Golf 6 Highline 1.6 dizel 105 hp triptonic

Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..

Bizimle Paylaşmak İstediğiniz Resimlerinizi Galeri Dışında Link Olarak Vermek Yasaktır. Galeriye Nasıl Resim Yükleneceğini Bilmiyorsanız Lütfen Konumuzu İnceleyin Buradan Açtığımız Konuyu Ziyaret Edebilirsiniz.
  • Aslında chip tuning sadece turbo araçlara değil atmosferik motorlara da uygulanıyor. Yakıt püskürtme ve sıkıştırma oranıyla oynayarak , bujileri Irityum olanlarla değiştirerek , yakıt pompasını büyüterek 2.0 litre 4 silindir bir motoru 140 beygirden 220 lere kadar çıkartabilirsiniz (ör: 320i) . 4x4 olması halinde pek farketmez ama önden veya arkadan çekişli ise tork yüzünden lastikler spin atacağından daha fazla yakar. 4x4 olanlarda 4 teker birden yere yapıştığı için spin olmaz , drag yapacağınız arabaların %95 ini alırsınız. Hız derseniz o da lastik taban genişliği , arabanın yüksekliği , hava sürtünmesi ve hava kanallarıyla alakalı. Ama ben turboyu atmosferiğe tercih ederim , çünkü turbo dediğiniz şey gaza bastığınız kadar hava-benzin karışımını anında kullanır , atmosferik ise arabanın max. verim devirine çıkana kadar (4-5 bin) biraz bekletir .
    Şu an temiz spor araba alacak olsam S3 alırdım , 30-40 bin civarı 2000 modellerini bulmak mümkün , 1.8 T quattro , 5 silindir , 180 bg. (chip ile 220) manuel (drag için iyidir) vs. vs. ... Hani bunlara gerek var mı yok . Araba benim için ulaşım aracıdır az yaksın diyorsanız , bir depoyla 1100 km giden 1.5 dci renault lar da var .

    ;grin;

    filinta

    dulce bellum inexpertis

  • yav atmosferik motoru 140 beygirden 220 beygire çıkarmak için araba kadar para harcarsın, hatta fazlasını :) dereceli egzantriği unutma,aslında atmosferik her zaman iyidir, ne kadar hacim o kadar güç, bende şu anda turbo benzinli bir araç var, tamam teknoloji kesinlikle yeni ama, eski civic vti aracımın tadının yarısını vermiyor, aile sahibi oldum,evladımız oldu diye sattım :) ama her zaman atmosferik motor derim, uzun ömürlü,sağlam,sıkıntısız, turboyu biraz dengesiz kullan bitti gitti selametle,

  • Turbo araçlarda fazla devir yapmaya gerek yok , bazı arabalarda 3-4 binde devreye girdiğinde atmosferik araçlar gibi 6-7 bine kadar kasmaya gerek kalmıyor , 4 e geldiğinde vites atmak yeterli , hele TSI motorlarda turbo sürekli devrede , DSG çift kavramalı şanzuman da işin içine girince canavar bir makine ortaya çıkıyor. Golf salak değil ya yüksek hacimleri bırakıp TSI motora geçti , GOLF R bile eskiden R32 idi (3.2 V6 240 PS), şimdi 320 PS e kadar hatta greedy supercharger ve supersprtint , borla , corsa , magnaflow egzos sistemiile 550 BG lere kadar çıkıyor. Atmosferikte o beygir için 7.0 lt V8 lazım.

    filinta

    dulce bellum inexpertis