14.12.2023 tarihinde almış olduğum Shadow RG Carbon PCP tüfeğim yaklaşık 3 aydan beri tüpün üst kısmında bulunan küçük delikten hava kaçırıyordu, kaçak az olduğu için önemsemedim ama son zamanlarda tüp 1 günden daha kısa sürede bitmeye başladı ve konuyu Kral Arms ın servisine ilettim ve göndermemi söylediler ve gönderdim. Tüfek 04.09.2024 tarihinde servisten geri geldiğinde tüpte hiç hava yoktu güvenlik amaçlı boş yolladıklarını düşündüm ve hava doldurduğumda bu sefer namludan hava kaçırdı hiç kullanamadan geri yolladım. 10.09.2024 tarihinde geri geldiğinde tüp dolu geldi ama namlu ceketinde anahtar izi vardı ve çok kötü bir görüntü vardı para ile yenisini talep ettim onu da yollamadır. İlk atışa gittim de 50-60 atış yaptım ve yine namludan hava kaçırmaya başladı. Konuyu Hulusi beye ilettim ve konunun çok can sıkıcı olduğunu tüfeğimin yenisi ile değiştirilmesini talep ettim ve bunu firmaya mail atarak ve faturanın altına da yazarak belirttim. Tüfeğin yenisi ile değiştirildiğini belirttiler ve kargodan tüfeğimi aldığımda dışındaki karton değişince tüfeğim değişti sandım ama yine aynı tüfeğimi yollamışlar ve kutusu hasarlı. Konuyu kendilerine mesaj ile ilettiğimde cevap bile alamadım. Kral Arms servis konusunda iyi diye tercih etmiştim ama tam bir hayal kırıklığı oldu. Hobiden soğudum resmen firmanın en iyi en pahalı tüfeğinin arkasında bile durmaması çok üzücü. Birde bu kadar can sıkıcı olay karşısın da benim hiç bir hatam olmamasına rağmen kargoyu karşı ödemeli yollamaları ayrı bir konu. Tüfek koleksiyonu yapacak olsam dahi Kral Arms'ın tüfeğini yanına bile yaklaşmam o derece soğudum ve mağdur ettiler.
Kral Arms Shadow RG Carbon Hava Kaçağı
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
-
-
Dostum maalesef diğer servislerde çok iç açıcı değil
-
Kral servis konusunda beni de üzdü.
Ancak Hatsan henüz hiç üzmedi.
-
Eskiden kral firması çok iyi ve sattığı malın arkasında duran bir firma idi ama malesef şimdiki durumu kötü pek ilgilenmiyor kralın pompasının arızası için fabrikayı aradığımda ellerinde sattıkları pompanın yedek parçalarının olmadığını ancak ellerindeki kalan oompalardan parça söküp tamir edebileceklerini söylediler şaka gibi 3 bin TL'ye pompa sat sonra yedek parça yok de bende mecbur Ali express den getirttim parçayı ve kendim tamir ettim artık yurtiçine pek önem vermiyorlar nasılsa yurtdışına satışları arttı
-
- Resmi Gönderi
Ben bu konuyu bizzat kendilerine ileteceğim. forumlar da kötü anılmak istemeyeceklerdir.
-
3. defa servise yolladığımda değişmediği takdirde Tüketici Hakem Heyetine başvuru yapacağımı ve bu konu hakkındaki düşüncelerimi forumda belirteceğimi özellikle ilettim kendilerine ve değişti diye söyleyip eski tüfeği geri yollamaları üzerine bende dediğim gibi hem Tüketici Hakem Heyetine başvuru yaptım hem de burada başımdan geçen olayı anlattım.
İlgi ve alakanız için çok teşekkür ederim Cemal bey, ama firma gerçekten soğuttu beni hobiye yeni başlayan birisi olsam kesin hobiyi bırakırdım.
-
- YENİ
Pazar günü atışa gittim ve yaklaşık 100 atış sonrası yine tüp hava kaçırmaya başladı ve şuan tüfek çöp. Artık servisle uğraşmaktan bıktım çünkü bir sonuç ve çözüm olmuyor.
Güçten ziyade isabetli, servisi Kral Arms gibi rezalet olmayan bir tüfek önerebilir misiniz.
-
- YENİ
- Resmi Gönderi
Konuyu bildirdim. tüfeği sıfır değiştirdik dediler. yazdıklarınızı da ilettim. cevap gelmedi.
sorun tam olarak nedir bana özelden yazın bir bakalim belki kolay bir şeydir.
-
- YENİ
Teknik destek konusunda kral in üzerine tanımam. Satışından teknik desteğine kadar hiç sorun yaşamadım ki yıllardır kral marka tüfek kullanırım ve devamda edicem. Sevgili İdris usta işinde çok titiz ve bilgilidir diğer arkadaşlarda öyle. Benimde arıza yapan tüfeklerim yada ekipmanların oldu her defasında ilgilendiler hatta sonrasında da arayıp ne oldu sorun yok demi diye soran birisidir kendisi. Sizin durumunuza şaşırdım muhakak bı noktada aksaklık olmuştur yoksa kralin müşterisini memnun edememesine çok rastlamiyoruz. Ne desek ne istesek yapiyorlar sağolsunlar nazimizi cekiyorlar 🙂
-
- YENİ
Öncelikle Yöneticimiz Cemal BOZAN ve Aksu AV Yusuf Polat AKSU beye çok teşekkür ederim. Kıymetli vakitlerini ayırarak sorunum ile özel olarak ilgilendiler ve firma yetkilileri ile iletişime geçerek tüfeğimin yenisi ile değişmesini sağladır ve bugün tüfeğimi sorunsuz bir şekilde teslim aldım. Önceki yaşamış olduğum sorunlar artık benim şanssızlığıma denk geldiğini düşünüyorum çünkü firma da ne yapmamızı istersen onu yapalım dediler ve talebim üzerine yukarıda bahsettiğim gibi tüfeğimin sıfırını yolladılar. Süreç biraz uzadı ama mağdur etmedikleri için Kral Arms' a da teşekkürü borç bilirim.
-
- YENİ
Sevindim, mutlu son. Güle güle kullanın...
-
- YENİ
Teşekkür ederim.
-
- YENİ
- Resmi Gönderi
Hayırlı olsun güle güle kullanın.
-
- YENİ
Teşekkür ederim Cemal bey.