Merhaba arkdaşlar bize şehirler arası kullanılacak az yakan pardan mümkünse koklayan konfor açısından üst düzey bir araç istiyoruz bu konuda tavsiyelerinizi bekliyorum bizim düşündüğümüz :
toyoto corolla,auris
ford focus hb
sizin önerileniz için şimdiden teşekkürler.
tavsiye lazım
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
-
-
Dizel mi benzinli mi?
Fordlar'ın sedanlarının şaseleri Volvo S-40'larla aynı. Dizellerin motorları da aynı
Toyotaların da mekanik özellikleri oldukça iyi. Motor ve bileşenleri evladiyelik Ama tasarım ve estetik olarak ford derim.
-
Ben de ford diyorum. Sınıfına göre yol tutuşları çok iyi.
-
C4 1.4 benzinli Gozun kapali al.29000 ytl bir depo 980 km denedim(max 120 km anlik ortalama 87km/h)
C4 1.6 disel Gozun kapali al .39000 ytl bir depo 1200 km denedim(max 140 km anlik ortalama 96km/h)
Ford focus 1.6 disel gozun kapali al.42000 ytl C4 le ayni motor sanziman oranlari ve arac agirligi farkli.
Coralla 1.6 gozun kapali cuzdanin yari acik al.36000 ytl
Auris gozunu 4 ac yanina yaklasma. -
Çok güzel açıklamışsınız hocam, şiir gibi maşallah
Yalnız Eski bir Peugeot kullanıcısı olarak (206/406) citroenleri de kullanmış biri olarak malzeme kalitesini bir düşünmek lazım bence.
-
Sanırım corrollo alacaz sormak istedişğim bir konu daha corolla yakıt açısından nasıl bana 4 litre dedler ama c4 e göre?
-
4 litre diyenin burnu uzadı mı? Yok öyle birşey inanma
-
Ben de hiç sanmıyorum. 1.4 dizel 206 bile 4 litre yakmıyor yaa
-
Şimdi konturol ettim corolla 4.9 litre yakıyor 1.4 dizel auris ise 5.0. mış:) bizim tercih ettiyimiz model ise corolla elegant triptonıck vitesli olanı;
Önerilerinize göre en uygun c4 dizel kalıyor bir sorum daha olacak kaç litre yakıyor sizin ortalamanıza göre:
birde aklımda focus var . -
c4 ile fordun motorları aynı diye biliyorum ben. Fordun kasasının daha ağır olması lazım. Ama vites oranlarından yakış fark edebilir. Teknik bilgilerinden baksan
Yalnız citroen ile ford arasında dediğim gibi işçilik farkı var, bence bunu göz önünde bulundur... -
Ozaman ford focus hb alacaz bu gisişle:).
-
Yaw bi gidin test sürüşüne çıkın öyle karar verin. Her şey teknik veri demek değil
-
Bütün markaların - tekrar ediyorum bütün markaların katalogta verdikleri sarfiyat değerleri uygulamada asla sağlanamayacak kontrollu şartlar altında yapılan laboratuvar testlerine dayanır. Gerçek değerler için onları 1.2-1.3 le çarp. Hızlı kullanan biriysen 1.5 le çarp. Toyota corolla uzun yolda 100 km hızla 6.5 l civarı yakar.
-
Bunların arasında Seat leon nasıl arkadaşlar sizce alınabilir araçmı, tasarım olarak çok hoş, motor ve şasede a3 le aynıymış..
-
Evet test etmeden almıcaz ben teknik özellikleri ve en önemlisi yakıt durumlarını merak ettim şehirler arası mersin-adana arasında kullanıcaz vede en aradığımız özellik konfor ve az yakması kullanırkende 90 km de kullanıcamız için en uygun arabayı istiyorum aynı zamanda güvenlik özellikleride üst düzey olan.
-
Leon da güzel araç ama biraz daha dar iç hacmi corallaya göre.
-
- Resmi Gönderi
Şirkette kullandığımız 1999 model bir corolla var ve şuanda yaklaşık 200.000 de, henüz aracın orijinal triger kayışını bile değiştirmedik,
Toyota dünyanın en sorunsuz aracıdır, Dünyanın her yerinde zor şartların aracıdır Toyota markası, uzun çöl şartlarını bile ancak toyotalar aşabilmektedir.
-
Mustafa abi aman diyeyim, 97 model eski kasa 1.3 Corolla'mız vardı. Alırken değişmiş olduğunu sandığımız halde değişmemiş olduğu için 210.000'de triger kopardı, bütün motoru yenilemek zorunda kaldık. Pistonlar subaplara vurmuş, hepsini ezmiş, yatakları falan dağıtmıştı bütün. Kopmuyor kopmuyor, sonra kopunca fena oluyor. =)
Dayanıklılık konusunda haklısın. 100.000km'de değiştirilmesi gereken kayış 210.000km götürebiliyor mesela. Toyota Land Cruiser da güney kutbunu boydan boya geçen tek 4 tekerlekli araç misal.
-
Çok güzel açıklamışsınız hocam, şiir gibi maşallah
Yalnız Eski bir Peugeot kullanıcısı olarak (206/406) citroenleri de kullanmış biri olarak malzeme kalitesini bir düşünmek lazım bence.
Ugur Forumdanda arkadaslarin cok iyi bildigi gibi bende yillarca Mondeo kullandim ve klasik bir Ford sempatizaniyim ozellikle yol tutus bir aracta en cok onem verdigim konu ve bu konuda Fordun hakkini vermek gerekir diye dusunuyorum.Citroen ve malzeme kalitesi konusunda C serisi cikana kadar %100 haklisin
ama C serisini ozellikle yeni C5 i yakindan bir inceleyip goruslerini paylasirsan sevinirim.Citroen Peugeot ve Ford PSA grup olarak ayni motoru kullaniyorlar
ancak ic hacim konusunda C4 biraz daha rahat(disaridan ufak olmasina ragmen)malzeme kalitesi ve iscilik konusundada fiyatinin uzerinde bir sinifta ozellikle NCAP te bircok orta ve ust sinif araci madara ettigi ortada.Fabrika verisi 1.4 lt benzinli icin sehirler arasi 5.5 lt ortalama verirken ben istanbul-kutahya-istanbul hattinda 5.4
lt ortalama tutturdum tabiki kullanicinin onemi cok buyuk.Yinede bence Toyota Benzinli sinifin lideri ve yerli mercedes lakabini hak ediyor ama disel sinifinda henuz rustunu ispat etmesi icin erken .Bunun yaninda PSA diselde dunya liderligini elinde tutmaya devam eden ve kalitesini ispatlamis bir grup.
Eger yakit o kadarda sorun degil diyorsaniz Corolla 1.6 benzinli(1.4 diesel 90 Hp bu kasa icin cok hantal ve atak kulanimda ortalama 7 litreyi rahatlikla buluyor)
Yok gercekten yillik 40.000 km nin ustunde yol yapiyorum diyorsaniz Peugeot 308-Ford Focus-C4 1.6 diesel den birini secin hele birde tiptronik sanziman olursa 5 yil rahat uyuyabilirsiniz.
Bu arada 2010 icin C4 Makyaja alinacagindan muhtemelen 2009 Modeller rakiplerine gore daha uygun fiyatli kaldi ayrica 6 ay gec odeme kampanyasida cazip.
Tabi bu ekonomik kosullar devam ederse bakarsiniz fiyatlar %10 geri gelmis nede olsahicbir firmanin bu kosullarla yasam garantisi yok.
Ben kasim ayinda bir cok firmanin gostermelikte olsa yeni kampanyalara baslayacagini dusunuyorum .
FX haric -
- Resmi Gönderi
FX otomobilleri ithal ettiğimizi henüz açıklamayacaktık, naptın Akif bey
-