3 gun once at44 s10 tufeğim bozulmuştu sacmayı atarken artık gozle gorebılıyordum ve sağlamkende atışları cok sapıyordu ben sadece atmıyor dıye gonderdım ve plastık kundağin dıpçığın cevızle değiştırılmesını ıstedım bugun geldı ve cevız dipçık ve kundak bır harıka işçilık super nerdeyse tufeğin heryeri değişmiş cevız dıpçık ve kundak harıcı para vermedım ve atışları cok ısbetlı ve tesırlı olmuş hatsana buradan cok teşekkur ederım
hatsanın servısı mukemmel
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
-
-
-
Yeni kundağınız hayırlı olsun. Hatsan bayağı bi yol kat etti fakat hala internet sitesi türkçe olamadı
-
saol arkadaşım
kundaktan zıyade sılah cok kuvvetlenmış ben onu anlayamadım nasıl oldu
-
Abi türklere güven olmaz yakarız bu gezegeni
-
yapana minnettarım
-
Mahsuru yoksa kundağa ne kadar ücret aldılar ögrenebilir miyim?
-
kuvvetlenmıs derken gücü artmıs yanı bu işlemi sende yapabılırsın kundak sokulur emnıyetın hemen altındakı delıkten 4 numaralı uzun bır alyanla sag ve sola cevırerek artırılıp azaltılabılır
-
hatsana minnettarız.
-
Hatsan bizi mühendis etti diyen arkadaşlar vardı aynen katılıyorum . ama birde müh. olmaya uğraşmayıp bu işten soğuyanlar var. şahsen ben bir süre ara veriyorum bu işe. en azından kendimi maddi olarak toplayıp bi diana yada weihrauch alana kadar. hatsanın servis anlayışı gerçekten takdir edilecek seviyede ama bunun sebebini araştırmaya kalksanız fazla derine inmenize gerek yok şahsen ben anladım ki çok çalışıyolar gerçekten,ister istemez geliştirmişler firma olrak bu konuda kendilerini.herkesin hatsanı benimki gibi çıkıyosa ozaman bu adamlar üretici değil servis sağlayıcı firma olmuş çıkmışlar haliyle en çok yaptıkları işte profesyonelleşmişler. şöyle söyleyim optima trio'm kutusunu açtıktan 3 gün sonra servise gitti. bi geldiki patriot olmuş mübarek. ama 1500 atış daha yaptı puffff... ne yani kardeşim uğraşamam ben her ay servisemi gönderecem. tüfek 120 tl git-gel kargo 30. velhasıl saldım gitti. para biriktirip hw97 filan almayı düşünüyorum önce yaylıdan bi geçelim pcb ler bitmedi ya . neyse çok kafa şişirmeyim. benim şahsi düşünce ve tecrübelerim tabi bunlar, bende belirtmek istedim. saygılar selamlar...
-
Benim Webley Raiderim de valften hava kaçırmaya başlamıştı. Gönderdim Hatsan'a.
Geldiğinde tüfeğimin tüm vidaları, hızlı dolum kısmı, valfi, oringleri ve namlu ucu vidalı parçasıyla birlikte yenilenmişti.
Bir kuruş dahi almadılar. Hatsan'ın teknik servisine 10 üzerinden 10 bin puan veriyorum. -
Zamanında bende de Webley raider vardı. Birkaç şikayet üzerine Hatsan'a gönderdiğimde problemleri halledilmiş 3 gün içinde geri gönderdiler. Servisi konusun da bende 10 üzerinden kesinlikle 10 veriyorum. En güzel özelliği bu Hatsan'ın. Tüfeğinde problem mi var, al eline kağıt kalem yaz tüfeğin problemlerini, koy kutunun içine yolla gitsin. Yenilenmiş bir biçimde elinde oluyor
-
Hatsanzedeler hiç bulaşmamış ne güzel Kendi halinde herkes
Not: Bende bulaşmıyorum sadece teğet geçtim.
-
arkadaşım bende hatsanın sahıbının kardeşi değilım ya gonderdım sadece ateş etmıyor dıye şıkayetım oldu adamlar 10 numara değil 100 numara gerı gondermışler bılemem belkıde benım şansıma
-
Bir kuruş dahi almadılar. Hatsan'ın teknik servisine 10 üzerinden 10 bin puan veriyorum.
+1000... -
paramparça ettiğim mod 125 i.garantisi bittiği halde sıfırı ile değiştirip göndermişlerdi.
hatsana teşekkürler. -
Tamir edilerek gönderilen tüplerimden biri hava kaçırıyordu bunun üzerine yaptığım görüşmede tüplerin tamamen yenileriyle değişimini talep ettim kabul ettiler yenileri geldi .. Bazen kızıyorum hatsana ama her defasında gönlümü alıyorlar
-
Hatsan'ın servis ihtiyacına cevap vermesi çok güzel.
Mutlaka takdir edilmeli,ama birde şu silahlar servise ihtiyaç duymasa herkes çok daha fazla memnun olacak.
Ben hemen hemen hiç kimseden Weirrauch veya Diana'nın servise arıza nedeniyle gittiğini duymadım.
Umarım bu seviyede kaliteyi yakalarlar. -
Gidiyorlar ama sadece yay kırıldığı için, o da zaten normal bir durum. Kırılmasa bile gücü düşüyor ve zamanla değişimi gerekiyor.
-
Anlamakta zorladığım bir konu var. Şimdi arkadaşların yorumunu okudum hemen hepsi tüfekleri arıza yaptıktan sonra Hatsan ın yaptığı servisin memnuniyet verici olduğu hakkında. Ya düşünüyorum hiç kimse demiyor ki bu tüfek bu kadar iyi olsaydı arıza yaparmıydı ? Veya servise giden tüfekler neden olağan üstü olarak geri dönüyor. Zamanında bu üretim 4/4 lük yapılsada bizde burada Hatsan' ı tartışıyor olmasaydık daha iyi olmazmıydı. Ben en son edindiğim Hatsan alttan kurmalı tüfeği Hatsana hediye ettim Gerçekten fabrikasına iade ettim ve rica ettim ki bu tüfeğin aynısı veya yenisi bana göndermemelerini istedim. Yani tüfeğe verdiğim parayı onlara hediye ettim. Kendime iyi bir PCP alacam.;#^+.
-