yaklaşık 2 3 aydır yoğun şekilde kullandığım Kral Magnum 4,5 tüfeğim artık yaşlandı ve sanırım içinde bişeyler değişmek istiyo burda daha önce okuduğum kadaryıla tüfeğin yayı falan değiştirilirken değişik marka (hatsan mod 125 yayı takmış burdan bi arkadaş) parça kullanılırmı mesela Webley Patriot Piston Contası Webley Patriot Havalı Tüfek Yayı kullanabilirmiyim bildiğim kadarıyla Webley Patriot benim tüfekten güçlü buna göre yayın boyu falan daha değişik olur işte tamamen bilmediğim için soruyorum bu aparatları benim tüfeğe takabilirmiyim takılırsa sonuç ne olur ilgili vede bilgili arkadaşlarımın yardımlarını bekliyorum saygılarımla
Yardım Kral Magnum 4,5
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
Bizimle Paylaşmak İstediğiniz Resimlerinizi Galeri Dışında Link Olarak Vermek Yasaktır.
Galeriye Nasıl Resim Yükleneceğini Bilmiyorsanız Lütfen Konumuzu İnceleyin Buradan Açtığımız Konuyu Ziyaret Edebilirsiniz.
-
-
tüfekçilerde satılan ambalajlı hatsan yayları var mavi paket içersinde,bu yaylar senin tüfeğine uymaz,senin tüfeğin piston keçesi piyasadaki tüfeklerden farklı,oring türü birşeydi hatırladığım kadarı ile siyah renkde,
tüfeğin içine aşırı derecede yağ sıkmadıysan tahminim sağlam olması lazım,bu işlere hiç bulaşmak istemiyorsan fabrikaya gönder tüfeği bir kereliğine orda bakımını yapsınlar,ve yanında yedek yay, namlu oringi,piston contası kralınki böyle birşeydi, bunlardan iste,
senin tüfeğine uyacak yay torun tüfeklerin de var,bu yaylarda perakende satılıyor tüfekçilerde,kral magnumun yayına göre biraz uzun 6 7 sipir,ama kral magnumun yayı biraz daha kaliteli,
vursan stoger in yayıda uyar ama nerde bulacaksın daha yeni çıktı piyasaya -
maksat birazda güçlensin istiyorum burada bi arkadaş yazmıştı mod 125 yayı takmış gayette güzel oldu demişti hatta 3metreden 3cm lik suntayı deliyorum falan diyede eklemişte yanılmıyosam bu arada tüfeğe yağ falan dökmedim şaçma koyma yeri zor açılıyodu oraya bi kaç damla yağ damlattım ama oda yeni aldığım zamandı bu arada fabrikaya gönderme işini nasıl yaparım bide baştada dediğim gibi biraz güçlensin istiyorum
-
Yurtdışından getirtme imkanın olacaksa
http://www.airguns.citymax.com/catalog/item/251485/2325552.htm piston contası
http://www.airguns.citymax.com/catalog/item/251488/5414946.htm Yay
Ayrıca pellet yükleme yuvasının o-ringlerini de değiştir. -
malesef dışardan getirtmek gibi bi şansım yok ancak yurtiçi
-
Kullandığın tüfeğin yay kalınlığını spir sayısını bile daha doğru düzgün bilemiyorken bu işlere kalkışma yaralanabilirsin derim.Bu işlere girmeden önce bol bol oku,hiçbir ayrıntıyı gerekli veya gereksiz atlama.Herhangi bir arızada silahının orijinal parçalarını kullanmaya bak zira bu parçalar değiştirildiğinde mühendislik hesaplarını alt üst etmiş olacaksın ve bi tarafını güçlendirirken diğer tarafı zayıflatmış olacaksın.Yeterli modifikasyon bilgi birikimine ulaştığın zaman tüfeğinin istediğin bölümünde istediğin değişikliği yapabileceksin zaten.Her geçen gün öğrendiğin bilgiler aslında şu anda senin ne kadar da herşeyi bilmediğini ortaya çıkaracak.Bir profesyonelden fiziki destek almanı tavsiye ederim.
-
arkadaşım kral magnuma mod 125 yayını takan bendim. sana söyle anlatayım bir kaç spir kesmen gerekiyo, arkadaki plastik malzemeyide cıkartman gerekiyo, yoksa spirler arası kapandıgı için tüfek kurma yapmıyo, plastik malzemeyi çıkartıncada yay bir zaman sonra kısalıyo ve tüfek yine güzçsüz oluyo, ilk başlarda kuvvetli olmuşdu sonra gücü azalmaya başladı, ayrıca arazide belli oldu attıgınııda vuramıyon nereye gideceği belli olmuyo, tekrar eski yayını taktım şimdi iyi demek istediğim boşa ugraş bunlar, yolla fabrikaya yapsınlar orjinal hali en iyi hali saygılar.
-
önerileriniz için teşekkürler tüfeği daha önce söküp taktım ve herhangi bir yaralanma yada tüfeğe zarar gelmek gibi bir sorun olmadı az çok söküp takma işlerinden anlarım her ne kadar parçaları tanımıyor isimlerini bilmiyor olsamda bu güne kadar söküp tekrar takamadığım herhangi bişey olmadı tüfeği fabrikaya göndermek banada makul geldi ama 125 yayı falan aklımı karıştırmıştı öğrendikki o da işe yaramıyormuş madem öyle ya orjinal parçalarını isteyip kendim yapıcam yada fabrikaya göndericem sanırım bunun içinde fabrikayla temasa geçmek gerekiyo artık en kısa zamanda gerekeni yapıcaz zaman ayırıp okuyup bana tavsiyelerde bulunan tüm sayın abilerim yada kardeşlerimdende allah razı olsun diyorum teşekkürler
-
arkadasım bu işler söke taka boza parçalaya öğreniliyo zaten.bence sen guzelce dagıt tufegı ama cok zor cıkan yada takılan parcaları sımdılık sokme.sonra iyice temizle.kral yayı ve contaları bende var istersen yollarım.daha güçlü olsun istersen çapı daha kalın ve birkaç spir uzun bir yay deneyebilirsin.ha bu zaten modifiye dene şey oluyo orjinalinden daha farklı ve verimli olmasını saglayabılırsın.olmazsa soker baska seyler denersın.birde transfer delıgı dedıgımız delıgı yani pistonla namlu arasında blogtaki deliği biraz genişletebilirsin 4.5mm için 4mm yeterli bence fazla acarsan yay kırılması olayını yaşayabilirsin.pistonunu girdiği blogu önce güzelce temizle cam gibi olsun çizik kesik olmamalı.bunun için bir matkabın ucuna kısa bir harbi benzeri bişey tak ve bildiğin bulaşık telini (şu yakıpta döndürdüğümüz cinsten) sar ve hafif yağlayıp sok bloğa cam gibi olana kadar döndür.daha sonra sıcak suyla yıka ve kuru bezle kurula.diğer parçalarıda iyice temizledıkten sonra yeşil gresle yağla.ama sakın abartma yoksa tam tersine saçma namludan bile zor cıkar.yayıda taktıktan sonra olay tamam.zamanla uzman olursun.bozulcak diye korkma bozulsada atma ileride işine yarar.hadi kolaygelsin.dikkatli ol.