mucit01 tarafından yazılan gönderiler

Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..

Bizimle Paylaşmak İstediğiniz Resimlerinizi Galeri Dışında Link Olarak Vermek Yasaktır. Galeriye Nasıl Resim Yükleneceğini Bilmiyorsanız Lütfen Konumuzu İnceleyin Buradan Açtığımız Konuyu Ziyaret Edebilirsiniz.

    Bu hafta sonu değil öbür hafta dönüş yapıyorum çukurova üniversitesinin arkasında bizim devamlı gittiğimiz bir yer var bulabilirsen tarif edeyim ama bulamazsan döndüğümde gider hem atış yapar hemde senin bt yi ayarlarız namlu o ringi ne durumda ?takabildinmi yerine takamadıysan onu takarız önce

    farketmez abi gelecek hafta sonu yine geliriz. yolu bildiğimden tam emin değilim bir tarif edersen sevinirim. tüfek ilk günkü ayarlarında :) namlu ring i hilal av a taktırdım :)

    1. Si ben ikisinede sahip olduğum için sb nin daha kullanışlı olduğunu söylemiştim.
    2.si şarjör değiştirirken gördüğünüz halka namlu o ringidir. Siz eğer kurma kolunu tam çekmeden yükleme yapmışsanız peletin egzantirik bir şekilde sürtmesiyle yerinden çıkabilir ki elinize gelen hava o ringin yerinde olmadığını gösteriyor.
    3. Silahınız dürbün bağlı iken geldiyse muhtemelen ikinci el bir silahınız var demektir.
    4. Sıfır aldığınız silahınızın fiyatı mutlaka kaç liradan aldıysanız o fiyattan kesilir.

    Bence silahınızı hatsanla görüşüp durumu anlatın ve silahı hatsana gönderin değiştireceklerse değiştirirler yoksa tam bakımını yapıp gönderirler.

    aradım bir sorun yok dendi.

    Dürbünü tutan üst parçaları takmadan sadece alt gövdeleri yanyana bitişik olacak şekilde tüfeğin dürbün kızağına dürbünü monte edermiş gibi bağla, aralarında fark varsa. gönyede değilse belli olur..

    boşuna nefesinizi yormayın, çünkü dürbünün ayakları ile çok oynadım ama hep aynı oranda sola attı ( dürbün ayarının sonda olmasına ragmen) . dürbünde sorun olduğu bariz. zaten ilk geldiğinde belliydi.

    beyler içerisinde yağ lekeleri gördüğünü söylediğim dürbün tırtladı. ayarlamıştım ama sağ-sol ayarını yaptığım vida çok fazla dışarı çıkmıştı. şimdi son noktaya kadar kıvırmama ragmen dürbünü ortalayamadım. eğer zamanım olursa yarın götürüp teslim edeceğim

    yaylı-pistonluların gözünü seveyim o zaman :) pcp nin de elbette yeri ayrı ama kullanmak için bir araban olacak bagajda tüpünü taşıyıp durmak lazım..pcp hiç pratik görünmüyor...

    tüp konusunda haklısın ama pcp yaylıya göre biraz lüx. çünkü yaylı ile 200 saçmayı bir haftada bitirirken pcp ile günde bitirebiliyorsun. birde şöyle bir istatislik vereyim ; yaylıyı kurarken pcp de nişan alırken kol yoruyor :)

    atış sayısının normal mi az mı olduğunu tüfeği kullananlar daha iyi anlatır sanırım..

    bana 100 bar ın altına düşma yoksa dolum zorlaşır , 200 bar ın üstüne çıkma tüp zarar görür dendi. 200 bar a yaklaşınca vanayı kapıyorum sonra kablonun içindeki gazı da alınca 170 bar civarı doluyor. 170 bar 100 bar a düşene kadar yaklaşık 17-18 atış yapabiliyorum

    2. el olduğunu düşünmedi sanırım, madem böyle sorunlar yaşıyorsun ve sürekli kafanı kurcalayacak sorunlar hevesini kaçırtacak sorunlar var o yüzden direkt iadeni yapmak daha mantıklı...

    içindeki yağ izlerine anlam veremedim ama dürbünü düzelttim, kundaktaki iz bizim mal arkadasın bastırarak iteklemesinden kaynaklanmıs, şarcurun altındaki conra bolt kolunu tam oturtmadan ateslemeden kaynaklı ( size doğrusunu söylemek gerekirse 2. el oldugunu tüfekten çok satıcının hal ve hareketleri söylüyordu bana, kafamdaki düşünceyi av marketi oluşturdu diyebilirim )