Herkese merhaba arkadaşlar, bu konuyu sizleri Asg firmasının Türkiye teknik servisinin vasatlığı hakkında bilgilendirmek için açtım.
01-05-2022 tarihinde internet üzerinden satış yapan bir av bayiinden Asg Sti Duty One Co2 Blowback tabanca satın aldım, 2 günde elime ulaştı ilk atıştan itibaren BB'lerin hedefin altında kaldığını fark ettim, bu düşüş normal bir düşüş değildi 30 cm gibi kısa bir mesafeden 5cm gibi inanılmaz bir düşüşü vardı silahın, bir kaç gün silahı denedikten sonra çözüm bulamayınca bir video çekip bayiye gönderdim onlarda kendilerine göndermemi söylediler, 5. gün kargoya verip gönderdim ve bayii tabancayı teknik servise gönderdi. Buraya kadar bir problem yok, aradan yaklaşık 6-7 gün geçtikten sonra bayii beni aradı tabancada bir problem olmadığı görülüp geri gönderildiğini söyledi, silahı kendilerinin test edip duruma göre tekrar daha detaylı bir yazı ile servise yollicaklarını söylediler ve sağ olsunlar test edip problemi kendi gözleri ile görüp söylediklerini de yaptılar, bugün kargonun servise gitmesinin üzerinden tam 32 gün geçti ve silahtan kesinlikle haber alamıyoruz teknik servis o kadar kötü bir durumda ki tabancayı satan bayiye bile silahım ile ilgili bilgi vermiyorlar, Asg firmasının Türkiye teknik servisine atılmış onlarca maillerinin olduğunu ve geri dönüş alamadıklarını söyleyip bayide bu durumdan aşırı derecede rahatsızdı. Asg firması benim problemimi 32 günde çözemediği gibi silahımın nerede ne durumda olduğu hakkında bile bilgi vermedi, Asg markalı ürün alırken 2 kere düşünün arkadaşlar bu servisin eline düşmezsiniz umarım. Sağ olsunlar satışı yapan bayii ürün ortada olmadığı halde faturayı iptal edip güzel bir indirim yaparak yeni bir tabanca almama yardımcı oldular, iyi niyetli olmayan bir satıcı teknik servisin iade onayı olmadan böyle bir şey yapmazdı.
NOT: Ürünü satın aldığım ve bana fazlasıyla yardımı olan bayi isavsilah'dır burada bunu yazmak yasak mı değil mi bilmiyorum, yasak ise silebilirim.