kötü niyetli görmek kimsenin haddine değil. Sadece tuhaf olan illa can mı yanması lazım ders almak için. Foruma bakıyorum mod125 155 mi demiş adam. Çoğu kişi aman ikinci el gamo al hatsana bulaşma. üstüne gitmiş hatsan almış. Bozulunca veryansın. e kardeşim sen haketmişsin. aa değiştirmiş firma bu da onların güzellikleri. tamir edebilecekleri halde değiştirme yapmaları açısından. ama sonra bakıyorum adamın içi sinmemiş ver değiştirsin, yok ağır gelmiş tavsiye aynen şöyle:kötü kullan haşat et gönder değiştirsinler. e bu adamlar bundan sonra daha kötü tüfek yapsa yeridir. hiç hatsanın savunamam. çünkü savunulacak bir tarafı kalmamış. ama kullanıcılarda aynı şeyi yaparsa yabancı kaç tüfek gelecek sizce türkiyeye. kim böyle istekleri olan tüketicilerle uğraşmayı göze alarak mal getirir yurt dışından. sadece tüfek değil pellet bile getirmezler. yerli firmalarda meydanı boş bulur istediği gibi at koşturur. olan bundan ibaret. yine dua edin Fx Evanix falan gelmiş Türkiyeye. Ama gelmeye devam edermi orasını siz benden daha iyi bilirsiniz. Eğer o markalarada aynı istekler aynı beklentiler yapılıyorsa vay ithalatçının haline. Türkiyede yaşamadığımdan pek bilmiyorum. 2 aylık iznimde görürüz öğreniriz bizde durumları.
HATSAN Rezaleti
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
-
-
Fx Evanix falan gelmiş Türkiyeye. Ama gelmeye devam edermi orasını siz benden daha iyi bilirsiniz.
asıl boyler yaparsa ıthal tufek gelır turkıyeye.bız demıyozkı ucuz yapsın,koftesı az olsun.forumun yarısı dedı bunu; dıana kadar kalıtelı tufek yapsında, gerekırse 1 mılyar verelım.3 defa hatsan alan abılerım var,ıthal tufek kadar para dokenler var hatsan modıfıyelerıne.yapsın adam gıbı bı tufek,pahalı mahalı.en azından turk malı alırız. garantısı ıyıymıs.ya ben kullanamadıktan sonra garantısı servısı ıyı olsa ne. gucluymus.vuramadıktan sonra gucu napcam. ayıptır yahu.hatsanın tesısı gıbı tesıs cogu ulkede yok.amacları ne anlayamadım.bı tufegın namlusu yamuk yapılır mı yaw.en basıt tornacı bıle sıze duz bı namlu cıkarır.esefle kınıyorum ha(L)tsanı
-
Ya ne yorumlar yapılmış ne taktikler verilmiş.Yok fukaraya ver aşındır kır parçala gönder,bu mu etiğiniz kardeşim sizin?? sayın refrigatior eğer aldığınız tüfeği beğenmediyseniz bunun değişim yeri fabrika değil aldığınız yerdir!!!Duydunuz mu??Tüketici hakkı var var olmasına da sen tüfeğimden memnun değilim diyorsun arızalandı demiyorsun,sonrada sizin telkinlerinizle servise yöneldim diyorsun.Serviste ne işin var??Tüfeği nerden aldıysan oraya gideceksin adam da tüfeğini değiştirmezse burda kardeşlerin olarak hep birlikte bağırıp çağırcaz,yada tüfeğin arızalanıp HATSAN servise yolladın da yapmadılar mı,hep birlikte sesimiz çıkacak.Kusura bakmayın da bu düpedüz haksızlık
Bana göre buda doğru değil ben satıcı olsam ve aynı durum benim başıma gelse tüfeği asla değiştirmem neden değiştireyimki şayet tüfeğin bir arızası yoksa üretim hatası yoksa daha neden değiştireyimi neymiş müşteri memnuniyetiymiş her şeyinde bir sınırı ölçüsü olmalı seninkini değişirim ahmet gelir onunkini değiştiririm mehmet gelir onunkinide değiştiririm bilmem kim gelir sonrada bu işin moku çıkar ardı arkası kesilmez bence ya arkadaş çok kızmış olayı kafasına takmış bazı gerçekleri anlayamıyor yada arkadaşın ticaret anlayışı farklı halbuki ortada eğri bir durum söz konusu değil..
-
Iyi arastirip almak lazim, zaten forumumuzun guzel yani da o. Tecrubelerimizi, yasadigimiz sorunlarimizi paylasmak. Iyi bir arastirma ile o tufek hakkinda yorumlari ogrenebilmek idi. Mevcut durumu Hatsan Rezaleti diye aciklamak bence azicik abartili olmus.
-
Ben bir tek yerde katılıyorum mağdur kardeşimize. O da ilginin boyutu. Kardeşimiz çok uzun ve tafsilatlı olarak derdimi anlattım diyor. Haklı veya haksız. O firma ile kardeşimiz arasında. Ama firmanın da aşırı olmasa bile aynı derecede ilgi gösterip: "efendim üzüldük beğenmediğinize ve/veya memnun kalmadığınıza. Ama felan sayılı filanca yasanın falanca maddesinin şu bendine göre değiştirmek zorunda değiliz; kaldı ki falanca tüketici hakları yasasının filanca fıkrasında da şu deniliyor. O nedenle size yardımcı olamıyoruz, üzgünüz." demesi ve yanına ne bileyim; gönül alma babında bir harbi kiti koyması filan şık olmaz mıydı ?
Ben gittim İstanbul' da sıradan bir avcı dükkanından 600 Liraya Gamo Viper Express aldım. Bir süre sonra aşırı hafif geldi ve oturaksız bulmaya başladım. Çok güzel temizledim ve kutusuna koydum, faturasını POS slibini yanına koyup dükkana girdim. Diyalog aynen şöyle:
- Oo abi hoş geldin, hangi rüzgar attı seni ? hayırdır, sorun mu çıktı ?
- Yok yahu, sorun değil de, bu makina beni açmadı kardeşim yahu...
- Aa niye ?
-İşte hafif, oturaklı değil, öte beri
- Bakalım abi, kullandın mı hiç ?
- Eh, dürbün sıfırlamaya 10-15 el, hedefe de 15-20 el. Ama temizledim.
- Abi bakalım müsaade edersen.
Adamlar ben ikram ettikleri nescafe' yi içerken 3 kişi sırayla incelediler ve sonunda aldığım tepki şu:
- Abi silahta sorun yok. Ama ahlaki olarak bunu biz 2. el satmak zorundayız. O yüzden kusura bakmazsan senden bir 100 TL keseriz. Ama sorun olur dersen canın sağ olsun.
- Haklısın biraderim diyecek bir şeyim yok.
- Yaa abi sen bizim abimizsin 100 TL için de seni mi üzeceğiz ? Gel bak başka model var mı aklında ?
Reyonda istediğim silahı bulamayınca paramı eksiksiz kuruşuna kadar iade ettiler ve Hatsan Mod 125' im için 3 kutu Gamo paraşüt hediye ettiler.
Bu dükkan toplasanız 30m2 bir yer. Eti ne, budu ne ? Ben Hatsan gibi koca fabrika aynısını yapsın demiyorum. Hiç değilse yukarıda yazdıklarımın %10' unu yapsa...
Geri kalanına ise kötüleme, yerme taraftarı değilim. Hele şark kurnazlığına hiç yokum. "Dağılana kadar kullan, sonra gönder sıfırlasınlar" gibi bir mantığı ise anlayamıyorum. O firmanın gideri de milli servet değil mi ? O firmanın "görev zararı" olarak hanesine girecek gider orada çalışan ve sizin benim gibi ekmeğini kovalayan işçinin zam ümidinden çalmayacak mı ?
Detaylı düşünelim kardeşlerim. Atışa hazırlanırken rüzgar sapmasını geze giriyorsak, dürbünde pipper (Türkçesini bilmiyorum özür dilerim) kaydırıyorsak bunları da düşünelim. Unutmayalım, atıcılık mantık, düşünce, taktik; kısaca bir beyin sporudur. Böyle şark kurnazlığı sizler gibi elit kardeşlerime yakışmıyor.
Hatsan kötü diyenlerin bir de yabancı forumlarda en ünlü ve burada 6-7 kişinin asgari ücreti fiyatına satılan tüfekler hakkında yaptıkları yorumlara bir bakmalarını öneririm. Memnun kalmayan kişi, en sevdiği varlığı bile yerden yere vurabilir. Hissi davranmayalım. Unutmayalım, bizler beyin sporu yapıyoruz...
Uzun oldu di mi
Saygılarımla
-
- Resmi Gönderi
Güzel yazmışınız Murat bey,
Acımasızca "Vurun abalıya" her ne türlü olursa olsun olmamalı, satıcının kibarlığı kadarda müşterinin kibarlığı önemlidir.
-
Üstüne fark vereyim başka silah verin dedim--olmaz dediler.Düşük bir modelle değiştirin diye not ekleyerek yolladım--geri iade ettiler.Bu kadar zor mu bunu yapmak?
kanunen alinan bir mal 7 gun icinde satilabilirligi bozulmadan alinan yere iade edilebilir. bu sure gecildiginde artik mal iade edilemez ancak ariza durumunda garanti kapsaminda islem gorur. yani bir urunu alip bir sure kullandiktan sonra ustune fark verilerek bir ust modelle degistirilemez cunki o mal artik 2. el olmustur. yapilabilecek sey, silahi ikinci el olarak satisa cikarip, sattikdan sonra ustune para koyup yeni silah almaktir.
magnum silahlar a gelince, bu tur yaylilarda ozellikle bu gucu saglamak icin iclerine konmus yay ucu agirligi sebebi ile isabetsizlik olur. bu gibi tufeklerde en iyi sonuc bipod kullanilarak alinir.
-
Ya ne yorumlar yapılmış ne taktikler verilmiş.Yok fukaraya ver aşındır kır parçala gönder,bu mu etiğiniz kardeşim sizin?? sayın refrigatior eğer aldığınız tüfeği beğenmediyseniz bunun değişim yeri fabrika değil aldığınız yerdir!!!Duydunuz mu??Tüketici hakkı var var olmasına da sen tüfeğimden memnun değilim diyorsun arızalandı demiyorsun,sonrada sizin telkinlerinizle servise yöneldim diyorsun.Serviste ne işin var??Tüfeği nerden aldıysan oraya gideceksin adam da tüfeğini değiştirmezse burda kardeşlerin olarak hep birlikte bağırıp çağırcaz,yada tüfeğin arızalanıp HATSAN servise yolladın da yapmadılar mı,hep birlikte sesimiz çıkacak.Kusura bakmayın da bu düpedüz haksızlık
aynen katılıyorum
-
Burada satıcı hususuna bende katılıyorum.
Hatsanın müşteri memnuniyeti oldukça iyi olarak değerlendirilip burada da defalarca yazılmış.
Hatsan bu tüfekleri bayileri aracılığı ile satıyorsa bayilerde elini taşın altına koymalı.
Yukarıda verilen güzel örnekte olduğu gibi iyi bir bayi isen o müşteri ile birlikte onun yönlendireceği kimseleri de kazanırsın.,
Esnaflık budur, yok ben onu sattım, artık almam, git kime şikayet edersen et, gibi mantık güden bayi ile de kimsenin işi olmamalı.Geçen gün bir olay yaşadım. Aldığım bir ürünü bayisine giredek iade etmek istedim.
Adamlara kullandığım süreyi de göz önüne alarak siz ücretinizi kesin peşin verdiğim paramın üzerini de bana verin dedim.
Bayide ki satıcı olduğunu zanneden adam(ki patron) sekreterinin önünde istifini bozmadan ve bacak cabak üstüne atmış bir vaziyette beni kibirlice dinledi.
Paranı alamazsın biz bunu baştan anlatıyoruz alan kimselere dedi. Bende kendisine bugün bu parayı sizden alacağım dedim ve iş yerinden çıkıp bu firmanın genel merkezini aradım. Direk satış müdürü ile görüştüm. Adam derdimi dinledi ve sizi birazdan arayacağım dedi. 10 dk sonra beni aradı, o işyerinden şu kişiye gidin size yardımcı oalcak dedi. Sonuç: 1 saat sonra paramı aldım, hemde pazarlık ettim ve istediğimden fazlasını aldım. Akşamda satış müdürü beni aradı, işiniz halloldu mu dedi. Eğer hallolmasaydı biz gerekirse o bayinin kendine çeki düzen vermesini sert önlemler alarak sağlayacaktık ve bundan onlar zararlı çıkacaklardı dedi.Adama nasıl teşekkür edeceğimi bilemedim ve şunları söyledim: eğer siz benim maduriyetimi gidermemiş olsaydınız sizinle bir daha ticaret yapmazdım, siz benim maduriyetimi giderdiniz ve bunun sonucunu takip ettiniz, sizinle her zaman çalışacağım dedim.
Sorun yaşadığınız satış noktalarının ana firmalarınz bildirmeniz de de çok fayda olacaktır.
-
hatsandan memnunum, kadir abi sağolsun mod99 aldırdı gül gibi geçinip gidiyoruz, çok sefiom tüfeğimi ben yahhh iyikine ithal mal almamışım
-
hatsandan memnunum kadir abi sağolsun mod99 aldırdı gül gibi geçinip gidiyoruz çoks efiom tüfeğimi ben yahhh iyikine ithal mal almamışım
Türkçe okuma-yazma (özellikle yazma) kurslarına gitmeni ve düzgün Türkçe kullanmadan yazmamanı öneririm...
-
Iyi arastirip almak lazim, zaten forumumuzun guzel yani da o. Tecrubelerimizi, yasadigimiz sorunlarimizi paylasmak. Iyi bir arastirma ile o tufek hakkinda yorumlari ogrenebilmek idi. Mevcut durumu Hatsan Rezaleti diye aciklamak bence azicik abartili olmus.
-
Türkçe okuma-yazma (özellikle yazma) kurslarına gitmeni ve düzgün Türkçe kullanmadan yazmamanı öneririm...
Biraz ağır olmuş ama güzel yazmışsınız tebrik ederim
Konu çok eski bir konu ama madem yazdık bende bir şeyler yazayım.
Bende mod 125 kullanıcısıyım, th od modelini kullanıyorum. Bir sorunum yok henüz. 700 den fazla pellet atmışımdır. 17 metreden tükenmez kalem vuruyorum dürbünle, acemilik dönemimde işimi görüyor. İnşallah sizinde probleminiz hallolmuştur. -
çok eski bi konu ama yeni tarihli yorumlar var bende başıma geleni yazayım herkesin fikri olsun;
mod 125 im var çokta memnunum 6-7 metreden kücük üzüm tanesi vuruyor 10 metreden kurusıkı mermi patlatıyor dtürbünsüz olarak hemde, geçen sene gresleme işine kafayı takmıştım siteden bilgi toplayıp gresleme yapmak için söktüm ama namlu pimi çıkmadı biraz zor kullandım sonra sinirlendim malumunuz silah pert oldu.
hatsanı aradım bilgi notu koyup göndermemi söylediler aynen şunları yazdım
tüfeğim gayet iyiydi ancak tamamen benim hatamdan dolayı bozuldu. masraf çıkacaksa eğer, bilgi verip o şekilde parça değişimi yapın, astarı yüzünden pahalı olmasın.
istediğim birkaç şey daha vardı namlu ucundaki palsik oynuyodu onu da düzeltmelrini rica ettim ve bir not daha ekledim; 4,5 mm olan namlumu 5,5 ile değiştirirseniz tam süper olur
aynen böyle yazdım ve gönderdim yaklaşık 2 hafta sonra kargo geldi
yeni nesil gez arpacık takmışlar (bunu kendileri değiştirmiş)
namlu ucundaki plastik değişmiş
silah yapılmış (piston kısmı tamamen değişmiş)
ve namlu 5,5 mm olmuş,,
kimseyi savunmuyorum demek yanlış olur ben malımdan memnunum, her firmanın hatası olur belki hatalarınıda devam ettiriyorlar, benle çok iyi ilgilendiler teşekkür ederim onlara sonuçta ben memnunum
ayrıca pramid airdeki videoları nerdeyse tamamını izledim hammerli pnumeya bi bakın (at44) derim ben -
Levent bey gerçekten harika yazmısın.Aynen hatsan böyle zamanlada kücük hatalarını düzeltip cok iyi yerlere gelecegine inanıorum ayrıca daha 1haftalık AT-44 10 LONG BARREL var ve cok memnunum.. grupmanlarıda harika
-