Mesajı yazma saatiniz konudanda önce ilk dikkatimi çeken şey oldu açıkçası, tamda ''erinmeden o saatte iyi uğraşmış valla'' diyodum ki sivrisineğin hışmına uğradığınızı öğrendim.Açıkçası sivrisineğe teşekkür mü etsem yoksa niye rahatsız ediyosun mu desem bilemedim
1 yıl kadardır enduro sevdası kanımdaydı ancak bünye savunmadaydı durumu kurtarıyodu, aksiyon kamerası stantında duran Kawasaki marka kocaman bi crossun selesine bi kaç dakika oturunca resmen var olan enduro sevdası patladı içimde hocam iki arada bi derede kaldım bu işi bi bilen çıkar diyede çareyi burda konu açmada buldum, yardımcı olduğunuz için gerçekten çok teşekkür ederim, resmen hayal dünyasından çıkıp ayağımın yere değdiğini hissettim sayenizde Enduroya yönelmemin sebebide konfor ve hız merakımın olmaması.Tabi bide kaba bi tabirle apaçi tipler gibi sürmeye eğilimimin olmaması.Şehirler arası bile sollama gibi haller dışında 120yi geçmeyen biriyim disiplinli sürmeyi seviyorum.Cross motorları gibi zorlu şartlarda kullanma imkanım olmayacağından ve motorunda neler yapıp yapamayacağını az çok kestirebildiğimden toprak/çakıl yol gibi hafif arazi şartları veya asfaltta çukur gibi insanın sinirini bozan şeyleri görünce herkes gibi yavaşlamak yerine tabiri caizse biraz daha özensiz paldır küldür geçip verdiği mutluluğu hissetme isteğinden...Asfaltla oldum olası bi alıp veremediğim var ve bunları arabayla yapınca yeri geldiğinde önce tavana çarpan başım, sonra araba, en sonda babam kulağımı çınlatıyor Bütçeme göre enduro sınıfını araştırmıştım ancak bütçe az olunca çinlilerden yukarısını göremedim Ramzeye yönelme sebebimin biriside çinli olmasına rağmen motorunun suzuki olduğunun söylenmesiydi, ancak bu diğer kısımlarda sorun çıkmayacağı anlamına gelmiyor elbette.Başlangıç için açıkçası cbf 150 leri düşündüm, araştırdığım ve gördüğüm kadarıyla satışı kolay kullanıcısıda oldukça bol ancak bütçem dahilinde olanların nerdeyse hepsinde ''sıfırdan farksızdır'' diye açıklamaya yazmalarına rağmen en az 40-50bin km'deler hatta 80-90 binleri bile görünce bulaşmak istemedim onlara, yapılan kilometreler bi motosiklet için çok fazla geldi bana.En azından o kadar yorulmuş bi motora masraf edene kadar istediğimi alır ona masraf eder seve seve kullanırım deyip tekrar ramzeye yönelmiştim...
Ancak sizinde belirttiğiniz üzere herşeyden önce kesinlikle bu aleti daha iyi nasıl kullanabilirim meselesi üzerinde durmam gerek, bundan dolayıda sürüş tekniklerini öğrenebileceğim ve başlangıç için kullanımı daha kolay bi motora yönelmek kesinlikle daha mantıklı.Koruyucu kıyafette şart tabi, asfaltla uzun süre sürtüşmeli bi ilişkim olacak anlaşılan
Tecrübenizi paylaştığınız için tekrar teşekkür ederim, ciddi anlamda benim için büyük ölçüde taşlar yerine oturdu desem yeridir Umarım sağlıklı bi şekilde sizin tecrübe ettiğiniz gibi benimde tecrübem olur.Babam hep söyler motorda kaporta sensin, kaza yaparsan sen yamulursun diye...Haklı aslında ama kanıma girdi işte