mehmet70 tarafından yazılan gönderiler

Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..

Bizimle Paylaşmak İstediğiniz Resimlerinizi Galeri Dışında Link Olarak Vermek Yasaktır. Galeriye Nasıl Resim Yükleneceğini Bilmiyorsanız Lütfen Konumuzu İnceleyin Buradan Açtığımız Konuyu Ziyaret Edebilirsiniz.

    Bu tüfeklerin sistemini bilmiyorum ama minimum çalışma basıncı 80 barın üzerinde olabilir valf yeterli karşı basınç görmediğinden sızdırmış olabilir çekici kurup(çekicin valfe baskı yapmasını engellemek amacıyla) hava basmayı deneyin ilk 50 60 bar a kadar hızlıca hava doldurun 50 60 bara kadar hava kaçabilir valften bu işlemin garanti kapsamı dışına çıkaracağını düşünmüyorum tüfeği ve muhtemelen sorun çözülecektir


    +1 bencede tek sorun bu,en mantıklı neden de bu :thumbup:

    Size verdiğim linki sanırım iyi incelemediniz,bu açıklamadan size bir alıntı yapacağım bu anlatılan hususu uygulayın eğer başarılı olmazsa dürbün hatalı demektir.Dürbün tüfeğe monte etmeden önce sıfırlamanız gerekmekte eğer aşağıda anlatıldığı gibi dürbün sıfırlanmıyorsa yada artı kıl hareket etmiyorsa dürbün hatalıdır.

    Fabrika çıkışlı ve açılmamış dürbünlerin üzerinde her ne kadar (dürbün sıfırlanmıştır). Diye yazsa da, Buna güvenmeyin zira herhangi bir sebepten ya da nakil esnasında yatay ve dikey çizgilerin kesişme noktası, dürbünün ana ekseninden kaymış olabilir, bu kayma çok az olsa bile size sonraki atış ve ayarlarınızda büyük sıkıntılar yaratacak ve boşuna zaman ile mermi harcamış olacaksınız. Dürbünü, tüfek üzerine yerleştirmeden önce, dürbün halkalarını çıkartın, kalın ve sağlam bir karton kutu bulun, karşılıklı kenarlarını aynı boyda 5–6 cm derinliğinde –V - şeklinde makasla kesin dürbünü üzerine oturtun, tam yatay konumda dürbünden bakarak bir noktayı seçin ve dürbünü yavaşça 180 derece çevirin, düşey ve yatay çizgilerinin kesişme noktasının yani merkezin. Belirlediğiniz hedeften ayrılıp ayrılmadığına dikkat edin, çok az bir sapma dahi olsa bu çok önemlidir. Bu sizin her seferinde başka bir noktaya dürbün ayarı yapmanıza yol açar. Bundan sonra her iki dürbün halkasını tüfek üzerindeki kızaklara ortalayarak Dürbünü yerleştirin Düşey ve yatay hatları ayarlayın ve namludan dürbüne doğru bakın. Dürbünü 4–5 inç sağa kaymış gibi göreceksiniz. Bu birçok tüfekte görülen tipik bir hatadır ve bu hata tüfek yapımının başında namlunun yerleştirilmesindeki küçük açı hatalarından kaynaklanır. Merminin yol aldığı yivli boru hattı namlunun içinde asla ortalı değildir.

    Sayın Kemal ELİTEMİZ'den alıntıdır

    kaç gram atıp bunu başarıyorsunuz ?? ben en zorlu,pis ve ıslak avlara atayı götürüyorum haa bide çamurlu sezondada sadece atayla 700-1000 fişek arası atıyorum ve sadece yılda bir kez temizliyorum 2007 aralıktan bu yana....

    32 gram fişek kullanırım,daha ağır fişekleri hiç kullanmadım,zaten kullanacak av türü'de yaşadığım bölgede bulunmuyor,senede 3000 fişek kullanırım yaklaşık,buna trap , skeet atışlarıda dahil,silah temizleme konusuna gelince atılan her 100 fişekten sonra detaylı bakım yaparım tüfeğe,bu atış sayısı geçildiğinde her gazlı çalışma sistemine sahip tüfek tutukluk yapar,buna her marka dahil,ATA ARMS tüfeğin yanılmıyorsam maksimum atabileceği gramaj 52 gram,bu tüfekle 52 gram bir kutu fişek atılsa sallanmayan bir parçası kalmaz diye düşünüyorum,avda kullanma konusuna gelince tüfek harika hafifliği vede avdaki performansı mükemmel ama yapısındaki aksaklıklar gaz pistonu ve fişek yatağı sorunlu,üreticisiyle yapılan görüşmelerde gaz pistonu ve fişek yatağının sorunlu olması nedeniyle bu parçaların değişiminin yapılması kabul edildi.

    ATA ve ARMSAN kullanma şansım oldu,her iki tüfektede iyi ve kötü yanlar var,ata arms bir yılda gaz pistonunu çatlattı,yanı sıra fişek yatağı resmen delindi buna gaz pistonunun fişek yatağının üzerinde çalışması sebeb olduğunu düşündük her iki parçadada kullanılan malzeme silahı hafiflermek uğruna kalitesiz kullanılmış,atanın iyi yanı ise namlusu çok kaliteli.

    ARMSAN 612W modelini kullandım,silahı hafifletmek uğruna yine malzeme kötü kullanılmış,ateşleme yapan mekanizma(aynı zamanda fişek çıkarmaya yarar) kasaya resmen sürtüyordu,bu silahında namlu kalitesi güzel.

    Ava atışta bile saçmasına göre 50 metrenin üstüne çıkmamak en uygunudur. Aksi taktirde av hayvanının yaralı gitmesi ihtimali çok yüksektir.

    +1 ;d; diğer yazdıklarınızda'da haklısınız,saçmaların tane ağırlığı ve çıkış hızlarına göre bir adet şaçma'nın hedefe nekadar güç uyğuladığını bulabiliriz,10 numara saçmanın ağırlığı neki 40 mt şişe kıracak,hangi enerjiyi taşıyacak #hims ,40 mt asla yakın mesafe değildir.

    İndirim müjdesini değerlendirmek lazım,yatagun stoklarında 18,13 grain airarms pellet stokta var görünüyor bir hata yoksa almak istiyorum,arkadaşlar airarms pellet bulamıyoruz deyince bende yok diye düşünmüştüm sanırım bu ağırlıkta olanı aramıyorlar,Haendler & Natermann - Diabolo Baracuda 5,5mm,airarms 18,13 grain pellet 5,52 mm olarak geçiyor, lother walter namlulu condor için sizden bir tavsiye istesem 5,50 yada 5,52 LW namlulu silahlarda hangisi başarılı?

    Herkese merhaba,walther dominator aldık,BAŞA BELA ALDIK, şanssızlık bırakmıyor yakamızı(bu silahı ben almadım bir abim aldı),dominatörle ilk yaptığımız denemelerde bolt kolu düzgün çalışmadı,şarjöre peller konulduğunda pelletler şarjörden kayıp düşüyor ,kullanılan pellet jsb monsters 25,4grain,bolt kolunun'da şarjördeki pelletlerin boşluğundan rahat çalışmadığını düşünüyorum,şarjör sanki 6,35mm gibi ölçmedim, dominator kullanan veya bu silah hakkında teknik bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa makbule geçer,şimdiden teşekkürler