namlu içini ve hareketli parçaları karbon kaplama

Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..

Bizimle Paylaşmak İstediğiniz Resimlerinizi Galeri Dışında Link Olarak Vermek Yasaktır. Galeriye Nasıl Resim Yükleneceğini Bilmiyorsanız Lütfen Konumuzu İnceleyin Buradan Açtığımız Konuyu Ziyaret Edebilirsiniz.
  • şimdi arkadaşlar motorsılk denen motor katkı maddesini havalı silahın namlu içine ve hareket eden tüm parçalara yedirerek sürtünmeyi azaltmak gibi bir çalışma yapmak istiyorum.önce hareket eden aksamları söküp namluda dahil olmak üzere .namluyu adam akıllı harbiile temizledikten sonra bir ucunu tıkayıp namluyu 50 c kadar ısıtıp içinde bir kaç saat bekletmeyi düşünüyorum. aynı işlemi piston gömleğinede uyguladıktan sonra
    ne olacak ? namlu içi ve piston içi çelikten 40kat daha mukavemetli bir karbon tabakasıyla kaplanmış olacak ve sürtünme oldukça azalacak .böylelikle kuvvetin büyük bir kısmı sürtünmeye değil enerjiye dönüşmüş olacak diye düşünüyorum. ayrıca namlu ömrü de artar diye tahmin ediyorum. bu uygulamayı üstadların onayına ve görüşlerine açıyorum. elimde hız ölçen aletler olsa deneyimleri yazacağım ancak yok. şimdi sipariş veriyorum sonuçtan ilerki zamanlarda sizleri bilgilendiririm.
    aşağıdaki kısım ise alıntıdır;

    Motor Sılk Boron CLS Bond metallerde sürtünme katsayısını 0.01âe düşüren bu buluşun ürünüdür.
    Ham maddesi Bor madenidir.DÜNYA REZERVİNİN %70 Nİ ELİNDEN BULUNDURAN VE BİR ÇOK MADDEDE KULLANILAN BOR ELEMNETİ İLK DEFA BU ÜRÜNDE KULLANILMIŞTIR. Motor Sılk Bor madeni işleterek üretilen dünyadaki tek üründür.
    Motor Sılk yağ katkısı değildir.YAĞ DEĞİŞTİRMEDEN ETKİLENMEZ.Metal katkı ürünüdür.
    Dünyada üretilen tüm yağ katkı maddelerinden 40 kat daha etkilidir .Sıvı olarak Borik Asit halinde bulunan ürün metalle karşılaşınca,kimyasal reaksiyon geçirir; Borik asit halinden katı hale geçerek Boroksitâe dönüşür.Ve metal yüzeylerdeki aşınma çiziklerine dolgu yaparak metallere nüfuz eder.Boroksitâin özelliği: Dünyada bilinen en sert element elmastır,Boroksit elmastan daha sağlam ve güçlü bir yapıya sahiptir.Bu özelliğinden dolayı metallerde yüzey kalitesini ve mukavemeti çok yüksek oranda arttırır.Ürünün içerisinde bulunan 0.2 mikron küçüklükteki bor partikülleri çalışan iki metal arasında bilye görevi görerek raylı bir sistem oluşturur, işte bu sayede metallerde sürtünme katsayısını 0.01âe düşürür.
    ONAY VE BELGELER
    Dünyada alanında API belgesine,EPA belgesine,ABS sertifikasına sahip tek üründür.NASAânın onayladığı ve kullandığı teknolojidir.
    FAYDALARI
    Sürtünmeyi yok ettiği için aşınmayı %98 daha aza indirir.Sürtünmeye harcadığı enerjiyi tasarruf dönüştürür.
    % 10 yakıt tasarrufu sağlar.
    Kompresyon kaçaklarını önlediği için yağ eksiltmeleri azaltır.Egsozdan duman salınımını azaltır.


    Bor madeni ısıyı 10-15 oC kadar kendi bünyesinde absorbe eder ve metallere yansıtmaz. Böylece harareti önler.Aşınmayı azalttığı ve ısıyı dengelediği için madeni yağın kirlenmesini engeller ve ömrünü uzatır.
    Ürün sıvı halde yağın içinde kalmadığı için yağ değişimlerinde yağla birlikte boşalmaz. Metallerde Boroksit olarak kalır böylece yağ değişimlerinden etkilenmez.

    FX Gladiator
    FX GLAD.........
    egeteam.png

  • neden 50 c de bence biraz düşük bir sıcaklık daha yüksek olması gerekebilir.

    ısıl işlemle maddeleri istediğimiz yüzeye nüfuz etmesini sağlarsak amacımıza ulaşmış oluruz.

  • bu tür katkıların reklamları gayet etkileyici oluyor, ancak hakikaten anlattıkları kadar etkilimi?
    ayrıca içten yanmalı motorların iç sıcaklığı çalışma sırasında yüzlerce derece, ve katkı motor yağı içinde sürekli olarak motorun iç yüzeyleri ile temas halinde, yani sizin 50 derece bu maddenin aktif hale gelmesine yetmeyecektir.

    ama deneyin ve sonuçlarını bizlerle paylaşın, umarım başarılı olursunuz.

    .

    AA s400 MPR FT + Falcon 10-50x60 FT MilDot Metric

    AA s510 Carbine .22 + Hawke RedDot

    ankarateam.png

  • 1999 yılında motoru bitik olan BMW marka otomobilimde kullanmış bir süre yağ yakması azalmış, satana kadar idare etmiştim. Güzel bir üründür kendisi :)

    Weihrauch HW100T Falcon T35x56 Premier Target
    Weihrauch HW97KL Blue Laminate Maccari Hornet MKVI
    Weihrauch HW45 .177&.22 Maccari
    Zoraki HP-01 Ultra .177
    Heckler & Koch USP Compact Blue 9x19 Para Trijicon Nightsights
    Remington Spartan SPR220 12ga 22'' Double Trigger & Hammer Coachgun
    Bernardelli Compact 9x19 Para
    CZ 75B Semi Compact 9x19mm Para
    Hatsan 250XT Tac Boss (KJW Ruger MKIII)
    Gamo PR776

  • namlu içinde sürtünme setlerde olusur.setlerin yağlanmasıyla çıkış hızı önemli miktarda artar.ancak sürtünmenin azalması pelletin kendi ekseni üzerinde donmesini etkileyeceginden;ilerki mesafelerde pellette enerji kaybı fazla olacaktır.vuruş esnasındada donme az olacagından darbe etkisi yetersiz kalabilir.soylediklerimi namlu içini yaglayarak test edebilirsiniz.
    selamlar

    fx revo.

    Sumatra 500 .25
    Recluse .357
    mk-390 paladin

  • Ürün arabalarda motor sıcaklığı 70-80 dereceyken uygulanıyormuş.50 derece yetmeyebilir.

    Huğlu 601 GA Otomatik, Çiftsan Sp. , Sarsılmaz 2000 Mega 9mm

  • Sayın Tuka karbon kaplama işlemini gerçekleştirebildinizmi? Sonuçlar ne oldu?


    Yorum yapan arkadaşlar MotorSilk ugulaması yapılırken ısı seviyesinin yüksek olmasına değinmişler fakat MotorSilk tanımında ısı ile ilgili birşey söylemiyor. Sadece sıvı borik asit metalle karşılaşınca reaksiyona girer ve işlevine başlar deniyor. Denenmesinde fayda var diye düşünüyorum.

    Zoraki HP01 & Laser Sight
    Hatsan mod.125 Sniper .22 cal.


  • Sayın Tuka karbon kaplama işlemini gerçekleştirebildinizmi? Sonuçlar ne oldu?


    Yorum yapan arkadaşlar MotorSilk ugulaması yapılırken ısı seviyesinin yüksek olmasına değinmişler fakat MotorSilk tanımında ısı ile ilgili birşey söylemiyor. Sadece sıvı borik asit metalle karşılaşınca reaksiyona girer ve işlevine başlar deniyor. Denenmesinde fayda var diye düşünüyorum.


    sipariş geldi.yarısını arabaya kattım . ama arabada gözle görülen bir değişme yok henüz. silaha uygulama yapcam ama henüz vakit bulamadım. yaptım zaman mutlaka paylaşırım.

    namluya zarar vermeden içini temizledikten sonra ısıtılıp yapılmasında fayda olur diye düşünüyorum. her zaman ısı; reaksiyonu tepkimeyi artırır diye düşünüyorum.

    FX Gladiator
    FX GLAD.........
    egeteam.png