BYZ tarafından yazılan gönderiler

Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..

Bizimle Paylaşmak İstediğiniz Resimlerinizi Galeri Dışında Link Olarak Vermek Yasaktır. Galeriye Nasıl Resim Yükleneceğini Bilmiyorsanız Lütfen Konumuzu İnceleyin Buradan Açtığımız Konuyu Ziyaret Edebilirsiniz.


    Safir i veli abi den al
    pişman olmassın güzel silah


    Fatih bende bu silaha hasta oldum ama bodrum gibi biyerde sorun cıkmasın :) bak jandarma tutarsa senin adını veririm ;kihhik,
    birde metal kovanlılar cıkıcak demişsin ne zaman gibi bilgin varmı :? anlattıgına göre fişeklerin plastik oluşundan dolayı cok sıkışma oluyo demiştin. bak bu silahı alıcam ama modifiyeleri senden ona göre...

    KENTBANK
    Kentbank'ın Atatürk Hava Limanı Serbest Bölgesi, Adana, Aksaray, Antakya, Avcılar, Aydın, Bahçeşehir, Balıkesir, Beşiktaş, Beşyüzevler, Eminönü, Feneryolu, İskenderun, İzmir, Kadıköy, Karadeniz Ereğli, Malatya, Samsun, Trabzon, Uşak ve Zeytinburnu şubeleri TEB'e.

    Dudullu, Gebze, Kahramanmaraş, Yıldız, Harbiye, Karabağlar, Kavacık, Üsküdar şubeleri Denizbank'a.

    Ankara, Antalya, Batman, Çetin Emeç, Erzurum ve Van şubeleri de Sümerbank'a satıldı.

    arkadaşım benim bildiğim kadar piyasadaki senin dediğin fiyatlar icerisinde olan 0 fiyat atvler cin malı ve 2 ceker. ikinci el diyosan marka olarak bombardian yamaha olabilir.ama temizini bulman lazım buda sana 5 ila 9 milyara patlıyabilir.ama dediğim gibi senin söylediğin fiyatlara 2 ceker alabilirsin.

    Bu silah H&K 461. üzerinde geliştirilmiştir. Etkili menzili 500 metre olan Mehmetçik 1, 5 kat büyütmeli dürbün , kullanıcıya göre dipçik ve sessiz kurma sistemi ve kilitlemeli mekanizmaya sahiptir. Mehmetçik-1'in yakın muharebe ve hücre baskınlarında kullanılmak üzere lazer takılabilen 3 kilogram ağırlığındaki karabina versiyonu da bulunmaktadır. Silah 7.62 mm çaplı mermi kullanan G3'lerin NATO anlaşmaları nedeniyle artık kullanılmayacak olmasından dolayı Makine ve Kimya Endüstrisi (MKE) tarafından yeni bir silah olarak tasarlanmıştır.

    2008 sezonu sabah 6:30 da avustralyada geçildi.bu sezon bircok elektronik kontrollerden yoksun olan f1 aracları icin ilk yarış merak icinde gecti. Sürücülere bircok kolaylık saglıyan elektronik kontoller bu sene yarışların daha cekişmeli gecmesi icin iptal edilmişti. Bu kontrollerin olmayışı bazı pilot ve arclar için dez avantaj olduğu yarış icinde anlaşıldı...
    Güvenlik aracının 3 kez piste girdiği Avustralya Grand Prix'sini McLaren Mercedes pilotu Lewis Hamilton kazandı. Bir çok kazanın ve olayın yaşandığı Albert Park'taki yarışta Hamilton kusursuz bir performans sonunda finiş çizgisini ilk sırada geçmeyi başardı. BMW Sauber'den Nick Heidfeld zorlu yarışı ikinci sırada tamamlarken Nico Rosberg üçüncü oldu. Ferrari için kabusa dönüşen yarış iki pilotunda finiş çizgisini geçememesiyle sonuçlandı.Ferrari pilotu Raikonnen yarışta hırsl olmasına rağmen 2 kez spin atarak gerilere düştü.gerilerden 2.liğe kadar yükselen ferrari pilotu Raikkonen yarışın bitimine 4 tur kala pit girişinde kaldı. Finlandiyalı pilot için olaylı geçen yarış burada sona erdi. Bir tur sonra F1'deki ilk yarışında müthiş işler çıkartan Toro Rosso pilotu Sebastien Bourdais 'in aracının motoru iflas etti. Fransız sürücü yarışı o anda 4. sırada götürüyordu. Bu olayla birlikte Fernando Alonso 4. sıraya yükseldi. Son turda Kovalainen ile Alonso arasında müthiş bi rekabet yaşandı. İlk önce Kovalainen Alonso'yu geçti ancak hemen ardından Alonso'nun karşı atağı geldi. 4.'lük mücadelesinin son galibi Fernando Alonso oldu. Yarışı baştan sona sorunsuz bir şekilde sürdüren .'lük mücadelesinin son galibi Fernando Alonso oldu. Yarışı baştan sona sorunsuz bir şekilde sürdüren Lewis Hamilton 2008 sezonuna zaferle başlamış oldu. Avustralya Grand Prix'sinde finişe 7 araç ulaşabildi.

    Poz Sürücü Takım Zaman
    1. Hamilton McLaren-Mercedes (B) 1s34:50.616
    2. Heidfeld BMW Sauber (B) + 5.478
    3. Rosberg Williams-Toyota (B) + 8.163
    4. Alonso Renault (B) + 17.181
    5. Kovalainen McLaren-Mercedes (B) + 18.014
    6. Barrichello Honda (B) + 52.453
    7. Nakajima Williams-Toyota (B) + 1 tur
    8. Bourdais Toro Rosso-Ferrari (B) + 2 tur
    9. Raikkonen Ferrari (B) + 3 tur

    En hızlı tur: Kovalainen, 1:27.418

    En hızlı tur: Kovalainen, 1:27.418 McLaren Mercedes

    Yarınki buluşmaya gidicek olan arkadaşlar itinayla sabah uyandırılır. :thumbup: uyandırma servisi 6:30 da acılıyor arkadaşlar. g;$i Malum yarın sabah Avustralyada 6:30 da f1 yarışları başlıyorda onu seyredicem :D

    silah teknolojisi budur beretta...

    Harici İçerik www.youtube.com
    Dış kaynaklardan gömülen içerik, izniniz olmadan görüntülenmeyecektir.
    Harici içeriğin etkinleştirilmesi yoluyla, kişisel verilerin üçüncü şahıs platformlarına aktarılabileceğini kabul edersiniz. Gizlilik politikamızda bununla ilgili daha fazla bilgi verdik.

    Gecmiş olsun arkadaşım.ama bence fazla takma bu konuyu kafana yoksa işin icinden cıkamazsın.sana en fazla yapıcakları arabayı tekrardan servise cagırtmak ve arabayı baştan sona bir check up a sokmak olucaktır.bunuda buyuk bi olasılıkla ücretsiz yaparlar genel mudurluge gönderdiğin mailinde cok yuklendiysen. 8) tabii birde su var servisi sikayet ettigin icin o serviste sana şimdi gıcıklık yapabilir.cok düzgün calışıyorlarya. :thumbdown: vel hasıl sen o arabayı elden cıkartman butun sorunlarını bitiricektir.imkanın varsa elden cıkart yoksa her arabaya bindiginde kafana takıntı olucak bu iş...

    birde su konu var yetkili servis... aslında ab yasalarına göre yetkili servise götürmezsen garanti dısı kalır gibi bir mantık yasal olarak aykırı.sadece Türkiyede bu uygulama var.Ab yasaları cercevesinde bizde ayak uydurucaz diye yasal düzenlemeler yapıldıgını biliyorum .yani artık istediğiniz servise gittiginizde aracınız garanti dısı olmiycak. yetkili servislerin tekeline girmesi olayı yuksek kar söz konusu.aracını yetkili servise götürmezseniz garanti dışı kalıyor bundanda birileri cok büyük para kazanıyor.ha ama tabi sunuda söylemek lazım normal servislerede bazı kosullar getirlerek teknik acıdan igleştirilmesi söz konusu olacak .calısanların teknik biligleri yada ustalık belgeleri gibi falan.kurslara falan acılıcak heralde.bu konuyuda eniştemden biliyorum kendisi araba sektöründe uzun yıllar calısmıs citroen Turkiye müdürüydü.

    raptor kardeş, hadi patriot yeni servisi az satışı az ok bazı şeyleri almadan kabullendik ama astrayı kabullenemiyorum kendimi kazıklanmış hissediyorum daha bugun telefonda servise bayağı bi kaydım, arabayı almışlar eğirdir yolunda iki kavşak arası akşama kadar gidip gelmişler, yahu servisde bir makine vardır ne bileyim vardır bi şey, yol kıyısında durmuşlar biri altına bakar diğeri kaputu açmış bi kabloyu söküyormuş ses çıkıyormu bakıyormuş sonra bi şeyleri sıkıyormuş gene deniyormuş yeğenim arabanın başındaydı o anlattı bence bu servisçilik değil denizli servisini çok övdüler bi boşluk bulursam oraya gideceğim bir kerede umarım orda sorun çözülür.Ha bide bagajda yağ bulunduruyorum astra yağ eksiltiyor :(


    arkadasım söyle söyliyim opel dizel araclarda diger markalara göre teknolojiyi yakalıyamadı diyebiliriz. triptronik vitesleride hala becerebilmiş degil. yarı otomatik vitesi olmasına ragmen araba hafif egimli yokusta geri kayabiliyor.ve bu hatalarını hala duzeltemediklerini biliyorum. 2003 ten sonraki tum modellerinde mutlakai bir aksaklık cıkıyor motorda.söyle bir inanış vardır gerci buna bende artık inanıyorum, parcalar ne kadar elektronige dönerse o kadar cabuk bozuluyor teknoloji iste iyiliğide oluyor kotülüğüde.şantiyelerimizde 7 sene opel astra 2000 cd kullandım gayette memnundum dikkatini cekerim 2000 model.ha evet amortisörlerden sert ve ses geliyormu evet dogrudur cunku arabanın yapısı bu.sert amortisörler virajı almada cok buyuk kolaylık saglıyorlardı yuksek hızlarda bile.ben bu gune kadar sehirler arası yollarda hızla viraja giripte takla atan bir astra görmedim...ses geliyor dedin bu da öndeki tekerlek salıncakların şasiye deydigi yerdeki . kibrit kutusu kadar olan bir lastik takozdan geliyor.zamanla curuyor esniyor ve araba yaylanırken yada sen arabaya binerken gıcırt diye bir ses geliyor.degiştirilmesi cok kolay ve pahalı olmayan bir durum 15 dk icerisinde arabayı kaldırıp değişiyor ama tabii üreticininde bunu görüp bu lastik parcasını korumalı yapması o takoz parcasının uzun ömürlü olmasını saglıyabilirdi.aslında kıyasladıgımız 2000 ve 2008 arasında yapımda olmak uzere teknolojik farklılıklar var.benim burda demek istedigim eski araclar daha saglam oluyor.ha 2000 modelde sorun yokmuydu giderilemiyen tabiki vardı.120 km den sonra hava kanallarından ıslık sesi geliyordu:) ve bu tum astralarda vardı. her 45000 km de trigiyer kayısının degişmesi öngörülüyor yoksa motoru kucagınıza veriyorlar al git der gibi.tüm astralar icin gecerli bir durumdu buda.ama vel hasıl santiye ve uzun yollarda kullandıgım bu araba idare ederinde üstünde bir performansı vardı.ben memnundum yani.
    Ama yeni astralarıda kullandım ve hic mi hic memnun kalmadım.bazı arabalar fabrika hatalı olarak geri cagrıldı.bir arkadasım mahkemeye verdi motorda fabrika hatası vardı sonra opelde kabul etti hatasını ve bazı seri numaralı aracları geri cagırdıklarını biliyorum.vites te sorunları var iyi degildi yani.yeni opel astrayı onun icin kimseye önermem.

    Exador haklısın arkadasım.

    millet arastırmıs bulmus gercegi.turk milleti safya savunma bakanının bişeyden haberi yok zaten.neyin ne oldugunu bile bilmiyo cıkıp demec veriyo.Savunma Bakanı Vecdi Gönül tarafından "özgün tasarım Mehmetçik-1" diye gazetecilere ve halka tanıtılan tüfek, Alman Heckler&Koch yapımı HK-416 çıktı.

    Bu tüfek Amerikan M16âsının zor koşullarda arıza yapıp çalışmamasından yola çıkarak üretildi.Tasarımı daha modern ve sağlam.

    Bu tip silahlar üzerinde büyük deneyim sahibi Alman Heckler&Koch firması M16âyı adeta baştan yarattı.Tüfeğin üzerinde hayati değişiklikler yapıldı. H&K, MKEânin üreteceği HK416 (Mehmetçik-1) tipindeki tüfeği çalıştıran gaz mekaniğini yeniden tasarladı. Silah M16âya göre çok daha kötü koşullarda çalışabiliyor.Isınmıyor namlu ömrü daha uzun. Bu tüfek halen Amerikan özel kuvvetlerince Afganistan ve Irakâta sorunsuz kullanılıyor.Ayrıca Hollanda ve İsveçâte ordusu için bu silahı seçti.

    yani sonuc olarak sen cinli olmadı : :huh:

    x(;

    arkadaslar her gazete bisey yazıo.bu silahın atıs menzili 500 mu 700 mu:? agırlıgı 3.250 diyo baska yerde 4.500 diyo.bu basında ne soyledigini bilmiyo.ama artık envantere gelmeliydi tsk ya boyle silahlar.g3 tamam iyi silah ama caga uymuyodu.silah silahtan cok askere kostek oluyodu.şişermi catlarmı atarmı korkusu icindeydi.iyi oldu iyi.acemilere g3 le egitim yaptırırlar usta olunca ver cagın makinalarını, kullansın şarjör bitirsin yigitlerim...dosta guven dusmana korku salsınlar. ;tufey#