Bu sabah Aras Kargo'dan arandım. Bana gönderilmiş bir kargo olduğunu, öğleden sonra dağıtım yapamayacaklarını söylediler. Tüfeğim dışında beklediğim herhangi bir kargo yoktu ve Hatsan servisi anlaşmalı kargolarının MNG olduğunu söylemişti. Ben de zaten servise MNG ile yollamış ve herhangi bir ücret ödememiştim. Aras Kargo şubesine gittim ve gördüm ki tüfeğim gönderilmiş. Gerekli evrakları imzaladım ve tam çıkmak üzereydim ki 8.70 TL ödemem gerektiğini söylediler. Hiçbir şey söylemeden o ücreti ödedim ve tüfeği aldığım gibi çıktım. 8.70 TL için kimseyle husumet yaşamaya değmez ki bu meblağı ödemekle hiçbir şey kaybetmem ancak rahatlıkla söyleyebilirim ki Hatsan bir müşteri kaybetti. Yerel av bayilerinden birine Hatsan'ın Plugger modeli av tüfeğini tedarik etmesi durumunda alacağımı söylemiştim. Kargodan çıkar çıkmaz bayiyi arayıp kesinikle sipariş etmemesini, almayacağımı söyledim.
Eve az önce geldim. Tüfeği kendi özgün kutusunda göndermiştim aynı kutuyla geri geldi. Hatta içerisine köpük falan koyup da yollamışlar. Ben birkaç farklı arızasından dolayı göndermiştim. Kestikleri faturada dürbün saç ayağı vidalarının değiştiği, genel bakım yapıldığı yazıyordu. Vortex değişimi dışında ücretlendirilen bir şey yok. Tüfeğim ahşap kundaklıydı. Üzerinde vortex değişimi esnasında olduğuna kanaat getirdiğim birkaç çizik ve zede var. Dürüst olayım pek mühim değiller. Vortex tüpü dediğimiz metal tüpün üzerinde ise "Ben buradayım." diye bağıran bir çizik var. Henüz atış yapamadım. Bu sebeple tüfeğin son hali ile ilgili yorum yapamayacağım. Bayramdan sonra deneyip burada sizlerle paylaşırım.
Benim Hatsan servisi ile tecrübem bu şekilde. Umarım aydınlatıcı olmuştur.