eblemis tarafından yazılan gönderiler

Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..

Bizimle Paylaşmak İstediğiniz Resimlerinizi Galeri Dışında Link Olarak Vermek Yasaktır. Galeriye Nasıl Resim Yükleneceğini Bilmiyorsanız Lütfen Konumuzu İnceleyin Buradan Açtığımız Konuyu Ziyaret Edebilirsiniz.

    Bugün AnkaraTeam buluşmasında kafasi Alper ve benim S410'larımızın kronograf ölçümleri.

    kafasi:

    [Resim Engellendi: http://img6.imageshack.us/img6/1944/kafasis410150510.jpg]
    195BAR
    943,3
    947,6
    946,1
    945,9
    947,1
    946,6
    945,2
    944,4
    942,9
    942,4

    936,7
    935
    931,5
    929,8
    927,8
    921,7
    920,1
    918,7
    915,2
    909,8

    908,5
    904,1
    899,7
    895,4
    891,5
    866,3
    882,6
    879,3
    879
    872,6

    eblemis:

    [Resim Engellendi: http://img85.imageshack.us/img85/1618/eblemiss410150510.jpg]
    190BAR
    980,1
    930,5
    955,4
    938,8
    943,9
    946,2
    944,1
    943,8
    943,8
    943,5

    934,7
    932
    931,4
    924,2
    922,2
    923,8
    915,6
    911,1
    909,6
    905,5

    Ahaha o kadar da değil Alper, boş geçtiklerim oldu. ;kihhik,

    Şaka maka omuzda hafiften bir morluk oluşmuş. İnsan etli butlu olmayınca...
    Fakat bu plak hikayesi pek bir zevkliymiş. Alper sağolsun benim için bayağı bir fişek ve plak yaktı. Kendisi de hakikaten uçanı kaçanı affetmiyor. :thumbup:

    Allah korusun, hep beraber neşe içinde olmayı bir kamyon tüfeğe tercih ederim. Sen olmasan beni kim böyle gazlayacak Alper? ;şrofls;.;şrofls;.

    sen bunu yazınca aklıma şu geldi :)

    First
    On
    Recall
    Day

    ;şrofls;.

    Bir de Fast Only Rolling Downhill var.
    Başka markaların da benzer açılımları var:

    Pontiac: Poor Old Nigger Thinks It's A Cadillac
    Jeep: Just Empty Every Pocket
    Dodge: Damn Old Dirty Gas Eater
    Chevy: Cheapest Heap Ever Visioned Yet
    Buick: Big Ugly Indistructable Car Killer
    Volvo: Very Odd Looking Vehicular Object
    VW: Virtually Worthless
    Toyota: Too Often Yankees Overprice This Auto
    KIA: Kills In Accidents
    Audi: Accelerates Under Demonic Influence
    Renault: Retarded Engine No Acceleration Ugly Lump of Trash
    Fiat: Feeble Italian Attempt at Transportation
    Porsche: Proof Of Rich Spoiled Children Having Everything
    BMW: Brutal Money Waster
    SAAB: Send Another Automobile Back
    Honda: Had One, Never Did Again
    Mercedes: Most Eccentric Rich Capitalists Enjoy Driving Expensive Sedans
    Opel: Old People Ending Lives
    ;kihhik,

    benim bildigim 1998 yada ona yakın bir tarihde bir tatbikata 3500 metre civarından yapılan haince bir tek atışla büyük bir komutan vefat etmişti.olay yerinde tatbikata egitim mermileri kullanıldıgından silah sesinin ner yeri bilinmiyor ve koca komutanın vefatı ile noktalandı olay .yer türkiye deki bir tatbikatı rahmetli komutan galiba yanlış hatırlamıyorsam sol alt gözünden vuruldu.

    Dünyada bilinen en uzun menzilli sniper atışı 2009 Kasım ayında Taliban'a karşı düzenlenen bir opersayonda İngiliz Süvari Çavuş Craig Harrison tarafından Accuracy International L115A3, Schmidt & Bender 5-25x56 PM II LP dürbün ve .338 Lapua Magnum mühimmat kullanılarak yapılan 2475 metrelik atıştır. Balistik bilgisayarlarının hesaplamalarına göre silahın 100 metreye sıfırlanmış olduğu varsayıldığında bu atışta yaşanan vuruş noktası düşüşü 121 metredir. Accuracy International yetkililerinden Tom Irwin bile atış ile ilgili olarak silahlarının 1500 metre sonrasında bile makul derecede isabetli olduğunu fakat böyle bir menzilde şans faktörünün en az diğer faktörler kadar önemli olduğunu söylemiştir.

    Bir de sol alt göz derken?

    Elinize sağlık, güle güle kullanın. Yalnız uğraşıp fotoğrafa yazı falan eklemişsiniz, uğraşınız yanlış yere olmasın diye ufak bir hatırlatmada bulunmak istiyorum: İngilizce'de büyük harf "i" yoktur. Türkçe'de kullandığımız ı ve i harfi yerine İngilizce'de kullanılan ve "ay" olarak okunan harf büyük halde "I", küçük halde "i" olarak yazılır.

    Silahınız gerçekten çok güzel görünüyor. 92FS'leri oldum olası sevmişimdir.

    Namludan kirma tufeklerin daha saglikli oldugu soylense de ben inatla namlu altindan kirma tufek istedim. benim kanaatimce estetik acidan cok daha guzeller..
    namlu altindan kurma tufek namlularinda bir sure sonra oynama olabiliyormus..

    Kesinlikle tam tersi. Namludan kırma tüfekler namlu bağlantı noktasında zaman içinde gevşeme ve bollaşma yapabilir. Bu çok küçük ve çok çok nadir rastlanan bir ihtimal olsa bile böyle bir ihtimal vardır. Kaliteli markaların kırma namlularında yıllar sonra bile böyle bir soruna neredeyse hiç raslanmamaktadır.

    Öte yandan alttan kurma, yandan kurma vb. kurma sistemlerinde namlu silahın silindir gövdesine sabitlenmiş olduğundan namlu oynaması gibi bir durum kesinlikle söz konusu değildir.

    Namludan kırma tüfekler de çok büyük oranda son derece sağlıklı çalışır ama alttan kurmalar her zaman daha garantidir.

    Kazasız , belasız iyi günlerde kullanın.
    Bilindiği gibi krizden nasibini alan Ford 1999 senesinde 6,5 milyar usd'ye satın aldığı Volvo'yu geçtiğimiz günlerde 1,8 milyar usd'ye Çinlilere sattı.Çin malı olarak üretileceklere kuşkuyla bakmak gerekebilir.

    Bu konuda af dileyerek bir düzeltme ve bilgilendirme yapayım:

    Çin otomotiv devlerinden Geely, Volvo'yu henüz satın almadı. 28 Mart'da varılan anlaşma satış şartlarının karşıklı kabul edildiği bir protokoldü yani fiili ya da resmi satış henüz gerçekleşmedi. Resmi satışın 2010'un üçüncü çeyreğinde tamamlanması bekleniyor.

    Çin'in ilk özel sermayeli ve en büyük otomobil üreticisi olan Geely'nin Volvo ile ilgili yol haritasının ise Ford'unkinden kat be kat iyi olduğunu söyleyebiliriz. Volvo'nun sadece otomobil bölümünü satın alan Geely, şu anda yılda 400.000 adet olan üretim hacmini 2013 yılında 1.000.000 adete çıkarmayı planlıyor. Çin'de kuracağı fabrikalar ile yılda 300.000 adet üretim kapasitesi sağlayacak olan Geely, Çin'de yaptığı bu üretimlerin tamamını iç piyasaya satacak, ihracat yapmayacak. Avrupa fabrikalarının şu anda yılda 400.000 adet olan kapasitesini ise 700.000'e yükseltmeyi bu üretimin tamamını dünya pazarına sunmayı planlıyorlar. Ayrıca Volvu'nun üretim kalitesinden kesinlikle ödün vermeyecekleri yönünde bir açıklamaları da mevcut.

    İlgilenenler bu tip otomobil firması satışlarında satılan firmaların genelde bir üst firma altında özerk faaliyetlerine devam ettiğini bilirler. Bunun mevcut örnekleri eskiden GM'in ve şu anda Spyker'ın olan SAAB; Daimler AG'ye ait olan Mercedes ve Maybach; Hintli Mumtalakat Holding'in büyük hissedarı olduğu McLaren; Fiat'a ait olan Maserati ve Ferrari; Volkswagen'e ait olan Audi, Porshce, Lamborghini, Bentley ve Bugatti; yine hintli Tata'ya ait olan Jaguar ve Land Rover; ve yine Fiat'ın yakın zamanda devraldığı ve Jeep, RAM, Chrysler, Dodge gibi markaları kapsayan Chrysler grubu.

    Geely'nin, söylediği gibi Volvo'yu dünya pazarında hakettiği prestije ulaştırma amacından kolay kolay vazgeçmeyeceğini ve bu yolda diğer dünya devleri ile rekabete başlamak için en avantajlı grup olduğunu düşünüyorum.

    Rica ederiz efenim, lafı mı olur...

    Bu arada çardak fikrine katılmakla birlikte gölgeden daha öncelikli olduğunu düşündüğüm başka bir ihtiyacımız olan masa için harekete geçmeyi öneriyorum. Tek parça ahşap piknik masaları için 180lira gibi fiyatlar duydum ama derinlemesine bir araştırmada bulunmadım. 2 masa bize rahatlıkla yetecektir.

    Örneğin: http://www.sahibinden.com/en_ucuz_piknik…pXQQdisplayitem