pistonlu tüfeklerin malum üzere kışın daha çok hızda hava yoğunluğundan dolayı atabiliyor.
turbo motorlar pistona ayrı basınçla sıkışan hava neticesinde daha yüksek bg gücü elde edilebiliyorsa, pistonların kurulu olduğu anda oraya 4-5 bar gibi bir basınç hapsedilebilse çok yüksek hızlar elde edilebilir diye düşünüyorum.
turbo sistem
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
Bizimle Paylaşmak İstediğiniz Resimlerinizi Galeri Dışında Link Olarak Vermek Yasaktır.
Galeriye Nasıl Resim Yükleneceğini Bilmiyorsanız Lütfen Konumuzu İnceleyin Buradan Açtığımız Konuyu Ziyaret Edebilirsiniz.
-
-
Sabırım, daha öncede böyle bir fikir forumda konuşulmuştu. Bencede, böyle bir sistem ile güç artar ama isabetsizlikte artar. Ayrıca böyle bir sistem tipsiz durabilir.
-
Buyrun inceleyin.
[Resim Engellendi: http://www.ana-arms.com/images/V5/DadWJeffsGun1.jpg]
-
selamlar !
arabalarin kisin turbolarinin havanin yogunluguyla dogrudan alakasi yok yogunlasmayla birlikte oksijen oraninin artmasindan ileri gelir bu fark ,turbosuzlardada olur (fazla belirgin olmaz).Oksijen orani ateslemeye dogrudan etkili olur...Yogun (soguk) hava pistonda daha fazla basinc yapabilir ama peletde ayni yogun havayi yarip gececegi icin ,hizi o kadar frenlenecektir .Sonucda degisen bi sey olmamasi lazim... EGER tüfegi soguk bi yerde kurup sonra sicakta atarsaniz belki biraz fark eder ,ama hissedilinirmi ölcülebilinirmi bilemem...saygilarimla
-
- Resmi Gönderi
selamlar !
arabalarin kisin turbolarinin havanin yogunluguyla dogrudan alakasi yok yogunlasmayla birlikte oksijen oraninin artmasindan ileri gelir bu fark ,turbosuzlardada olur (fazla belirgin olmaz).Oksijen orani ateslemeye dogrudan etkili olur...Yogun (soguk) hava pistonda daha fazla basinc yapabilir ama peletde ayni yogun havayi yarip gececegi icin ,hizi o kadar frenlenecektir .Sonucda degisen bi sey olmamasi lazim... EGER tüfegi soguk bi yerde kurup sonra sicakta atarsaniz belki biraz fark eder ,ama hissedilinirmi ölcülebilinirmi bilemem...saygilarimla
Mantığın çok iyi çalışıyor, tebrik ederimBirinde bol oksijen ile yanma var iken diğerinde sıkışma ve genleşme var, sıkışırken ısınan hava genleşirken soğur, bu doğrultuda düşünün.