Michelin energy ve Goodyear duragrip sizce hangisi?

Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..

Bizimle Paylaşmak İstediğiniz Resimlerinizi Galeri Dışında Link Olarak Vermek Yasaktır. Galeriye Nasıl Resim Yükleneceğini Bilmiyorsanız Lütfen Konumuzu İnceleyin Buradan Açtığımız Konuyu Ziyaret Edebilirsiniz.
  • Ben de bu aralar lastik araştırması içindeyim ve tüm seçenekler içinden Bridgestone ER300 fazlasıyla öne çıkıyor. Hem kuru hem ıslak zeminde mükemmel bir tutuşu olduğu söyleniyor. Dayanımı biraz düşükmüş ama piyasada en iyi yol tutuşuna sahip yaz lastiği deniyor ER300 için. 2006'dan beri ödüle doymamış:


    http://www.bridgestone.com.tr/urunler/turanza-2/
    http://www.bridgestone.eu/bfe/v/index.js…0005101a10aRCRD
    http://www.bridgestone.eu/bfe/v/index.js…0005101a10aRCRD
    http://www.bridgestone.co.uk/bfe/v/index.js…0005101a10aRCRD
    http://www.etyres.co.uk/manufacturer-n…nflat-tests.htm

    Air Arms S400 MPR-FT .177/ Hawke Optics Sidewinder 30 Tactical 8.5-25x42
    Air Arms S410-SL Xtra FAC .22 / BSA Deerhunter 8-32x44 SWF
    Webley Raider 10 .22

    A Rh + fakat benden başkasına yaramıyor. =/

  • Michelin energy kullanıyorum.Yumuşak hamuru sayesinde ıslak ve kuru zeminlerde mükemmel performans sergiliyor,gürültüyü kesiyor,ayrıca,belli bir düzeyde yakıt tasarrufu sağlıyor olması artı bir özellik.Lokum gibi lastik diyebilirim. g;$i

    Fx T12 Typhoon 5.5 /Leapers 6-24x50 Mil-Dot AO - Norica twin 5.5-4.5 Scuba (Drager 300 Bar)
    Armsan A612S Slug 61 cm.

    Kemal Yılmam

  • Belki seçiminizin dışında ama Yokohama kullanıyorum.Hem yumuşak ve yol tutuşu güzel,hemde fren mesafesi kısa ve kaydırmıyor.

    AT 44 WX 10-LW BULL-PUP :love:

    Blow Tabanca 4.5 mm

    Üzümlü Kaplan 7+1 12 Cal Otomatik

    HER MODEL TÜFEĞE İSTEDİĞİNİZ MODELDE AHŞAP KUNDAK YAPILIR.

    [Resim Engellendi: http://i45.tinypic.com/33omgjo.jpg]

    Musa KARAOĞLAN

  • BRIDGESTONE ER 300 RULEZZZZZ.

    FX Gladiator .22 + NikkoStirling 8-32x60

    Bu Vatanın varlığının ve Bölünmez bütünlüğünün bedeli Çanakkale'de Ödenmiştir !

    Arabalar ikiye ayrılır. SCENIC ve Diğerleri :) (SCENIC 2.0 16V BVA - Yollar gidişime, Kızlar duruşuma hasta :) )

    Kula bela gelmez Hak yazmayınca, Hak Bela yazmaz kul azmayınca, Hak intikamını kuldan kul ile alır. Din, İrfan bilmeyen, bunu kul etti sanır.

  • 2004-2005'te Michelin Energy kullanmıştık, berbat bir lastikti. Yol tutuşu son derece yetersiz olduğu gibi gürültü açısından da çok iyi değildi. Aradan geçen yıllarda Michelin bu modelde yığınla değişiklik yaptı, şimdiki performansının fena olmadığını söylüyorlar. Herkesin şikayetçi olduğu konu ise Energy'lerin yanaklarının yeteri kadar güçlü olmaması. Yanaklarının çok kolay yırtıldığını ve balon yaptığını söylüyorlar. Tabii adamlar bizim yollara göre yapmıyor üretimi.

    Bu arada bir lastiğin rakiplerine göre hem ıslak ve kuru zeminde iyi tutuşa sahip olması hem de gürültüsüz ve ekonomik olması pek mümkün değil. Fiziken tutuş arttıkça lastiğin yuvarlanma direnci de artar ve bu da beraberinde gürültü ve yakıt sarfiyatında artış getirir. Gürültü son yıllarda geliştirilen yeni sırt desenleriyle oldukça düşürüldü ama yol tutuş arttıkça yakıt tasarrufu azalıyor.

    ER300'ün de en çok şikayet edilen yanı çok uzun ömürlü olmaması ve yakıt açısından çok cimri olmaması. Yakıt sarfiyatında büyük bir artışa sebep olmuyormuş ama tasarruf da etmiyormuş. Kısa ömür de yol tutuşa değer bence.

    Michelin Energy'den sonra Toyo denedik, daha da kötüydü. Ardından ABD pazarında aldığı övgülere güvenerek Kumho aldık. Kumho'lar Michelin'lerden de Toyo'lardan da iyiyidi ama ilk kış gördüğünde sertleşti ve bir daha adam olmadı. Tabii Ankara kışında yaz lastiğiyle gezmek hata ama hiç bir lastiğin soğuktan bu kadar etkilendiğini görmedik. Bu sene karar aldık, yaz lastiği olarak bir set Bridgestone ER300 alıp kışa girerken de Continental Wintercontact TS800'lerle değişeceğiz. Lastikte dört mevsim hikayesi kadar büyük yalan yok. Yazın yaz, kışın kış lastiğinin yerini hiçbir şey tutmuyor.

    Air Arms S400 MPR-FT .177/ Hawke Optics Sidewinder 30 Tactical 8.5-25x42
    Air Arms S410-SL Xtra FAC .22 / BSA Deerhunter 8-32x44 SWF
    Webley Raider 10 .22

    A Rh + fakat benden başkasına yaramıyor. =/

  • Yazın yaz, kışın kış lastiğinin yerini hiçbir şey tutmuyor.

    Tamamen katılıyorum

    FX :love: T12 + BSA 6-24 x 44 MD Side Focus
    AA :love: S410 XTRA (Mustafa Serdar tarafından modifiye edilmiştir ;d; ) + 8-40 x 50 MD Side Focus No Name

    "MUHTAÇ OLDUĞUN KUDRET DAMARLARINDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR"
    ankarateam.png

    AB RH (-)

  • Gerek Formula 1'de gerekse de Moto GP yarışlarında tüm takımların hem fikir olduğu konu Bridgestone'un Michelini ezip geçtiği yönünde. Michelin'in sadece adı var. Bende arabamı ilk satın aldığımda üzerinde Michelin lastikler vardı bunları 70 bin lm kullanıp yenilerken yine aynısından alıp 50 bin km 'de öyle kullandım. Sonra bir gün Bridgestone aldım "GR-50" Ve o zaman anladım ve dedim ki Michelinler odun gibiymiş.. O gün bu gündür hep Bridestone kullandım(GR-50, G-III ve şimdi ER300) . Geçen hafta kışlıkları çıkarttım. ER300'leri taktırdım. Ancak bunları yeni almadım. Geçen yaz Mayıs'ta almıştım. Herkes gibi bende çok memnunum.

    FX Gladiator .22 + NikkoStirling 8-32x60

    Bu Vatanın varlığının ve Bölünmez bütünlüğünün bedeli Çanakkale'de Ödenmiştir !

    Arabalar ikiye ayrılır. SCENIC ve Diğerleri :) (SCENIC 2.0 16V BVA - Yollar gidişime, Kızlar duruşuma hasta :) )

    Kula bela gelmez Hak yazmayınca, Hak Bela yazmaz kul azmayınca, Hak intikamını kuldan kul ile alır. Din, İrfan bilmeyen, bunu kul etti sanır.

  • Ben aracımı aldığımda üzerinde Michelin Premacy vardı, 1000km falan kullandım , hiç tad alamadım. Ardından Jantı büyütüp Lassa İmpetus Sport kullandım, ilk sene gayet güzeldi ama sonraki sene çok sertleşti , yalnız yanak korumasıyla falan taş gibi lastik özellikle 45 yanağa düşünce mutlaka topuk korumalı lastik almak lazım. Sonra Kumho Ecsta Supra 712 kullanıyorum. Memnunum ama sadece kuru havada :) kışın kış lastiği kullanıyorum. Lassa'nın impetus Revo diye bir modeli çıktı oldukça iddialı ama denemedim. Bir dahakine ondan alabilirim.

    Weihrauch HW100T Falcon T35x56 Premier Target
    Weihrauch HW97KL Blue Laminate Maccari Hornet MKVI
    Weihrauch HW45 .177&.22 Maccari
    Zoraki HP-01 Ultra .177
    Heckler & Koch USP Compact Blue 9x19 Para Trijicon Nightsights
    Remington Spartan SPR220 12ga 22'' Double Trigger & Hammer Coachgun
    Bernardelli Compact 9x19 Para
    CZ 75B Semi Compact 9x19mm Para
    Hatsan 250XT Tac Boss (KJW Ruger MKIII)
    Gamo PR776

  • Abi Lassa Impetus Revo da Bridgestone ER300 kopyası zaten. =)

    Air Arms S400 MPR-FT .177/ Hawke Optics Sidewinder 30 Tactical 8.5-25x42
    Air Arms S410-SL Xtra FAC .22 / BSA Deerhunter 8-32x44 SWF
    Webley Raider 10 .22

    A Rh + fakat benden başkasına yaramıyor. =/

  • Sanıyorum her markanın bazı modelleri çok iyi çıkıyor,hyundai getzde yokohamanın yazlık,continentalinde kışlık bir modelini kullandım,özellikle yokohamalarla formula aracı gibi viraj alıyorum,mitsubishi pajeromda continental vakumlular var daha iyisini kullanmadım harika yol tutuşuna ve sessizliğe sahipler,bf goodrich marka 4 mevsim lastik takmayı düşünüyorum çok methediyorlar...
    Jant lastik ihtiyaçlarınız için önerebileceğim bir adres http://www.lensoturkey.com/

    webley patriot 5.5 + hawke reflex 4-12*50 mildot
    TOZ MC 20-01(SATILDI)
    ARMSAN A612W 71+61 slug namlu(ahşap kundak,karbon plastik kundaklı,satılır)
    REMİNGTON 870 20" F.R.

  • Önceki arabamda Continental Wintercontact kullanmıştım. Kuru zeminde biraz gürültülü bir lastik ama yol tutuşundan çok memnun kaldım.

    2004-2005'te Michelin Energy kullanmıştık, berbat bir lastikti. Yol tutuşu son derece yetersiz olduğu gibi gürültü açısından da çok iyi değildi. Aradan geçen yıllarda Michelin bu modelde yığınla değişiklik yaptı, şimdiki performansının fena olmadığını söylüyorlar. Herkesin şikayetçi olduğu konu ise Energy'lerin yanaklarının yeteri kadar güçlü olmaması. Yanaklarının çok kolay yırtıldığını ve balon yaptığını söylüyorlar. Tabii adamlar bizim yollara göre yapmıyor üretimi.

    Bu arada bir lastiğin rakiplerine göre hem ıslak ve kuru zeminde iyi tutuşa sahip olması hem de gürültüsüz ve ekonomik olması pek mümkün değil. Fiziken tutuş arttıkça lastiğin yuvarlanma direnci de artar ve bu da beraberinde gürültü ve yakıt sarfiyatında artış getirir. Gürültü son yıllarda geliştirilen yeni sırt desenleriyle oldukça düşürüldü ama yol tutuş arttıkça yakıt tasarrufu azalıyor.

    ER300'ün de en çok şikayet edilen yanı çok uzun ömürlü olmaması ve yakıt açısından çok cimri olmaması. Yakıt sarfiyatında büyük bir artışa sebep olmuyormuş ama tasarruf da etmiyormuş. Kısa ömür de yol tutuşa değer bence.

    Michelin Energy'den sonra Toyo denedik, daha da kötüydü. Ardından ABD pazarında aldığı övgülere güvenerek Kumho aldık. Kumho'lar Michelin'lerden de Toyo'lardan da iyiyidi ama ilk kış gördüğünde sertleşti ve bir daha adam olmadı. Tabii Ankara kışında yaz lastiğiyle gezmek hata ama hiç bir lastiğin soğuktan bu kadar etkilendiğini görmedik. Bu sene karar aldık, yaz lastiği olarak bir set Bridgestone ER300 alıp kışa girerken de Continental Wintercontact TS800'lerle değişeceğiz. Lastikte dört mevsim hikayesi kadar büyük yalan yok. Yazın yaz, kışın kış lastiğinin yerini hiçbir şey tutmuyor.

  • michelin tavsiye ederim şu an iki markayıda kullanıyorum ama michelin her zaman 1 adım önde işi bilenler michelin der. su tahliyesi , yol tutuş mükemmel, fren mesafesi en kısa olan lastiklerden biri daha ne deyim.ama goodyearda kötü bir lastik değil. g;$i

    hamdım piştim yandım oldum.

  • Özgür abi benim arabamda Michelin Energy var, 3-4 senedir kullanıyorum gel bak lastiklere.
    Bence çok şahane yol tutuşu.... kötü diyenler olmuş bence süper. Fren mesafesine de harika.. Pamuk gibi bir lastik, ancak tek dezavantajı extra pamuk gibi olması o yüzden dağa taşa pek gelmiyor asfalt için kullanacaksan ben kesinlikle tavsiye ediyorum.


    Bu yorumları bence dünyanın en iğrenç ve en kötü lastiği statüsüne koyduğum GOOD YEAR GT-2 'den sonra yazıyorum. Bu lastiğin üzerine Michelin Energy e geçmek benim için tamemen yeni bir devir yarattı.

    Köksal 26.05.1984
    ANKARA A Rh (-)

    ankarateam.png

  • Lastiklerin çok yumaşak olmasının tek kötülüğü yanaklarının çabuk balon yapması ve taşlı yollarda çabuk zedelenip parçalanması. Benim aracım 850 kilo olduğundan dolayı sert düşülen çukarlarda birçok araca göre şanslıyım ancak; yazın malatya'ya gidince köy yolları var oralarda çok dikkatli olmalıyım çok taşlı.

  • Universiteden sonra ilk is yerim bir lastik fabrikası idi (Sene 1999-2000) , burda okudugum dalla hic alakası olmayan bir bolumde radyal kalitede (binek arac lastiği kalite bolumu) calıştım .Çok değişik seyler öğrendim.Her neyse burada iken rakip firmaların ve kendi urettiğimiz eşdeğer ebat binek lastikleri dayanım , hız vs. gibi testlere tutardık .Kapalı bir odada bir tambur uzerinde lastiği ağırlık uygulayarak döndürmek gibi tarif edilebilir .Kalite açısından sıralama genelde değismezdi 1.Michelin 2.Bridgestone 3.Pirelli 4.Goodyear .Ayrıca kesit alıp incelendiğide en homojen dağıim Michelin'lerde görünürdü .Belki aradan geçen zamanda teknolojide değisiklik olmuştur fakat ben çok sanmıyorum .Michelinde , Bridgestone'da kullandım bence en konforlusu Michelin .Bridgestone sert bir lastik , konforo ve yol sesine negatif etki ediyor.

    ---Şimdilik havalı yok & Tasco 2-8x32
    ---Escort Aimguard Pump Action + Walther Red Dot
    ---Huglu Mini 103D 36Cal.

  • Bu arada seneyi yanlış yazmışız ,1999-200 değil 1996-1997 olacaktı

    ---Şimdilik havalı yok & Tasco 2-8x32
    ---Escort Aimguard Pump Action + Walther Red Dot
    ---Huglu Mini 103D 36Cal.