Piston Modifiyesi İle İlgili Üstadlara Soru__

Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..

Bizimle Paylaşmak İstediğiniz Resimlerinizi Galeri Dışında Link Olarak Vermek Yasaktır. Galeriye Nasıl Resim Yükleneceğini Bilmiyorsanız Lütfen Konumuzu İnceleyin Buradan Açtığımız Konuyu Ziyaret Edebilirsiniz.
  • _Öncelikle üstadlara saygılar_

    _İlk olarak yaylı tüfeklerdeki tepme ya da şokun pistonun ağırlığından mı yok sa hafifliğinden mi ya da ağırlık merkezi balansının iyi olup olmadığından mı kaynaklandığını bilmiyorum__

    _Konuyla ilgili birkaç sorum olacak___

    1) _Ağırlık azaltılıp Tepme ya da şok düşecekse , pistonda balanslı bir şekilde delikler açılıp bu giderilebilr mi?

    2) _Piston ağırlığı ilgili resimlerdeki gibi arttırıldığında ve bununla beraber yay mesafesi kısalınca bunun ne gibi bir artısı ya da eksisi olur ?

    3) _Pistonla ilgili başka ne gibi modifikasyonlar yapılabilir_ ?

    _Herkese sonsuz saygılarla yorumlarınızı ya da önerilerinizi bekliyorum__ Teşekkürler__

    [Resim Engellendi: http://s3.directupload.net/images/100406/temp/wrdnqrrn.jpg]

    [Resim Engellendi: http://s5.directupload.net/images/100406/temp/8hvnaw6m.jpg]

    _ Bir Soğan Soyuluyor da Yaşarıyor Gözler... Koca Memleket Soyuluyor... Görmüyor Öküzler _

    _ MOD 95 0,25 Cal. - Bushnel-Nikula 6-24 * 50 AOE _

  • 1- Evet, giderilebilir. Fakat tepmeyle birlikte güçte düşecektir.
    2- Artısı silah bir miktar güçlenir. Eksileri, tepme aşırı artar ve kurulum zorlaşır. Silahın bütün eklem parçaları aşırı yıpranır ve silah çok hızlı bir şekilde hurdalaşır.
    3- Pistona kaliteli bir keçe takılıp güzelce yanma derecesi yüksek gresle yağlanmalı.
    Çoğu silah üreticisi; canları istediği için yayları kalın-uzun, pistonları ağır- hafif, namluyu uzun-kısa yapımyo. Birsürü iyileştirme çalışmaları ve ar-ge ile modeller üretiliyo. Her silah, her yönüyle optimum düzeyde çalışıyo.Bence silahın orijinalliğini çok bozmamak gerekli. :thumbup: