küçük bir hatırlatma

Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..

Bizimle Paylaşmak İstediğiniz Resimlerinizi Galeri Dışında Link Olarak Vermek Yasaktır. Galeriye Nasıl Resim Yükleneceğini Bilmiyorsanız Lütfen Konumuzu İnceleyin Buradan Açtığımız Konuyu Ziyaret Edebilirsiniz.
  • Arkadaşlar mod 125 ve mod 60 modelleriyle yaptığımız modifiyeler neticesinde eğer bu klasmandaki hatsan tüfekleriyle uğraşmak isteyen arkadaşlar varsa bir kaç hatırlatma yapayım dedim... bizim düstügümüz yanlışlara sizde düşmeyin...

    1. tranfer deliği genişletme meselesi:biz her iki tüfegi hatta kral cfx tede bu modifiyeyi denedik: sonuç tranfer deliği 5mm lik matkapla yapmıştık ve zamanla gördükki o kadar zahmete deyecek bir hız artışı gözlenmedi. hava kaçırma ihtimali oldugunu düsündük ama bu seferde gücün düsmesi gerekirdi ama o da olmadı cok kaba bi tahminle modifiyesiz iken atışlarımızda kullandığımız suntaya girisi modifiyeli halindekine nazaran biraz daha az(önemsenmeyecek derecede)

    2. silahınızı lk modifiyede kesinlikle yeşil gresi onu bulamazsanızda petrol ofisinin kırmızı gresini(ki oda gayet iyi sonuç verdi) kullanın fakat işlemden sonra ör: mod 125 de namludan 50cm alev çıkması yada arka arkaya iki sobaborusunu delmesi veye 100m den cok az bi alçalmayla 10ltlik yağ tenekesini önlü arkalı delmesi, yada modifiyeli bir mod 60 ın normal bir mod 125 gücünde görünmesi sizi yanıltmasın bu güçler ilk atışlarda aşırı dizelin sonuçları kısa bir süre sonra güç düşüşünü rahatlıkla farkedeceksiniz .

    3. sonuç olarak bu kadar kısa sürelik bir zevk icin hatsannın sadece tetik aksamıyla bile uğraşılmaz (kac kere toparladığımızı hatırlamıyorum ama tavsiyem tecrübesiz ve malzeme eksiği olan arkadaşların denememesidir)fakat mustafa abininde önceki konularda dediği gibi pistonlularda az da olsa dizel etkisi ve piston ici ve dısındaki sürtünmeyi azltan gres yağı cok önemli kullanıcının atış sıklığına göre bir bakım periyodu belirlemesi gerekliör:bu işlemleri yaptığımız dejavu93 arkadaımızla ilk greslemeden yaklasık8 ay sonra tüfegi actığımızda piston cevresindeki gresin acınacak durumda olduğunu gördü. ve ortalama bu atış temposuyla 8 ayda bir iç bakım yapmaya karar verdik.

    saygılar.

    1.Webley patriot 22cal.(1.nesil) nikula 6*24-40
    2.Mod 140 22cal. tasco 9*40
    3.Mod 125 22cal.busnell 9*40
    4.mod 60 22 cal.tasco 9*32
    5.kral cfx 17 cal.tasco 9*32

  • güzel açıklama :thumbup: .benim önerim bakım zamanını belirlemek için atış adedi takip etmek mesela 4.000 atış ,yaklaşık 20 kutu pelet olabilir.yaylılarda modifiye güç için değil atış hassasiyetine yönelik olmalıdır.birinci öncelik namlu sonra tetik ve ağırlık meselesi ve ergonomi gibi konulara ağırlık verilirse çok daha başarı elde edileceği kanatindeyim .daha önce güç ve hız için yaptığım denemelerimin çoğu hassasiyete kötü etki etti ve çok pahalıya çok az bir hız elde edebildim.kolaylıklar dilerim ,saygılarımla .

  • benim mod 125 im var fakat aldığıma pişman oldum. belki sadece benim tüfeğim de sorun vardır.bilmiyorum markayı kötülemek istemem. tüfeğin namlusu sağa sola oynuyordu. 2 kere aynı sorundan servise gitti fakat geçenlerde tekrar oynamaya başladı. beni atış yapmaktan soğuttu diyebilirim.