Serdar Yeni Araban Hayırlı uğurlu olsun....Kazasız belasız kullanmak nasip olsun...Özelliklerini ve Resimlerini eklersen detayları öğreniriz.
Serdar Havsut'un Yeni Aracı Volvo S40
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
-
-
Kazasız belasız, mutlu günlerde kullan Serdar, darısı başımıza.
-
Serdar hayırlı olsun, kazasız belasız güzel günlerde kullanmanı dilerim.
-
Şahsen hayırlamıştım ama buradan da söyleleyim. Güle güle kazasız belasız kullan.
-
Renault alsın diye elimden geleni yaptım ama Volvo aldı niyeyse
tekrar hayırlı olsun.
-
- Resmi Gönderi
Renault alsın diye elimden geleni yaptım ama Volvo aldı niyeyse
İsveçli takıntısındandır, şimdi 2 tane isveçlisi oldu
Hayırlı olsun Serdar, Allah kaza bela vermesin.
-
Hayırlı olsun Serdar abi. İyi günlerde kullan.
-
Hayirli olsun, gule gule kullanmani dilerim
-
Arkadaşlar şimdi yazacaklarım sakın yanlış anlamayın. 5 gün önce, Bizim Teyze oğluyla aramızda geçen bir diyalog sadece ..
Bahsettiğim kişi son zamanlarda sık sık arabama bindi. Kendisi aynı zamanda belinden rahatsız. Kullandığı kendi arabaları ise BMW X5 ve Volvo XC60. En son bindiğinde dedi ki; Senin arabanın koltukları kadar rahat başka arabaya binmedim. BMW 'nin koltukları bile belime batıyor. Volvo biraz daha iyi ama senin arabanın koltukları belimi hiç acıtmıyor. İstersen Antalyaya kadar git hiç rahatsız olmam dedi . .
Dediğim gibi bu diyalog sadece aracın koltuk rahatlığı ile ilgili olarak aramızda geçti. Bende aklıma geldi paylaşmak istedim.
-
Hayırlı olsun. Güle güle kullansın
-
hayırlı uğurlu olsun.
arkadaşlar bakınız şekil 1.a by tuka bir sigortacıdır . Sitemize özel kasko talebinde bulunabilirim. kasko ve trafiklerde bilgileri pmden atın yardımcı olayım
-
Kazasız , belasız iyi günlerde kullanın.
Bilindiği gibi krizden nasibini alan Ford 1999 senesinde 6,5 milyar usd'ye satın aldığı Volvo'yu geçtiğimiz günlerde 1,8 milyar usd'ye Çinlilere sattı.Çin malı olarak üretileceklere kuşkuyla bakmak gerekebilir. -
Yazdım sanıyordum, öteki VW mesajıyla karıştırmışım. İhtiyarlık işte..
Aracınız Hayırlı olsun kazasız ve keyifli sürüşler dilerim. Volvo kullanada tiryakilik yapan bir araç sanırım. Çünki Teyzemin oğlunun 'da 2003 model XC70'i vardı, Şimdi XC60 aldı. İkinci el piyasası yok diye XC70'i bile satmadı. Şimdi her ikisini de hava ve yol durumunua göre kullanıyor
-
İyi dileklerde bulunan herkese teşekkür ederim , Allah hepinize daha iyilerini nasip etsin inşallah. Uzun uzun yaptığım araştırmalar sonucu imkanım elverdiği düzeyde alabileceğim en iyi aracın bu olduğunu düşündüm,bu konuda Evren arkadaşımda ön ayak oldu saolsun , buradan kendisine teşekkür ediyorum Ayrıca Başlık içinde Osman abime de teşekkür ediyorum.
Aracı şu anda deneme aşamasındayım daha sonra deneyimlerimide aktarırım inşallah. -
hayırlı olsun kazasız belasız iyi günlerde kullanın.
-
Hanım beklemeye razı olur ,arabayı beğenirse benimde niyetim S410. Sizden gelecek yorumlarıda bekliycem. Güle güle kullanın.
-
- Resmi Gönderi
benimde niyetim S410
1 adet kaldı.
-
Kazasız belasız kullanın.Hayırlı olsun.
-
allah kazasız belasız bınmek nasıp etsın
-
Kazasız , belasız iyi günlerde kullanın.
Bilindiği gibi krizden nasibini alan Ford 1999 senesinde 6,5 milyar usd'ye satın aldığı Volvo'yu geçtiğimiz günlerde 1,8 milyar usd'ye Çinlilere sattı.Çin malı olarak üretileceklere kuşkuyla bakmak gerekebilir.Bu konuda af dileyerek bir düzeltme ve bilgilendirme yapayım:
Çin otomotiv devlerinden Geely, Volvo'yu henüz satın almadı. 28 Mart'da varılan anlaşma satış şartlarının karşıklı kabul edildiği bir protokoldü yani fiili ya da resmi satış henüz gerçekleşmedi. Resmi satışın 2010'un üçüncü çeyreğinde tamamlanması bekleniyor.
Çin'in ilk özel sermayeli ve en büyük otomobil üreticisi olan Geely'nin Volvo ile ilgili yol haritasının ise Ford'unkinden kat be kat iyi olduğunu söyleyebiliriz. Volvo'nun sadece otomobil bölümünü satın alan Geely, şu anda yılda 400.000 adet olan üretim hacmini 2013 yılında 1.000.000 adete çıkarmayı planlıyor. Çin'de kuracağı fabrikalar ile yılda 300.000 adet üretim kapasitesi sağlayacak olan Geely, Çin'de yaptığı bu üretimlerin tamamını iç piyasaya satacak, ihracat yapmayacak. Avrupa fabrikalarının şu anda yılda 400.000 adet olan kapasitesini ise 700.000'e yükseltmeyi bu üretimin tamamını dünya pazarına sunmayı planlıyorlar. Ayrıca Volvu'nun üretim kalitesinden kesinlikle ödün vermeyecekleri yönünde bir açıklamaları da mevcut.
İlgilenenler bu tip otomobil firması satışlarında satılan firmaların genelde bir üst firma altında özerk faaliyetlerine devam ettiğini bilirler. Bunun mevcut örnekleri eskiden GM'in ve şu anda Spyker'ın olan SAAB; Daimler AG'ye ait olan Mercedes ve Maybach; Hintli Mumtalakat Holding'in büyük hissedarı olduğu McLaren; Fiat'a ait olan Maserati ve Ferrari; Volkswagen'e ait olan Audi, Porshce, Lamborghini, Bentley ve Bugatti; yine hintli Tata'ya ait olan Jaguar ve Land Rover; ve yine Fiat'ın yakın zamanda devraldığı ve Jeep, RAM, Chrysler, Dodge gibi markaları kapsayan Chrysler grubu.
Geely'nin, söylediği gibi Volvo'yu dünya pazarında hakettiği prestije ulaştırma amacından kolay kolay vazgeçmeyeceğini ve bu yolda diğer dünya devleri ile rekabete başlamak için en avantajlı grup olduğunu düşünüyorum.
-