serkan_esk tarafından yazılan gönderiler

Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..

Bizimle Paylaşmak İstediğiniz Resimlerinizi Galeri Dışında Link Olarak Vermek Yasaktır. Galeriye Nasıl Resim Yükleneceğini Bilmiyorsanız Lütfen Konumuzu İnceleyin Buradan Açtığımız Konuyu Ziyaret Edebilirsiniz.

    2 yıl önce silivride E5 ten karşıdan karşıya geçen dev bir kamyona istanbul istikametinden 180 km hızla gelen bir reno clio vurduda renoda önde 1,5 metre hasar oluştu, renodaki 2 kişinin burnu bile kanamadı, o dev kurtarıcı kamyon ortasından " U " oldu içindeki şoför 5 tane omuru kırıldı, yanındaki eşi beyin kanamasından komaya girdi, oğlu 20 metre ileride şarampolde bulundu, kurtarıcı kamyon tamir edilemiyecek hasar aldı.

    Kamyonda da euro ncapın beş yıldızı olaymış :D :D

    Forumda chairgun diye bi program var ayrıca forumda çevirici formüller var ve bir sürü bilgi var.Önce bunları okumakla başla derim.Mantığını anlamana yardımcı olacaktır.Özetleyecek olursak hızları aynı iki kütleden ağır olanı daha çok enerji üretir ve enerjisini de uzağa daha çok taşır.100 metreler gibi uzak mesafelerde 5.5 un 4.5 a göre avantajlı olmasının sebebide budur.Önemli olan hız değil oluşturulan enerjidir.

    Dostum hırdavatçılardan çift taraflı bant diye sorarsan sana yardımcı olurlar.Bantın her iki yüzeyide yapışkanlı.Tüfeğin üzerindeki kızağa dampa boyu kadar dampayı monte etceğin yere yapıştır üzerine de dampayı monte et.Çok pahalı bişey değil.Metresi 25 kg taşıyor derken aklımda kalanı söyledim.Yani 1 metrelik bant cam gibi bir yüzeyde 25 kgmı düşürmeden taşıyabilecek özellikte demek istedim.

    Dürbününde büyük ihtimalle 1 click 1/4" veya moa yazıyordur. Yani dürbününü 4 click yaptığında 100 metrede 2,5 cm vuruş noktan değişir.Bu mantıkla 50 metrede 8 click 2,5 cm 25 metrede ise 16 click 2,5 cm eder

    Dostum bendede mod125 var.Yatagun dampayı bende kullanıyorum ama kızak sorunum olmadı.Mod125 çok kuvvetli ve tepmesi çok olduğu için ne kadar sıksanda dampa kayıyor.Ben bu problemi çift taraflı metresi 25 kg taşıyan bantlarla çözdüm.Kızağın üzerine dampa boyu kadar kesip onun üzerine takarsan dampayı vidaları gevşek bile bıraksan kaymıyor.Süper izolasyon ve kaymazlık sağlıyor.Stopere fln ihtiyacında kalmıyor.Benim tüfekte stoper vidasını kırmıştı.Ama şimdi nerdeyse 4 kutu pellettir milim oynama yok

    Karadenizin neresinde tutardınız kefali.Bizim burada da birkaç kişi lağımın döküldüğü yeri mesken tutmuştur.Ayrıca bende çırpmacıyım ve yazın rus kefalleri geçiş yaparken iyi ve iri balıklar yakalarım.

    Ama yem işine gelince midye kurduna dayanamaz,hemen atlar.

    Giresundaydım ben dostum.Sahil yolunda emniyet müdürlüğünün karşısıyla liman arasında kalan mesafede kanalizasyonun döküldüğü yer vardı.Kıyıdan az çırpma yapmadık varya.Orda hiç bi zaman balık eksik olmadı.Tabi martılarda :)

    Kadir karadenizde olduğum dönemlerde iğrenç ama gerçek kanalizasyon sularının denize döküldüğü yerlerde çırpmayla kefal tutardık.Bana kalırsa en büyük gerçek kefalin karadaki karşılığı akbaba,lağama dayanamıyor hayvanlar.Birde arkadaşların dediği gibi ekmek hamuru bunlar varsa kefal de olur :)

    Aman mustafa bey bırakın adamlar fırtınanın dinmesini beklesin yoksa anayasa yazacam derken yenge hanımlar scubayla kafada grupwoman çalışması yapmasın :) yada küllük vazo çaydanlık grupwomanları da görebiliriz kafada :):) hatta öyleki yüz metre öteye dikilttiğimiz arkadaşları onda on kafa isabetiyle t12leri kazanabilirler sizin müsabakada :)

    Bu arada bunlar şaka arkadaşlar umarım darılıp kızmazsınız