genelde herkez hatsanın servisinin iyi oldugunu söyler bence berbat bir servisi var. 17 gün önce hatsana tüfegimi optıma 550 mı gönderdim namlusu yukarıya dogru yamuktu diye bugun tüfegim geldı kutuyu bır actım kundagın vida yeri yukarıya kadar çatlak namluda mengene izleri var pas var cızık dolu kısacası tüfegin içine etmısler. aradım sebebini sormak için 3 kısı o ona o ona baglayıp durdular en sonunda birine derdimi anlatabildim. kargodan olmustur dediler bende neden nasıl olabilir dedim adam karpuz atar gibi atmaz herhalde arabaya tüfegi dedim o da bizden kaynaklanmaz dedi bende yüzüne kapadım telefonu yoksa agzımı bozacaktım. ülen ben tamıre gönderiyorum adamlar tamırlık edip bana yolluyolar. ne servisinden nede aradıgımda müsteriyle yanı benle konusma tarzlarından hiç hoslanmadım daha kırılsada kı kırılmaz üzere hatsana geri yollamam. zaten 20 günde falan yolluyolar kutunun içine kagıt falanda koymamıslar tüfek sallanmasın diye gelısıgüzel atmıslar kutunun içine dahada kımseya burda orduda hatsan tüfeklerinden öneride bulunmam artık böyle magdur ettikleri için beni. yorumu sizlere bırakıyorum arkadaslar...
HATSAN BENİ MAĞDUR ETTİ...
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
-
-
geçmiş olsun.
-
Bence sen al tüfeğini, git fabrikaya... Kargo belgelerini de götür yanında senin gönderdiğin ve sana gönderilirken verilenleri... Kundaktaki kırığı ve mengene izlerini gösterdikten sonra tüfeğinin yenisiyle değiştirilmesini talep et, muhtemelen istediğini yapacaklardır...
Arkadaşlar, böyle değerli ve hassas bir malzemeyi kargolayacağımız zaman, uzun iş de olsa (ben öyle yapıyorum) bir digital makinayla sağdan, soldan, üstten ve alttan resimlerini de (tarih damgası da olacak şekilde) çekip ekliyorum içinde, orijinalleri de makinamda ve bilgisayarımda duruyor... Böylece "bize geldiğinde böyleydi" falan gibi saçmalıkları anında bertaraf ediyorum ve gönderdiğim yeri de arayıp kargonun içindeki resimleri görüp görmediklerini soruyorum bu konuşmayı da kayda alıyorum ki "biz böyle bir konuşma yapmadık" diyemesinler... Ondan sonra dert onların derdi...
Sevgiler,
-
iyi dileklerinize tesekkür ederim. ama hatsan izmirde ben ordudayım ama dediginizi yapmayı cok isterdim alıpta kafaları atmayı hay sizin yapacagınız tüfege deyi bunları yapardım emin olun yakın biryerde olsalardı ama taaa izmirdeler. napalım ilk magdur ben oldum sanırım Allah baskalarına vermesin çünkü tüfeklerim benim için cok önemlı tek ve en büyük hobim bu benim. saygılar hepınize.
-
Koliyi gönderirken özen göstermedikleri doğrudur.
Daha önce Mod 125 i gönderdiğimde Muzzle break kırık gelmişti.
Kargoların da nasıl taşındıkları meçhul. -
kardeşim geçmiş olsun bu kadar kırılıp sinirlenmene hiç gerek yok seni temin ederim, tufeği yarın guzelce sar sarmala ve hatsana ödemeli gönder ,ara dahili 120 den fikret beyle goruş olmadı mutlu beyi bul derdini anlat bu adamlar pırlantadır seni ikiletmezler tufeğin yenisini bile isteye bilirsin uslubunu bozma kızma derdini olduğu gibi anlat ve her gun ara tufeğinin durumunu sor haftasonu elinde olur selamlar....
-
Keşke Açıp Kontrol Etseydiniz Diyecem tutanak tutturaydınız keşkediyecem forumda arkadaşınbiri bu sorunu yaşamışparasını ödememişler
-
geşmiş olsun kardeş yanlış anlamada bir yanlışlık olmasın yani hatsan müşterileri ile çok ilgili namlu yamulması bendede olmuştu servisi aradım tüfek hakkında ne şikayetiniz varsa bir kağıda yazarak tüfekle beraber gönderiniz dedi aynen dediği gibi gönderdim namluyu değiştirmişlerdi tamamen de boyamışlar yani temiz bir vaziyette geri göndermişlerdi.
Keşke Açıp Kontrol Etseydiniz Diyecem tutanak tutturaydınız keşkediyecem forumda arkadaşınbiri bu sorunu yaşamışparasını ödememişler
kargo tutanağı hikaye bence şimdiye dek ben hir bir zararı karşıladıklarını görmedim -
fikirlerinize cok tesekkür ederim ama zaten 15 17 günde felen geldı tüfek elıme ne boyanmıs nede namlu degismis aynı namlu sankı bükerek birsekılde düzeltmisler namluyu dahada göndermem önemı yok elımde kırılsın cöpe gitsin. yayı bile rica ettim degistirmemisler sadece conta degismis catlak oldugunu söyleyıncede kargodandır dediler belkı öyle ama o tüfegi yatagun gibi sıkı sıkı sarıp güzelce paketleye bilirlerdi en azından ama benim gönderdigim gibi bir kenardan acıp aynı kenardan içeri koymuslar paket acık gibiydi neredeyse okadar önemsızce paketlemısler. bende bazı arkadaslar gibi tesekkürlerimi sunmak isterdim ama onlarınkı gibi ilgilenilmemis tüfekle. sizde garantıye gönderip tüfeginiz pas içinde kundak çatlak namlu degismemiş cizik içinde geri gelse sizde kızardınız hakverin birazda yanı kızmakta sınırlenmekte biraz haklıyım sanırım. birde aradım cepten bayaga konustuk kapattım geri arayıp gönderin falanda demediler kargoda suc deyıp kestırıp attılar. hepınıze iyiaksamlar tesekkürler yorumunuz ilginiz için.
-
çok geçmiş olsun.
bencede Fikret bey ile görüş çok iyi insandır.benim kendimin sebep olduğum problemleri bile ücretsiz değiştirip yolluyorlar.
hatsanın servisi bence gayet güzel .sen hiç sinirlenme gönder tüfeği hatsan ödemeli.yanınada yaz sorununu dilekçeni yolla.kesin problemini çözerler. -
Kimbilir kiminle konuştunuz.Bir kişinin o günkü psikolojik durumunu HATSANa maletmeniz ne kadar doğru.Şu anda kzıgınsınız belki ama bu sizin tüfeği kafalarına çarpıcam,ne biçim mal gibi cümleler kurmanızı gerektirmez.Yetkili kişilerle görüşmüş olsaydınız sizin bu laflarınızı çekene kadar size tüfeğinizin yenisi gönderilirdi.Ben AT44 4,5 luk tüfeğimi gönderdim 5,5 yaparmısınız dedim adamlar kundağı söküp sıfır 5,5 AT44 e takıp yollamışlar hatta kargo ücretini bile ödemişler.Bence sakin olup uslübu bozmamakta fayda var
-
siz at 44 ünüzü keyfi olarak 5.5 olarak degistirmelerini istiyosunuz ve adamlar sıfır olarak kundagı cıkarıp degistiriyolar da. benim ne günahım varda sorunlu tüfegi daha sorunlu sekılde gönderiyolar. en az 15.16 gün içinde 6 kez aradım rıca ettim halloldumu diye tesekkür ettim gönderiyoruz dediklerinde zahmet oldu dedim eeeee karsılıgı neoldu garanti kagıdımı yoktu vardı. bakın gecenlerde duydum birisi isim vermıcem torun marka 80 tl lik tüfegini faturasız sekılde fabrıkaya göndermis fabrıka yayını arızalı tüm parcaları sıfır olarak degistirmis ve yanınada yedek yay yollamıslar. bu yaylıların en ucuz tüfegi ama gayet cıddı bır sekılde ılgılenmısler.saygılar.
-
Kalite tartışmasına girmem ama ; bende 125' imi elden kendim götürdüm. Bekletip ,çay ikram ettiler.Yay-keçe-pas vb.tüm servisini yapıp ücret almadan teslim ettiler. Bende diğer arkadaşlara katılıyorum. Tüfeği üzerine not yazarak ve öncesinde ilgili kişilerle telefon ile görüşerek fabrikasına takrar göndermeniz menfeatinize olacaktır.Selamlar.
-
Bu tavsiyeler arkadaşın sorununu çözmek için ise sorun yok. Ama kusuruma bakmayın evlere şenlik bir durum bu. Bir firmanın servisi iyise iyidir,kötüyse kötü. Yok, "Ahmet'e söyle, o olmadı Mehmet daha iyidir" şeklinde bir durum varsa, ki var, karşımda firma yoktur demek ki. Ayrıca, Hatsan'daki adamın psikolojisi arkadaşın derdi midir ki, bunu düşünsün.
Ben olsam, bu durumdan kurtulur, bunu aklımın bir köşesine yazarım, ki yazdım. Hatsan: Ne çıkarsa bahtına (servis dahil)
-
Bu tavsiyeler arkadaşın sorununu çözmek için ise sorun yok. Ama kusuruma bakmayın evlere şenlik bir durum bu. Bir firmanın servisi iyise iyidir,kötüyse kötü. Yok, "Ahmet'e söyle, o olmadı Mehmet daha iyidir" şeklinde bir durum varsa, ki var, karşımda firma yoktur demek ki. Ayrıca, Hatsan'daki adamın psikolojisi arkadaşın derdi midir ki, bunu düşünsün.
Ben olsam, bu durumdan kurtulur, bunu aklımın bir köşesine yazarım, ki yazdım. Hatsan: Ne çıkarsa bahtına (servis dahil)
Elbette tüm tavsiyeler arkadaşın sorununu çözmek için. Ama sonuçta Hatsan marka alınmış bir silah var ortada ve sorunlu. Anladığımız da sorunun kaynağı üretici firma. Arkadaşın sinirlenmesi de gayet doğal. Fakat sorumluluğunu almayan üreticilere sorumluğu almaları gerektiğini bilmeleri adına , olayın üzerine gidip sözkonusu mağduriyeti ilgilisine yani üretici firmaya düzelttirmek için ne gerekiyorsa yapılması kanaatindeyim.Aman boşver ,zaten üretici firma şöyle böyle, düşüncesiyle hareket edilirse,firma izlediği politikaya devam edecek ve çok daha tüketici zarar görecektir. Ama karşılarında hakkını arayan bir tüketici gördüğünde satış ve teknik servis anlayışını gözden geçirmek zorunda kalacaktır. Selamlar
-