Kawasaki Ninja 250 Racer motor arıyorum.
Racer tipi herhangi bir motor da olabilir tekliflerinizi değerlendireceğim. satmak isteyen varsa buraya msj bırakabilir.
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
Kawasaki Ninja 250 Racer motor arıyorum.
Racer tipi herhangi bir motor da olabilir tekliflerinizi değerlendireceğim. satmak isteyen varsa buraya msj bırakabilir.
Arkadaşımda Yamaha R6 var isterseniz numarasını verebilirim. 600 cc baştaki siyah motorun aynısı.
Saygılarımla.
[Resim Engellendi: http://www.motoinfo.it/immagini/nuovo/YamahaR6_2006-g.jpg]
Yaw bana versene...töbe töbeee. Adamla göbek göbeğe atış yapıyoruz. En son benim haberim oluyor herşeyden...
Merhaba.
r6 harika ötesi bir motor ama fiyat bilgisini alabilir miyim. Bir de maddiyat açısından biraz tuzlu gelir bana galiba.
Sevgili fender, arkadaşımın stediği fiyat 14,250 YTL, sanırım 14,000 YTL ye vericek, düşünürseniz konuşuruz.
Yaw bana versene...töbe töbeee. Adamla göbek göbeğe atış yapıyoruz. En son benim haberim oluyor herşeyden...
Ya kanka motorla atışa nasıl gidicez, sen iste ben sana harley bile alırım.
Arkadaşımda Yamaha R6 var isterseniz numarasını verebilirim. 600 cc baştaki siyah motorun aynısı.
Saygılarımla.
[Resim Engellendi: http://www.motoinfo.it/immagini/nuovo/YamahaR6_2006-g.jpg]
bunun üzerine bir yastık bir de battaniye, hiç eve gerek yok. böyle bir cihazı ev olarak bile kullanır insan.
fiyatlar benim için aşırı pahalı. Harika motorlar ama orası tartışılmaz Racer motor konusunu kapattım artık çünkü gördüğüm yakınlarımdan ve arkadaşlarımdan kaza konusunda ciddi düşünceler aldım. en güzeli çin malı bir chooper - cruiser almak ve dağılana kadar tepe tepe kullanmak.
Bu model 1993 yılında Otosan AŞ tarafından ithal edildi.Gücü az olduğundan pek tutulmadı,yurdumuzda genelde motor camiasında en alt kategori ne yazıkki 600 cc olarak kabul ediliyordu.Bu nedenle ZZR 250 veya 250 Ninja dediğimiz motorun temizini bulmanız çok zor hatta imkansız gibi.Son yıllarda özellikle 1994 de Körfez Pistinde 125 cc ile motosiklet pist yarışlarının başlamasının ardından 125 -250 cc 2 zamanlı racingler caddelerimizde boy göstermeye başladılar.Bu tarz motorlardan Aprilia 125 veya 250 Extrema size uyabilir.Cagiva 125 ler de oldukça kaliteli ve gösterişli motorlardır.Ayrıca Hondanın ve Yamahanın da 125 cc racing dediğimiz granajlı (yarış elbiseli) motosikletleri bayilerde var.
Size önerim,yeni başlıyorsanız kesinlikle 125 cc den başlayın ve her yıl bir üst kademeye geçin.Bütün paranızı da motora vermeyin.Kendinizi korumak adına bütün aksesuarları edinin.Koruma önce gözden başlar.En basit koruma budur.Hiçbirşeyiniz yoksa dahi gözünüzde gözlük olmalıdır.Ardından acilen kask gelir.Daha sonra avuç içleri kevlar takviyeli eldivenler,dizlik,korumaları olan deri motor montu ve ayak bilekleri kevlar takviyeli özel motor botları almalısınız.Bütün bunları kullandığınız taktirde dahi kazada hayatınız risk altındadır.Özellikle kasksız 1 mt dahi motor sürmeyin.
ben birini gördüm b elden altı 5 mt ötede kendide motorunun yanında yatıyordu. ve bu kareden sonra motormu aklıma bile getirmiyorum. iki tekerlekli bir ölüm makinesi bunlar başka bişideğil mobilet en güzeli vitessiz vede sakin bunu belki denerim.
Bir bisiklet kullanıcısı olarak iki tekerlerli aletlerin 4 tekerleklilerden daha tehlikeli olduğunu düşünmüyorum.
Motosiklet kazaları, ölümcül olabiliyor. Fakat aynı şekilde otomobil kazaları da ölümcül olabiliyor.
ABD'de motosiklet kazalarında ölüm oranı 2007 tarihi itibarıyla %0.53. Bu da sanıldığı gibi her motosiklet kazasının ölümle sonuçlanmadığı anlamına geliyor. Her 200 motosiklet kazasının biri ölümle sonuçlanıyor. Tabii bu oranın düşüklüğünün ABD'deki eğitim ve bilinç seviyesi ile de ilgisi var. Türkiye gibi trafik bilinci neredeyse hiç gelişmemiş bir ülkede böyle bir oran bekleyemeyiz fakat sürücü tehlikeli ve hatalı bir iş yapmadığı sürece motosiklet kendi kendine kaza yapacak değil.
Evet, trafikte diğer sürücülerin hataları da motosiklet kazalarına sebep oluyor fakat sonuçta bu sürücülerin hataları bizi yayaken de bulabilir.
Aracın tehlikelisi olmaz, sürücünün tehlikelisi olur. Trafik kurallarına riayet edip kask, eldiven, mont, pantolon gibi hayati güvenlik tedbirlerini yeterli bir şekilde aldıktan sonra motosiklet kullanmak otomobil kullanmaktan daha tehlikeli değil. Yüz metre uzağa et parçaları saçılmış otomobil kazaları da gördüm.
Ben küçük yaşimdan beri motosiklet kullanıyorum ama gerçekleri konuşmak lazım. Türkiye'de motosikletkullanmak arabadan çok daha tehlikeli birşey. Ben tehlikeli olduğunu tecrübelerim sayesinde iyi anladım, bu nedenle de en iyisinden; eldiven, kask, mont vs onları alıp giyiyorum ve motosikletimin lastiklerini de çok uzun süre kullanmadan, kısa süre içinde sürekli değiştiriyorum. Şuana kadar çok düştüm ve çok kaza yaptım, hatta 15 metre sürüklendiğim bile oldu ama hiçbirşey olmadı. Şöyle bir düşündüğüm zaman, bu kazaların motosiklet yüzünden olmadığını, tamamiyle diğer sürücü hataları yüzünden olduğunu anlıyorum. Nedeni kim yada ne olursa olsun ben bugün yaşıyorsam, bu paraya kıyıp aldığım kıyafetler sayesindedir.
Bence motosiklet almaya karar veren arkadaşlar, motosikletten önce gidip kıyafetlerini almalı ama en kalitesinden almalı çünkü ucuz bir kask yada mont alıp kullanmak bir işe yaramaz.
Herkese kazasız sürüşler...
Ben tehlikeli olduğunu tecrübelerim sayesinde iyi anladım, bu nedenle de en iyisinden; eldiven, kask, mont vs onları alıp giyiyorum ve motosikletimin lastiklerini de çok uzun süre kullanmadan, kısa süre içinde sürekli değiştiriyorum. Şuana kadar çok düştüm ve çok kaza yaptım, hatta 15 metre sürüklendiğim bile oldu ama hiçbirşey olmadı.
Benim söylemeye çalıştığım da buydu zaten. Gerekli güvenlik tedbirlerini alıp sürüş güvenliğine yeterli derecede uyulduğunda motosiklet sanıldığı kadar korkulacak bir araç değil.
Emrah beye katılmamak elde degil bende motor kullanıcısıyım ama hız motoru degıl oyle hızlıda kullanmam ama yola cıkarken eldıven kask maske takarım Motoru zora ccevıren dıger suruculer gıderken bakıyorsun adam yola cıkarken duruyor sende hemen gecıyım dıyorsun hızlanıyorsun o duran adam hareketlenıp onune atlıyor bir nevi kasap hani bazen içimden motoru kenara vuracagıma ortadan gırıp yan koltuguna parkedeyım dıyorum en azından motorlu geldıgınden bana bir sey olmaz mantıgını bırakır tabi bu olay bazen yapacagın bir sey kaldıgı zamanlar olur motor kullananlar bilir Allah hakkımızda hayırlısını versin
MOTOSİKLETLERİ FARK EDİN
Cumartesi aksamın 2 motorlu arkadas kaza yaptı 1. motor arkada oturan arabanın ustunden uctu surenın kafası arabanın camını kırıp içine girdi Allahtan bir su anda kendinlerindeler digeri motor bizim uzak tanıdıklardı salı gorustugumde hala kendılerıne gelemedilerdi 1 motor 8 8 haklı ama bunlara bir sey olsaydı haklı olmanın ne onemi vardı
Bende bir motosiklet binicisi olarak arkadaşlarıma sonuna kadar katılıyorum. Herzaman yaz,kış, ıslak, kuru, aydınlık, karanlık gözetmeksiniz tam koruma. Ve unutulmaması gereken diğer bir konuda fark edilmek motosiklet binicisinin sorumluluğundadır. Mutlaka karşı sürücünün sizin varlığınızdan haberdar olmasını sağlayın. Ninja 250 fiyatlarını tam bilemiyorum ama gördüğüm kadarı ile motor oldukça küçük. Sizin fiziğiniz nasıl? Eğer biraz uzun boylu yada toplu bir insansanız altınızda kaybolacaktır. Bu işe ayırdığınız bütçe nedir? Super sport olması şart mı?
Arkadaş bayağı irice, ayrıca racer motora o göbekle binebileceğini hiç sanmıyorum Oturarak atış bile yapamıyor Ona anca Goldwing falan gider.