Mod 25 Supertact bugün (19-05-2023) tarihinde servisten geldi ve beni şok eden bir durumla karşılaştım, tüfeği servise gönderme sebebim, plastik olan ve bu yüzden kırılan tetik grubu muhafazasının değiştirilmesiydi, tüfeği servise göndermeden önce tetiği altın (metal) tetikti, kutuyu bir açtım tetik plastik ve tetik grubu komple plastik, benim gönderme amacım metal tetik grubu ve kasası takılmasıydı ?
Göndermeden önce metal kasa olduğunu ve değiştirebileceklerini söylediler, hatta daha öncesinde bana mod 125 ile beraber metal tetik grubu göndereceklerdi göndermediler, teknik servisi aradım ve durumu anlattım inanılmaz bir saygısızlık ile karşılaştım, altın tetik olmasının imkansız olduğunu söylüyor bana teknik servisteki Fatih bey fakat ben tüfeği gönderirken altın tetik takılıydı yani beni yalan söylemek ile suçluyor, gözümle gördüğüm ve kendilerinden de teyit ettiğim metal tetik grubu olmadığını mod 25 supertact modelinin komple plastik olduğunu savunup beni bir kez daha yalancılık ile suçluyor.
Bana yaptıkları yanlışları ve saygısızlığı yurtdışı müşterilerine yapamayacaklarını söyleyince cevap veremiyorlar, kem küm edip sinirleniyorlar bide üstüne.
Hatsan benim için bitmiştir arkadaşlar.
Öncelikle İbrahim geçmiş olsun. Hatsanın bu tutumu maalesefiçler acısı aynı sorunu webley marka hatsan yapımı tabancamda yaşadım illa servise göndereceksiniz dediler gönderdik tırnak kadar parça için . sonra eeee yapamadık elimizde parça yok. Arkadaş tabancanın yapım adeti belli sen yapıyorsun bunu yedek parçasını fazladan yapıp tedarikte bulundurmak bu kadar zor olmamalı. İngilterede bunu yapsalar ki tabancayı orada sattılar adamı oyarlar. Ne demek yapamadık parça yok... sonuç tabanca der dest geri geldi. Sinirim yatışınca oturup kendim yapacağım.