selam daha önce internetten 1.78 kalınlığında oring bulamıyorduk. şuan n11 de bu ölçü görünüyor. hatsan pompanın mil orilgi parçalandı. yedeği vardı o da çok eskiymiş takarken kırıldı. bu oringin ölçülerini bilen var mıdır. ona göre sipariş vermek istiyorum. bir de namlu dış orindi almak istiyorum. onun ölçüsü de olursa iyi olur ama acil olan pompa oringi.
hatsan pompa oring
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
-
-
3.68×1.78
-
3.68×1.78
teşekkür ederim.
-
En içteki mil den mi bahsediyorsun, ben dış çap:7,5 kalınlık:1,5 mm ölçtüm ama malzeme cinsi olarak diğer oringlerden daha sert
NBR (Nitrile Rubber)
VMQ (Silicone)
FKM (Florocarbon)
şunlardan biri tahminimce ama bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.
The content cannot be displayed because it is no longer available. -
En içteki mil den mi bahsediyorsun, ben dış çap:7,5 kalınlık:1,5 mm ölçtüm ama malzeme cinsi olarak diğer oringlerden daha sert
NBR (Nitrile Rubber)
VMQ (Silicone)
FKM (Florocarbon)
şunlardan biri tahminimce ama bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.
The content cannot be displayed because it is no longer available. en içteki çubuğun ucundari oring ölçüsü 3.68×1.78 miş . n11 den aldım. değiştirdim. sorun giderildi. 3.68 iç çapı olabilir. fakat değiştirmesi çok zor oldu. öncelikle sökmek için tamirciye götürüp hortum sarıp mengeneye sıkıştırıp zar zor açtım. içerdeki ince çubuğun girmiş olduğu boru iki uctan pasın kaynak gibi yapışması dolayısıyla nerdeyse kapanmıştı. mil çıkmıyordu. özel bir işlem ile piston çubuğunun girişini açtım. birde oringi mil çubuğuna taktıktan sonra subuğu pompanın üst kısmından değilde alt kısmından oring sonradan girecek şekilde yerleştirmenin yararı var. o kısımın girişi huni gibi olduğundan oringin girişte zarar görme ihtimali daha düşük. yatırım tavsiyesi değildir.
-
en içteki çubuğun ucundari oring ölçüsü 3.68×1.78 miş . n11 den aldım. değiştirdim. sorun giderildi. 3.68 iç çapı olabilir. fakat değiştirmesi çok zor oldu. öncelikle sökmek için tamirciye götürüp hortum sarıp mengeneye sıkıştırıp zar zor açtım. içerdeki ince çubuğun girmiş olduğu boru iki uctan pasın kaynak gibi yapışması dolayısıyla nerdeyse kapanmıştı. mil çıkmıyordu. özel bir işlem ile piston çubuğunun girişini açtım. birde oringi mil çubuğuna taktıktan sonra subuğu pompanın üst kısmından değilde alt kısmından oring sonradan girecek şekilde yerleştirmenin yararı var. o kısımın girişi huni gibi olduğundan oringin girişte zarar görme ihtimali daha düşük. yatırım tavsiyesi değildir.
sökme takmada sorun yokda oring temininde sorun var benim, n11 den söylediğin oring iş görüyormu çünkü iç pistonun oring i diğerlerine göre daha sağlam bir malzemeden yapılmış, ısıya, basınca daha dayanıklı. Birde link paylaşabilirmisin oring için.
-
Beş ay önce almıştım. Firma şimdi n 11 de satmıyor. İcerideki oringin diğerlerinden bir farkı yok . Pompa ile gelen yedek orink takılırken parçalandı. Benim aldığım oringin bir farkı yok. Hatsandan bahsediyoruz İçeriye özel bir oring takmalarını beklemek aşırı iyimserlik olur. Bazen doğru bilinen yanlışlar oluyor . Örneğin yedek oringi çikardigimda sert olduğunu gördüm. Bu durumda o oringin sert bir oring olması gerektiğini düşünebiliriz. Oysa o oring yıllarca orada beklediğinden sertleşmiştir. Orijinali yumuşaktır. Sert bir oringi o mile takamazsınız. Takarken parçalanır. Takılması için biraz esnek olması gerekiyor .
-
The content cannot be displayed because it is no longer available. -
The content cannot be displayed because it is no longer available. -
Ben yukarıdaki oringi takınca oldu. Taktiktan sonra üç defa sorunsuz hava bastım. Tabi sokme takma olayında başka oring de parçalandı. Onu da değiştirmek zorunda kaldım. Fakat bu oring ile ilgili bir sorun olmadı.