- Resmi Gönderi
Değerli Arkadaşlar,
2 yıl önce satın almış olsuğum, Toshiba Portege G500 Smartphone, Windows Smartphone 5.0 işletim sistemli cep telefonumsan, işlemci hızının azlığında dolayı yaşadığım yavaş çalışması dışında memnundum, fakat son günlerde telefonun aküsü öldü ve şarj tutmamaya başladı tam dolumda 3 dakika konuşabiliyorum.
Aküsünü değiştirin diyeceksiniz, ama maalesef bu telefonun aküsünü bulmak olanaksız, ben aranmadık yer bırakmadım bulamadım, en son ithalatçısına ulaştım ve aküsünü talep ettim ücreti karşılığı, fakat verilen yanıt, ne bir servise yönlendiriyorlar nede şuradan satın alabilirsiniz diyorlar, "-adresimiz şudur, buraya telefonunuzdaki sorunu anlatan bir not ile gönderin, 1 hafta içinde size döner ücreti hakkında bilgi veririz, sonra ücretini ödemeniz halinde telefonunuza gereken yapılır ve size göndeririz, fakat süre konusunda size bir tarih veremeyiz uzun bekleyebilirsiniz" Tabi benim yanıtım yine aynı "-Hanımefendi benim telefonum bozuk değil, bakım yapılmasını da istemiyorum, ben telefonun aküsünü satın almak istiyorum, gönderemeyiz diyorsanız ben gelip parasını ödeyip teslim alayım" diyorum aldığım yanıt "- Kusura bakmayın akü satışımız yok, telefonunuzu gönderirseniz (biraz önceki prosedürü tekrar ediyorlar) hallederiz.
Eğer ticari ve müşteri hizmetleri memnuniyeti anlayışınız bu ise sizi kınıyor ve protesto ediyorum.
Arkadaşlar aklınızda olsun sakın ama sakın bu markanın cep telefonlarından uzak durun,