arkadaşlar bu buji tarafımızdan test edilmiş olup performans konusunda yaptığımız deneme sürüşünde
3.le zorla çıkılan yokuşu 4. vitesle takmıyor
mutlaka benzinli araçlara tavsiye ederim. patentli ve yeni bir teknoloji
ultrasonic buji çok ilginç
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
-
-
diğer bujilere göre neden daha iyi daha fazla noktada mı ateşleme oluyor??
-
Verilen sitede anlatılmış nasıl çalıştğı ve mantıklı görünüyor araba alınca takıcam
-
Fiyatları ne kadar acaba? Güç artışı beraberinde yakıt artışını da getiriyormu, çünkü malum enerji yoktan var edilemez.
-
Fiyatları ne kadar acaba? Güç artışı beraberinde yakıt artışını da getiriyormu, çünkü malum enerji yoktan var edilemez.
Güç artışının nedeni yanma odasına püskürütlen benzin hava karışımını daha ince parçalara ayırması ve orada anlatılan gibi çok daha hızlı yakması böylece normalde egzostan yanmadan çıkan yakıtın yakılmasıyla daha az yakıtın harcanması.. -
güzel fikir bencede işe yarar .anladığım kadarı ile sistem emiş sırasında ultrasonik dalgalanma ile ile yakıt ve oksijen karışımını iyi yönde etkiliyerek yanma kalitesini artırıyor araçta bu tip bir eksiklik varsa ! fayda edecektir.paylaşım için teşekkürler saygılarımla
+1
mrt 83 le mesaj aynı anda yazılmıştır. -
Fiyatları ne kadar acaba? Güç artışı beraberinde yakıt artışını da getiriyormu, çünkü malum enerji yoktan var edilemez.
Evet enerji yoktan varedilemez ama motordaki patlamada oluşan enerjinin yanlış hatırlamıyorsam sadece yüzde 20- 30 gibi bir kısmı arabanın hareketi için geri kalan yüzde 70- 80 lik enerji ise motorda ısınmaya yol açarak ısı enerjisine dönüşmektedir (Bu kadar az verim alıyoruz ama nasıl bugüne kadar bir alternatif enerjili araç yapılmadı onuda ben anlamıyorum ). Sanırım yapılan şey daha az benzini daha etkili bir şekilde kullanarak daha fazla enerjiyi hareket için kullanabilmektir (Tahmin ediyorum)
Saygılar...
-
(Bu kadar az verim alıyoruz ama nasıl bugüne kadar bir alternatif enerjili araç yapılmadı onuda ben anlamıyorum ).
Saygılar...
Tamamen duygusal -
O zaman fiyatları da alınabilir seviyedeyse neden olmasın
-
Evet enerji yoktan varedilemez ama motordaki patlamada oluşan enerjinin yanlış hatırlamıyorsam sadece yüzde 20- 30 gibi bir kısmı arabanın hareketi için geri kalan yüzde 70- 80 lik enerji ise motorda ısınmaya yol açarak ısı enerjisine dönüşmektedir (Bu kadar az verim alıyoruz ama nasıl bugüne kadar bir alternatif enerjili araç yapılmadı onuda ben anlamıyorum ). Sanırım yapılan şey daha az benzini daha etkili bir şekilde kullanarak daha fazla enerjiyi hareket için kullanabilmektir (Tahmin ediyorum)
Saygılar...
tamamen doğru tahmin ediyorsun.
-
bujilerle ultrasonic sesi nasıl elde ediyorlar ? ve veya bujilerin içinde mekanik , hareketli parçalar yada en azından titreşimli parçalar olması lazım eğer varsa bile ömrü çok kısa olacaktır yada bu bujiler tamamen uyduruktur. zaten sitenin tasarımına falan bakılırsa bu bujiler ciddi bi şeyler değil.
-
Benim esas anlayamadığım nokta "ultrasonik ses" ne demek? sesten hızı hareket eden ses mi çıkarıyor alet? ses dalgası hızını mı yükseltmişler fizik kurallarını altüst ederek?
edit: heh fena atlamışım. Ultrasonik'i bir an için "süpersonik" gibi düşünmüşüm. Sözümü geri aldım, fizik kuralları yerinde duruyor...
-
Fiyatları ne kadar acaba? Güç artışı beraberinde yakıt artışını da getiriyormu, çünkü malum enerji yoktan var edilemez.
Bu çok karışık bir konu oldukça ince detayları var.
Enerji yoktan var edilemez doğru ama siz var olan enerjinin % de kaçını kullanabiliyorsunuz bunu kurcalamak lazım.Silindir içerisine sıkıştırılmış olan hava yakıt karışımı tek bir kıvılcım ile alev alıyor gibi görünebilir,literatürde böyle ama pratikte durum çok daha farklıdır daha kuvvetli çakan kıvılcım verim % desinin daha yüksek seviyelerde seyir etmesine yani daha iyi patlama oluşmasına neden olur çünkü her şey giriş gelişme ve sonuçtan ibarettir.Tıpkı çok hafif pelletin hava basıncına daha mağruz kalmadan sadece rüzgarından namludan fırlayıp gittiği gibi.Buji zayıf kıvılcımı çakar içeride sakin bir yanma başlar yanma başladığı anda basınçı beraberinde getirir ve piston hareketine başlar hava yakıt karışımı tam olarak en verimli basıncı oluşturduğu seviyeye geldiğinde piston çoktan alt ölü noktaya (pistonun silindir içerisinde inebildiği en alt nokta) yaklaşmış olur ve ve içerideki oluşan basınç pistonun %10 - 15 lik bir hareketinde asıl gücü vermeye çalışır buda pek hissedilir cinsten verim sağlamaz olan yakıta olur verimi gücü alamadan karbondioksit e dönüşen karışım egsoz subap ından dışarya sevk edilir.
Sağlam bir kıvılcım olduğu takdirde sıkışmış hava yakıt karışımı daha kuvvetli patlamaya mağruz kalacağından yanma direk %30 - 40 lık bir basınç ile birlikte başlayacak piston daha üst ölü noktada (pistonun silindir içerisinde çıkabildiği en üst nokta) iken karışım tam olarak alevini alacak ve tüm gücünü piston alt ölü noktaya inene kadar çoktan pistona iletmiş olacak bu şekilde daha yüksek verim elde edilecek bunun avantajı ise şu olacak 40 derecelik bir bayırı 3. vites 3000 devirde çıkıyorken daha verimli yanma oluşması sonucu aynı bayırı aynı viteste 2000 devir ile çıkabileceksiniz bu size ekstra yakıt sarfiyatı getirecek ve keyif verecek nede olsa araçlarımız dünyanın en pahalı yakıtını kullanıyor ..
-
Bu bujiler uyduruk bujiler değildir bu bujiler teknolojinin bize hediye ettiği yeni nesil bujilerdir ..