GILERA FUOCO 500 ie

Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..

Bizimle Paylaşmak İstediğiniz Resimlerinizi Galeri Dışında Link Olarak Vermek Yasaktır. Galeriye Nasıl Resim Yükleneceğini Bilmiyorsanız Lütfen Konumuzu İnceleyin Buradan Açtığımız Konuyu Ziyaret Edebilirsiniz.
  • GILERA FUOCO 500 ie


    [Resim Engellendi: http://img258.imageshack.us/img258/9245/gilera500ie2007021024x7tt2.jpg]

    [Resim Engellendi: http://img218.imageshack.us/img218/8673/gilera500ie2007051024x7rv8.jpg]

    [Resim Engellendi: http://img62.imageshack.us/img62/2123/gilera500ie2007101024x7ft0.jpg]

    [Resim Engellendi: http://img258.imageshack.us/img258/6224/gilerafuocoww3.jpg]


    Teknik özellikler:

    Motor:
    Elektronik yakıt enjeksiyonlu 4 valfli tek silindir
    Hacim:
    492.7 cc
    Bore:
    94 mm
    Stroke:
    71 mm
    Yakıt:
    95 oktan kurşunsuz benzin10-11: 1
    Max güç:
    40 HP (29.5 kW) at 7,250 rpm
    Max tork:
    42.23 Nm at 5,500 rpm
    Starter:
    Electric
    Soğutma:
    Su soğutmalı
    Şanzıman:
    Twist-and-go CVT
    Şasi:
    Yüksek dirençli çelikten çift çatal boru
    Ön fren:
    Paslanmaz çelik çift disk, Ø 240 mm, two-piston caliper
    arka fren:
    Paslanmaz çelik disk, Ø 280 mm, floating two-piston caliper
    Uzunluk
    2,160 mm
    Genişlik775 mm
    Dingil mesafesi:
    1,550 mm
    Sele yüksekliği
    785 mm
    Kuru ağırlık:
    244 kg
    Yakıt kapasitesi:
    12 litre (1.8 litre reserv dahil)
    Maksimum hız:
    145 Km/h
    Emisyon:
    Euro 3

    ______________
    Diana Mod. 460 Magnum 4.5

  • Dünyanın en güvenli motosikletlerinden. Bende MP3 var 250 cc lik idealimde bu 500 cc lik motor var.

    Piaggio MP3:

    [Resim Engellendi: http://img411.imageshack.us/img411/4672/piaggiomp320066rm6.jpg]

    [Resim Engellendi: http://img411.imageshack.us/img411/5790/128011220ym2.jpg]

    MP3 e has bazı özellikler:

    * Otomobillerdeki gibi bir el freni mevcut, yokuşta park ettiğinizde orta sehpaya almaya gerek kalmıyor,
    * Ön amortisör durduğunuzda tek tuşla kilitleniyor ayağınızı yere koymanıza gerek kalmıyor.
    * Hareket etmek için gaz verdiğinizde amortisör kilidi otomatik devreden çıkıyor ve virajlarda motosiklet gibi yatıyor.
    * Motor durduğu yerde çalışırken seleye oturmuyorsanız, ne kadar gaz verirseniz verin motor hareket etmiyor olası kazaları engelliyor.
    * Sele uzaktan kumada ile açılıyor.
    * 3 fren diski olduğu için 2 tekerlekli motosikletlerden %25 daha kısa fren mesafesi var.

    Teknik veriler:

    Motor
    Tek silindir 4 zamanlı 4 sübaplı
    Ön süspansiyon
    Çift çelik borulu hidrolik amortisörlü Paralel sistem Park için elektrohidrolik kilit
    Silindir Hacmi
    244,3 cc
    Arka süspansiyon
    Çift etkili hidrolik amortisör, 4 yay pozisyonu
    Silindir Çapı
    72 mm
    Arka Fren
    240 mm disk ile
    Silindir Kursu
    60 mm
    Ön Fren
    240 mm çift disk ile
    Max Güç HP
    22,5 Hp 8.250 devirde
    Jant ölçüleri
    Ön:12"x3.00" Arka:12"x3.50"
    Yakıt
    Kurşunsuz Benzin 95 oktan min.
    Ön lastik
    İç lastiksiz 120/70-12"
    Dağıtım
    Üstten tek eksantrik, 4 sübap ile
    Arka Lastik
    İç lastiksiz 130/70-12"
    Ateşleme
    Elektronik, değişken avanslı
    Uzunluk
    2.130 mm
    Çalıştırma
    Elektrik, otomatik jigle ile
    Genişlik (En geniş yer)
    745 mm
    Yağlama
    Islak karter, pompa ile
    Aks Aralığı
    1.490 mm
    KarterYağ kapasitesi
    1,1 lt
    Sele yüksekliği
    780 mm
    Soğutma
    Sıvı ile
    Kuru ağırlık
    204 kg
    Debriyaj
    Otomatik, kuru tip santrifujlu
    Yakıt deposu
    12 lt, 1.8 lt yedek içinde
    Vites
    Değişken kayışlı aktarım sistemi
    En yüksek hız
    125 km/h
    Şasi
    Çift kaplamalı çelik boru
    Egzost Çıkışı
    Euro 3 normlarında[/QUOTE]

    ______________
    Diana Mod. 460 Magnum 4.5

  • süpermiş, bu 250cclik olanın fiyatı ne civarda?
    ben ilk defa gördüm bunu, geçen yılda maxi-scooter almayı düşünürken araştırmıştım bayağı ama bunu hiç görmedim.

    .

    AA s400 MPR FT + Falcon 10-50x60 FT MilDot Metric

    AA s510 Carbine .22 + Hawke RedDot

    ankarateam.png

  • virajda ön tekerlekler ağırlık dengesine göre konumlanıyor galiba.

    • Resmi Gönderi

    Bende 2001 model Yamaha T-Max 500 var 7 senedir bende henüz 6.000 KM de,yazları 1 -2 ay biniyorum,eşimle düz yol temde 200km hızlara rahat çıkıyorum,tabi benim modifiyelerimden sonra, ;)

    FX Revolution .22 - AirArms S410 .22 - Samyang Recluse .357 - Samyang Sumatra 2500 .25
    Weihrauch HW100 .22 - Weihrauch HW50 .177 - Weihrauch HW35 .177 - Diana Mod52 .22
    Diana Mod48 .22 - Diana Mod250 .177 - BSA Mercury .177 - Gamo Stutzen .177
    Gamo CF20 .177 - Webley Patriot .22 - Webley Longbow SE .177 - Benjamin Mod392 PA .22
    Daisy Powerline 917 .177 - Nightstalker NS1200 .177 - Smith Wesson Revolver .25

    Forum Kuralları
    Foruma Yeni üye oldum, öncelikle hangi bölümleri incelemeliyim ?

  • Bende 2001 model Yamaha T-Max 500 var 7 senedir bende henüz 6.000 KM de,yazları 1 -2 ay biniyorum,eşimle düz yol temde 200km hızlara rahat çıkıyorum,tabi benim modifiyelerimden sonra, ;)

    aman abim. mazallah dörtten az tekere güvenmemek lazım.

  • Aslında ATV arazi koşullarında, SUV veya 4x4 tabir edilen araçlardan çok daha kullanışlı ancak, cadde kullanımı zor (virajlarda motosiklet gibi yatamıyor), çoğu ülkede zaten plaka takıp trafiğe çıkamıyorsunuz. Sadece arazi koşullarında kullanmaya izin var. Türkiyede plaka takıp trafiğe çıkanları görüyoruz.

    FUOCO cadde ve çok hafif arazi şartları (toprak, köy yolları vb.)için 4mevsim uygun. Zira ön tekeri kaydırma korkunuz yok.

    RaptorX kardeşim Mp3 maalesef son zamlardan sonra 15.000 YTL gibi bir fiyattan satılıyor.

    Bu fiyata iyi bir atv alıp, çadırınınızı, silahınızı, mühimmatınızı, nevalenizi bir akadaşınızla beraber dağ-taş, çamur, çakıl, akarsu demeden taşıyabilirsiniz.

    ______________
    Diana Mod. 460 Magnum 4.5

  • atv derseniz canam (eski bombardier) yada polaris derim başka bir şey demem canam da bir model var aklnız hayaliniz durur polariste cift kişilk ama yanyana oturyorsunuz rzr 800 efi ranger utv modeli ise insanı cileden çıkaracak kadar güzel artı otomobillereki gibi arka torsiyon cubukları var yani trafidede güvenle kullanabilirsiniz 4x4 güçlü afilli .dif lock var önde jeep lerdeki warn vinclerden var. boru kafesten tavanı var you tube den bakın becerip buraya yapıştıramıyorum harika makineler ve türkiyede satış servislerde var

    bombardierde yada canam diyelim çift kişilik üst versiyon da motorlardaki gibi arka arkaya oturuyorsun alaşım jant, vinç ,güçlü

    motoru var. arka cekiş sistemleri polaris gibi torsiyon deyil ama patenti canama ait olan çok daha iyi bir sistem var şekil olarak bazı yönlerden teknik olarak fiyat olarak pahalı ve üstün görünmesine rağmen ben polaris rzr efi ranger utv yi gözü kapalı tecih ederim mini hummer mubarek.

    bu arada fiyatları 20000 doların üzerinde. :thumbup:

    hamdım piştim yandım oldum.