Kundağı söktüğünde, kundak ön vidasının girdiği yerin az arkasında küçük bir delik var. o delikten uzun iğne tarzı birşey sokacaksın, ama bunun için önce kurma konulu yarım aç daha sonra alleni sokup bir ışık altında sağa sola farketmez hafif hafif çevir ki sokabileceğin minik delik senin iğne sokacağın deliğin hizasına glsin. minik deliği gördüğünde iğneni sonuna kadar sok ve kurma kolunu kapat. soktuğun iğne hafif sıkışarak orada kalacaktır. sonra allen ile setksur vidasını saat yönünde durana kadar çevir. muhtemelen kaç tur döndüğünü sayamayacaksın. çünkü o boş dönüşlerde de sıkılıyor fakat pim ile sabitenmediği için anlaşılmıyor. bu aşamadan sonra benim tavsiyem, sıkıntın sadece bu setskurun gevşemesi ile hız düşmesi ise, 4 veya 5 tur sola(saat yönünün tersine) çevir ve tüfeğini topla. test et. tahribatı sen de göreceksin. 4 veya 5 tur çevirdin hala tüfeğinin gücü kuvveti yerinde değilse, namlu kökündeki 2 oringin ve veya namlu iç girişindeki oringin zedelenmiştir. ve hava kaçağı yapıyordur. 1.aşama işini görmezise, 2. aşama olarak onları değiştiririsn.
süper anlatmışınız