Bu kadar süre çok fazla. Bu nedenle hatsandan bir puan(h) kırıyorum ve Hatsan artık benim için atsan.
Hatsan Teknik Servis Vasatlığı (BIKTIK)
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
-
-
Bu kadar süre çok fazla. Bu nedenle hatsandan bir puan(h) kırıyorum ve Hatsan artık benim için atsan.
fabrika ihracata yoğun çalışıyor dünyanın sayılı markaları arasında ilerlemeye devam ediyor e tabi bir fx yada bir huben değil ama yürüyor yani talebi de çok fazla pcpnin nefes alan her canlı silaha karşı doğrudan veya dolaylı bir şekilde meraklı haliyle yetişemiyorlar yurt içinde bazı ürünleri bile 60 gün ön sipariş sistemiyle satıyorlar neredeyse bence altyapı kurulmadan bu kadar açılmanın ve büyümenin anlamı yok içeride kendi vatandaşını mağdur ediyorsun yetişemiyorsan ozaman vites düşür
-
Kesinlikle çok iyi niyetli bir firma. Factor lerde ve sonrasında dolum ucunda dişi uca geçtiler ve bilindik hiç bir online av sitelerinde bu uçlar yoktu. Kendilerinden ricada bulundum hiçbir yerden bulamadığımı param ile satın almaya çalıştığımı bana satmalarını söyledim ücretsiz bir şekilde verdiler. Hatsan gibi önemli şirketler bu ülkeye lazım. Rabbim tekerlerine taş değdirmesin.
Ama gel gelelim servis ve satış sonrası geri bildirime kesinlikle burada da iyi niyetliler ama işleyiş nasıl söyleyebilirim tabiri caizse. Bodoslama kara düzen paldür küldür.
-
dünyanın bazı ülkelerinde atsanın hemen hemen bütün yedek parçaları satılırken Türkiye'de yedek parça satılmamasını doğru bulmuyorum. bu derece arızaya meyilli bir ürün üretip yedek parça hizmeti verilmemesi servis hizmetinde yığılmaya neden olacaktır. bu durumu üreticinin kullanıcıyı önemsememesi, kale almaması olarak değerlendiriyorum. diğer taraftan servis hizmeti sunumu noktasındaki tahammüllerini de takdir etmemek mümkün değil. öyle sanıyorum ki bu derece kötü bir ürüne olan tahammülümüze mukabil olarak kendileri de bıkmadan usanmadan tamir edip duruyorlar. bakalım önce kim usanacak.
-
dünyanın bazı ülkelerinde atsanın hemen hemen bütün yedek parçaları satılırken Türkiye'de yedek parça satılmamasını doğru bulmuyorum. bu derece arızaya meyilli bir ürün üretip yedek parça hizmeti verilmemesi servis hizmetinde yığılmaya neden olacaktır. bu durumu üreticinin kullanıcıyı önemsememesi, kale almaması olarak değerlendiriyorum. diğer taraftan servis hizmeti sunumu noktasındaki tahammüllerini de takdir etmemek mümkün değil. öyle sanıyorum ki bu derece kötü bir ürüne olan tahammülümüze mukabil olarak kendileri de bıkmadan usanmadan tamir edip duruyorlar. bakalım önce kim usanacak.
Ben usandım hatsan ürünlerimi elimden çıkarmayı düşünüyorum
-
Ayrıca istediğim yedek parçayı gönderiyoruz diyip göndermemeleri düpedüz yalancılıktır.
-
Bugün Mod 25 servise gitmek için tekrar kargoya verildi, bakalım bu ne kadar sürecek 😄 konuyu bir türlü kapatamadık 😂
-
Konu, bir markanın teknik servis yetersizliği/sorunu. Ama konunun artık bağlamından kopup burada uzamasından da bize bıkkınlık geldi...
-
Bende ayın 20 sinde bir tüfeğimi servise yolladım. Klasik tüpten hava kaçırma olayı. 9 gün sonra aradım ve yetkili ile görüştüm. Tüfeği aldıklarını ve teknik servis süresin 2 ile 3 hafta süreceğini söyledi. Tartışmaya girmedim , peki dedim ve kapattım.
Ben de merak ettim şimdi ürüne ne zaman sahip olacağımı...
-
Bende ayın 20 sinde bir tüfeğimi servise yolladım. Klasik tüpten hava kaçırma olayı. 9 gün sonra aradım ve yetkili ile görüştüm. Tüfeği aldıklarını ve teknik servis süresin 2 ile 3 hafta süreceğini söyledi. Tartışmaya girmedim , peki dedim ve kapattım.
Ben de merak ettim şimdi ürüne ne zaman sahip olacağımı...
İnşallah en kısa zamanda gelir abi
-
Kral gercekten, Hatsandan 10 kat daha iyi.
Bakim icin yolladim, 5 gunde bana geri geldi.
-
Tam 2 hafta oldu hala bir ses yok teknik servisten. Şaşkınlık içindeyim
-
Tam 2 hafta oldu hala bir ses yok teknik servisten. Şaşkınlık içindeyim
Ben hiç şaşırmıyorum abi
-
Ben hiç şaşırmıyorum abi
Ben de
-
Adamları aradım 19 unda yolladım dedim ürün bize 24 unde geldi dediler. O arada aras kargo nun bilgi ekranını açtım. Ürün ayın 20 sinde size teslim edilmiş. Aras kargoya gore 20 sinde teslim aldın dedim. 20 sinde bayram dediler şirkete gelmiştir ama 24 unde kutu teknik servise gelmıştir dediler. Bende bayram 21 indeydi dedim. Onlar da 20 si arife idi biz çalışmadık dediler. 20 sinde herkes çalıştı dedim. Sonra biz yarım gün çalıştık dediler. Tamam dedim anlaşıldı sen sallamışsın ürünü. Sonra dedi ki ürününüzün bakımı yapıldı atış testi kaldı. Haftaya size yollarız dediler. Neden haftaya yolluyorsan ürün bittiyse yolla dedim. Yok dedi haftaya yollayacağız dediler. Peki dedim uzatmak istemiyorum anladım derdinizi dedim. Sonra benden adres bilgilerimi aldı. Ya bende bir sürü tüfek var birçok ürünü size bakıma yolladım adresim sizde kayıtlı değil mi dedim. Hayır dediler. Peki dedim kapattım. 5 dak sonra beni bir cep telefonu aradı. Hatsan Teknik servis. Ecevit Bey ürününüz hazır pakette bekliyor. Bugün size ürününüzü yollayacağız dediler. YA demin bir arkadaş bambaşka şeyler soyledi siz neler diyorsunuz dedim. Hayır efendim paketiniz hazır yolluyoruz dedi. Peki dedim. Bugun yollarsa yarın ürün elimde. Göreceğiz bakalım....
-