjor mekanizmasina hemde pellete zarar vererek zorla itiyordu namluya.durumu bildirdim geri gonderdim.sagolsun aras kargo tufegin kundagini kirip vermis fabrikaya.velhasil kundak degisti orjinalinden farkli ve baska bir modelin kundagi takilmis.pellet iticinin ucunuda zimparalayip gonderdiler.hatta tufegimi iyi tanirim govde tetik emniyet hepsi degisik.tavsiyem seri numarasini kaydedip gonderin boyle bir durumda.tufek geldi ama yine sarjoru ve pelleti asindirarak itiyordu.yedek sarjorle denemek istedim bu kezde kurma kolu resmen namluda yada sarjorde kilitlendi dahada geri cekemedim.zarar vermemek adina fazla kuvvet uygulamadan fabrikaya uzunca bir mektup yazarak :))geri gonderdim.pellet itici tekrar degisti eski sarjor yerine numaratorlu sarjor geldi sorun cozuldu.tufegimin orjinalinden kalan tek parcasi hava tupu.gerisi hep degisti☺tabii bu benim talihsizligim.yigidi oldurup hakkini yememek lazim.tum bu surecte kargo ucreti haricinde bir ucret odemedim.ilgilerinden dolayi kral silah sanayiine tesekkur ederim.birde sanki kralin orjinal namlusu yeni lw namludan daha isabetliydi gibi geldi bana.bu hisse kapilan baska hobidaslar varmi acaba