Arkadaşlar mod 125 ve mod 60 modelleriyle yaptığımız modifiyeler neticesinde eğer bu klasmandaki hatsan tüfekleriyle uğraşmak isteyen arkadaşlar varsa bir kaç hatırlatma yapayım dedim... bizim düstügümüz yanlışlara sizde düşmeyin...
1. tranfer deliği genişletme meselesi:biz her iki tüfegi hatta kral cfx tede bu modifiyeyi denedik: sonuç tranfer deliği 5mm lik matkapla yapmıştık ve zamanla gördükki o kadar zahmete deyecek bir hız artışı gözlenmedi. hava kaçırma ihtimali oldugunu düsündük ama bu seferde gücün düsmesi gerekirdi ama o da olmadı cok kaba bi tahminle modifiyesiz iken atışlarımızda kullandığımız suntaya girisi modifiyeli halindekine nazaran biraz daha az(önemsenmeyecek derecede)
2. silahınızı lk modifiyede kesinlikle yeşil gresi onu bulamazsanızda petrol ofisinin kırmızı gresini(ki oda gayet iyi sonuç verdi) kullanın fakat işlemden sonra ör: mod 125 de namludan 50cm alev çıkması yada arka arkaya iki sobaborusunu delmesi veye 100m den cok az bi alçalmayla 10ltlik yağ tenekesini önlü arkalı delmesi, yada modifiyeli bir mod 60 ın normal bir mod 125 gücünde görünmesi sizi yanıltmasın bu güçler ilk atışlarda aşırı dizelin sonuçları kısa bir süre sonra güç düşüşünü rahatlıkla farkedeceksiniz .
3. sonuç olarak bu kadar kısa sürelik bir zevk icin hatsannın sadece tetik aksamıyla bile uğraşılmaz (kac kere toparladığımızı hatırlamıyorum ama tavsiyem tecrübesiz ve malzeme eksiği olan arkadaşların denememesidir)fakat mustafa abininde önceki konularda dediği gibi pistonlularda az da olsa dizel etkisi ve piston ici ve dısındaki sürtünmeyi azltan gres yağı cok önemli kullanıcının atış sıklığına göre bir bakım periyodu belirlemesi gerekliör:bu işlemleri yaptığımız dejavu93 arkadaımızla ilk greslemeden yaklasık8 ay sonra tüfegi actığımızda piston cevresindeki gresin acınacak durumda olduğunu gördü. ve ortalama bu atış temposuyla 8 ayda bir iç bakım yapmaya karar verdik.
saygılar.