bir amerikalı Gamo 1250'yi ultra modifiye ile gasramli 1080fps (36fpe) güce ulaştırmış. Her parçasıyla kendini uğraştığını belirtmiş.
RWS Super H (13.9g) .22 pellet ile 1060-1080 fps hızlar ölçmüş.
linki burada
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
bir amerikalı Gamo 1250'yi ultra modifiye ile gasramli 1080fps (36fpe) güce ulaştırmış. Her parçasıyla kendini uğraştığını belirtmiş.
RWS Super H (13.9g) .22 pellet ile 1060-1080 fps hızlar ölçmüş.
linki burada
her atışta namludan yağ fışkırıyor
her atışta namludan yağ fışkırıyor
bu silah GasRam imiş, yani yaylı değil, ve yağ fışkırmaz. basınçlı havanın ani salınımı buhar gibi görünür. Dizelle olduğunu düşünsem zaten buraya koymaya gerek görmem.
bu silah GasRam imiş, yani yaylı değil, ve yağ fışkırmaz. basınçlı havanın ani salınımı buhar gibi görünür. Dizelle olduğunu düşünsem zaten buraya koymaya gerek görmem.
Yanılıyorsun Erdem, GasRamda da aynı yağ fışkırabilir, piston önüne yağ dökülürse, GasRam ile yaylı arasındaki tek fark birinde piston yay ile itilirken diğerinde yine piston, sıkıştırılmış bir (kendi içinde pistonlu) hava ile itilir, yani atışlarda hava harcanmaz.
Ama yağlamazsanız dizellemeyen bir Gasram silahınız olabilir. Yaylı silahta yayı yağlayınca mutlaka pistona bir miktar yağ bulaşacaktır. Yaylıda da yağsız çalıştırayım derseniz yay bence zarar görür.
buda bişeymi Ankarada Gamo Hunter 440 a 1600 küsür fps yaptıran babayiğitler var
Yanılıyorsun Erdem, GasRamda da aynı yağ fışkırabilir, piston önüne yağ dökülürse, GasRam ile yaylı arasındaki tek fark birinde piston yay ile itilirken diğerinde yine piston, sıkıştırılmış bir (kendi içinde pistonlu) hava ile itilir, yani atışlarda hava harcanmaz.
ben adamın yazılarını ve yazılan cevapları da okudum. dizel etkisi olduğunu sanmıyorum. üstelik bu hızı istikrarlı olarak yapıyor, ve dizelle yaptıktan sonra niye modifiyeyle uğraşsın ki? normal yaylıya basar yağı , "ben bunu yaptım" der çıkar işin içinden.
Erdem benim söylemek istediğim GasRam silahlar hava harcamaz, yani namludan GasRamın içindeki hava çıkmaz, onun dışında disel yapmış yapmamış tarafını tartışmıyorum.
erdem abi zaten gasram'ın içineki havanın çıktığını söylememiş sanırım.benim anladığım erdem abi ''basınçlı havanın ani salınımı derken'' pelleti iten basınçlı havadan bahsediyor.
Şimdi amortisörde sıkıştırdığınız hava birden kurtulduğunda "basınçlı hava birden salınmış" olmuyor mu? ama buhar ne oluyor onu anlamadım